- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
Sen ne kadar MSN listenden beni silsende, hayırlı olsun Emin abim!!! 
:rendeer:
Sen ne kadar MSN listenden beni silsende, hayırlı olsun Emin abim!!!:rendeer:
Doğrusu= Kısmette
Yanlış= Kısmetde
Sert ünsüzle(T sert ünsüzlerdendir) bitiyor ise yanına yine bi sert ünsüz gelir (D yumuşak ünsüzlerimizdendir)..
:queen:
lem emün, serhatımı nie silion bakim
motürün isonun orda gidip çizimmi hemen:queen:
lem emün, serhatımı nie silion bakim
motürün isonun orda gidip çizimmi hemen:queen:
bakıyorum da milletin açıklarını yakalıyorsun sitenin zabıt ı ilan ediyorum seni..
:queen::queen:![]()
bakıyorum da milletin açıklarını yakalıyorsun sitenin zabıt ı ilan ediyorum seni..
:queen::queen:
bende bende çizmek isterim:cherry:
sağol serhatcim daha iyisi senin olsun :rendeer: sildiysem bu senle görüşmicem manasına gelmiyoki, pm var, artı telefonum yazıyo orda, sürekli görüştüğüm 600 kişi ekli hangisine cevap vereceğimi şaşırdım, aynı msnden patronlarla ve çalıştığımız firmalarlada yazışıyorum çünkü.Sen ne kadar MSN listenden beni silsende, hayırlı olsun Emin abim!!!:rendeer:
lem emün, serhatımı nie silion bakim
motürün isonun orda gidip çizimmi hemen:queen:
çizmeye meraklılar, orda bi pejo var gidin onu çizin siz :mrgreen:bende bende çizmek isterim:cherry:
Allah razı olsun, cümlemize :rendeer: lastikler pek iyi değil evet özelliklede ıslak zeminde.hayırlı uğurlu olsun.
güle güle
bine bine
geze geze
eğlene eğlene
kullan.......
ben bir cbf150 kullanıcısı olarak tebrik ederim.
en güzel rengi tercih etmişsin.:cat:
motor zati güzel:cat:
aman lastiklere dikkat ilk başlarda çok kayıyo meretler..:cyclopsan
teşekkür ederim:rendeer: hepimize inşallahbıraz gec oldu ama yınede hayırlı olsun arkadasım.kazasız surusler dılıyorum.
dalyan abicim teşekkür ederim:rendeer: cümlemize inşallahEmin kardesim, hayirli olsun Cenab-i Allah kaza bela vermesin.
teşekkür ederim :rendeer: Allah tüm motorcuları kazalardan belalardan korusunhayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle..
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
VaScO1925, emin_arikoglu+
dönüp dönüp topicine bakıosun ne oldu balkondan bakamayıp burdanmı özlem gideriyon motorunla :mrgreen: