Kısmetde CBF varmış :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
20 Eyl 2007
Mesajlar
1,129
Doğrusu= Kısmette
Yanlış= Kısmetde

Sert ünsüzle(T sert ünsüzlerdendir) bitiyor ise yanına yine bi sert ünsüz gelir (D yumuşak ünsüzlerimizdendir)..

:queen:

bakıyorum da milletin açıklarını yakalıyorsun sitenin zabıt ı ilan ediyorum seni..
:queen::queen::p

lem emün, serhatımı nie silion bakim:p
motürün isonun orda gidip çizimmi hemen:queen:

bende bende çizmek isterim :p:p:p:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
lem emün, serhatımı nie silion bakim:p
motürün isonun orda gidip çizimmi hemen:queen:

Walla Gökhan abi şaka bi yana, resmen sildi beni listesinden..
Durduk yerde ZOOOORT diye bi uyarı geldi.
[email protected] sizi kişi listesinden sildi. İzin verilsin mi dedi?
Bende izin verdim. :silent:

bakıyorum da milletin açıklarını yakalıyorsun sitenin zabıt ı ilan ediyorum seni..
:queen::queen::p

MSN Discovery Sagolsun be...
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
94
hayırlı uğurlu olsun.:)
güle güle:)
bine bine:)
geze geze:)
eğlene eğlene :)
kullan.......
ben bir cbf150 kullanıcısı olarak tebrik ederim.
en güzel rengi tercih etmişsin.:cat:
motor zati güzel:cat:
aman lastiklere dikkat ilk başlarda çok kayıyo meretler..:cyclopsan
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
bıraz gec oldu ama yınede hayırlı olsun arkadasım.kazasız surusler dılıyorum.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Emin kardesim, hayirli olsun Cenab-i Allah kaza bela vermesin.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Sen ne kadar MSN listenden beni silsende, hayırlı olsun Emin abim!!! :):p:rendeer:
sağol serhatcim daha iyisi senin olsun :rendeer: sildiysem bu senle görüşmicem manasına gelmiyoki, pm var, artı telefonum yazıyo orda, sürekli görüştüğüm 600 kişi ekli hangisine cevap vereceğimi şaşırdım, aynı msnden patronlarla ve çalıştığımız firmalarlada yazışıyorum çünkü.
lem emün, serhatımı nie silion bakim:p
motürün isonun orda gidip çizimmi hemen:queen:
bende bende çizmek isterim :p:p:p:cherry:
çizmeye meraklılar, orda bi pejo var gidin onu çizin siz :mrgreen:
hayırlı uğurlu olsun.:)
güle güle:)
bine bine:)
geze geze:)
eğlene eğlene :)
kullan.......
ben bir cbf150 kullanıcısı olarak tebrik ederim.
en güzel rengi tercih etmişsin.:cat:
motor zati güzel:cat:
aman lastiklere dikkat ilk başlarda çok kayıyo meretler..:cyclopsan
Allah razı olsun, cümlemize :rendeer: lastikler pek iyi değil evet özelliklede ıslak zeminde.
bıraz gec oldu ama yınede hayırlı olsun arkadasım.kazasız surusler dılıyorum.
teşekkür ederim:rendeer: hepimize inşallah :)
Emin kardesim, hayirli olsun Cenab-i Allah kaza bela vermesin.
dalyan abicim teşekkür ederim:rendeer: cümlemize inşallah :)
hayırlı olsun kazasız belasız kullanman dileğiyle..
teşekkür ederim :rendeer: Allah tüm motorcuları kazalardan belalardan korusun :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
VaScO1925, emin_arikoglu+

dönüp dönüp topicine bakıosun ne oldu balkondan bakamayıp burdanmı özlem gideriyon motorunla :mrgreen:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
Konuyu Toplam 2 üye okuyor. (2 Kayıtlı üye ve 0 Misafir)
VaScO1925, emin_arikoglu+

dönüp dönüp topicine bakıosun ne oldu balkondan bakamayıp burdanmı özlem gideriyon motorunla :mrgreen:

hahahhahahahahhaha görünce bune be dedim şaşırttın beni valla :mrgreen: yok be kardeşim canım sıkıldı eski defterlere bi göz atayım dedim :) şimdi millet tekrardan hayırlı olsun yazacak bir daha herkese cevap ver oooof of hortlatmasan olmazdı dimi :mrgreen: pro bilader bi kilit şart oldu sanırım buraya dimi :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst