evet o fiyata motor bulamayacağı çok açık. yalnız dalga geçer bir üslupla yazılan cevapları kınıyorum.
Arkadaşı anlayabiliyorum aslında.. 2-3 sene önce benim de o kadar param vardı yaklaşık. ve ben de motorum olmasını çok istiyordum. 450 milyona bi scooter bulmuştum arkadaştan. dökülüyordu ama olsun. benim gözüme harley gibi gözüküyordu. gerçi ben onu almadım sonra, vezgeçtim ama sen de öyle bir motor bulabilirsin...
tabii plaka ve ruhsatsız gezmeyi göze alıyorsan..
hikayenin devamı..
yemedim içmedim biriktirdim. ufak tefek işler falan yaptım. scoter sınıfının en yakışıklı motorlarından biri olduğunu düşündüğüm kullanması çok keyifli olan motorumu sıfır km aldım 2200'e.. yavaş yavaş plaka ruhsat kask ehliyeti halletim. ve bu aleti gerçekten seviyorum.
"baba ya hadi ya bana bi motor alalım yaa.." deyip altına 2 günde 600lük çeken adamlar motorunu benim kadar sevemez ve benim kadar keyif alamaz iddia ediyorum.
cruiserımı aldığım gün de aynı şeyler geçerli olacak..