kısıtlı bütçem için scootor varmı?

Katılım
13 Eyl 2008
Mesajlar
23
arkadaşlar herkeze slm ben aranıza yeni katılıyorum ben bir scotor almayı düşünüyorum ama bütçem çok kısıtlı 150 -200 arası sizce bu fiyat aralığında bulabilirmiyim zaten köyde sürücem.plaka lazım değil
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
150-200 ytl mi o yoksa 1500-2000 ytl mi eger A şıkkı ise bi çift ybr lastigi alinir:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
biraz daha çıkıp mobilet alsan daha iyi. scooter pek taşlı yola gelmez, hoplar durursun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
150-200 ytl ancak noter satışın için yeter..
bence en kısa zamanda 500 ytl yap onu.. en azından 150-200 e bi mobilet alabilirsin
 
Katılım
25 Ağu 2008
Mesajlar
95
zaten bahadır26 ruhsat plaka falan istemiyor :) köyde kullanacağı içinde gerekmez doğru diyor :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
BMX uygun fiyata bulunabilir :p 200milyona bulacağın motor hurdaya yakınbirşey olur.Biraz daha sabret ve miktarı yükseltmeye bak.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
bizim arkadaşın 1000 ytl'si var yinede motor bulamıyor. 300 e zor iş gerçekten. Baba bankaya bir müracat et isteren.

Baba ben şu kadar para biriktirdim gidelim motosiklet alalım falan dersen hoşuna gider diye düşnüyorum
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen inanıyomusun istediğin fiyata aldığın scooter veya bi mobilet alıp rahat ediceksin bu fiyata aldığın bi motora bi o kadar masraf edersin yinede
istediğin gibi olmaz sen para biriktir çalış bir yılda alırsın güzel bişey rast gele. .
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
758
evet o fiyata motor bulamayacağı çok açık. yalnız dalga geçer bir üslupla yazılan cevapları kınıyorum.
Arkadaşı anlayabiliyorum aslında.. 2-3 sene önce benim de o kadar param vardı yaklaşık. ve ben de motorum olmasını çok istiyordum. 450 milyona bi scooter bulmuştum arkadaştan. dökülüyordu ama olsun. benim gözüme harley gibi gözüküyordu. gerçi ben onu almadım sonra, vezgeçtim ama sen de öyle bir motor bulabilirsin...
tabii plaka ve ruhsatsız gezmeyi göze alıyorsan..

hikayenin devamı..
yemedim içmedim biriktirdim. ufak tefek işler falan yaptım. scoter sınıfının en yakışıklı motorlarından biri olduğunu düşündüğüm kullanması çok keyifli olan motorumu sıfır km aldım 2200'e.. yavaş yavaş plaka ruhsat kask ehliyeti halletim. ve bu aleti gerçekten seviyorum.
"baba ya hadi ya bana bi motor alalım yaa.." deyip altına 2 günde 600lük çeken adamlar motorunu benim kadar sevemez ve benim kadar keyif alamaz iddia ediyorum.

cruiserımı aldığım gün de aynı şeyler geçerli olacak..
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
48
ben 500 e kanuni popcorn aldım motorun bakımları eksik sadece başka bi hatası yok:) burda 75 ytl ye mobilet aldılar biniyorlar valla :)sende böyle bişey bulabilirsin...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bak popcornu tavisye ederim çin malı değildir çok sağlamdır en sağlam kanuni dir
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
222
Buradan Bakabilirsin...

250YTL civarında 41 adet ilan var..

İnternet ilanlarından değilde, bir tanıdıktan, yakından, motor ustasından vs. daha kolay bulabilirsin gibi geliyor. Başarılar...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst