"Kısa Günün KAR'ı" gezim

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
yağmurda karda sürmeye devam, dünkü gezimin videosu,sıkıcı olmaması için biraz daha farklı yapmaya çalıştım, iyi seyirler(HD izleyin)

 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2012
Mesajlar
1,522
Vay karda durduramamış seni,soğukmuydu bari :)

2wm3kgk.jpg
 
Kocaeli İl Temsilcisi
Katılım
19 Ağu 2013
Mesajlar
3,455
Elinize sağlık , gopro şart bence . :)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Çok keyifli.Video işi gittikçe iyileşiyor.Yakında pro çalışmalar izleyebileceğiz:)
 
Katılım
23 Ara 2014
Mesajlar
447
Motosikleti
Rsv4+D250
Hocam ben yeni başlayanlardanımda karda kullanmak içi deneyimlerinizi *veyahut kendi kullanışınız ilgili bir takım şeyleri paylaşabilir misiniz özellikle kaymaya karşı nasıl önlem alıyorsunuz
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
"Yukarı doğru çıkarken düşmezsemde aşağı doğru inerken kesin düşerim...":cherry:
Ne kadar samimi,içten bir anlatım olmuş. Tebrik ederim..
 
Katılım
8 Nis 2012
Mesajlar
720
İş Gereği Motosiklet Üzerindeyim.İnanın Gerekli Tedbiri ALınca Karda Kullanmakda Ayrı Bir Keyif.
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
hocam güzel olmuş ama üşümedin mi
arabada üşüyorum ben

valla hiç üşümedim, kışlık ekipman şart ama

Çok keyifli.Video işi gittikçe iyileşiyor.Yakında pro çalışmalar izleyebileceğiz:)

inşallah, aklımda güzel şeyler var da hayata geçiremiyorum tam, bakalım artık :)

Hocam ben yeni başlayanlardanımda karda kullanmak içi deneyimlerinizi *veyahut kendi kullanışınız ilgili bir takım şeyleri paylaşabilir misiniz özellikle kaymaya karşı nasıl önlem alıyorsunuz

fazla gaz ve fren yapmamak lazım, aslında arabada geçerli olan şartlar motorda da geçerli, yokuşa gireceğin zaman gaza yüklenmemek lazım, düşük devirde kullanmak lazım,aşağı inerken ön frene kesinlikle basmamak ya da kitlemeyecek şekilde az az dokunmak lazım, ayaklar çok önemli, çok kaygansa ben ayaklarımı yere sürterek gidiyorum, kaysa da kurtarabiliyosun, bi de çok çok yavaş ilerlemek lazım, bi de en önemlisi düşmeyi göze almanız lazım, çok keyifli oluyo tavsiye ederim :)

"Yukarı doğru çıkarken düşmezsemde aşağı doğru inerken kesin düşerim...":cherry:
Ne kadar samimi,içten bir anlatım olmuş. Tebrik ederim..

daha önce yaşadığımdan yazdım, yukarı çıkarken pek bişey olmuyo da aşağı inerken problem :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst