"Kısa Günün KAR'ı" gezim

Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
İş Gereği Motosiklet Üzerindeyim.İnanın Gerekli Tedbiri ALınca Karda Kullanmakda Ayrı Bir Keyif.

Merhaba,

İş gereği motosiklet üzerinde olmak , işinden memnunsanız ne mutlu size

Harika olmuş, içim gitti izlerken, hele o yolun son durumu, motoru kenara bırakıp, tabanvay bile devam edilesi geliyor. Resimler şahane , çikinlikte sınır yok ..

O halde,
ritüeli bozmayalım , çok çikin olmuş :)
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Öncelikle Allah akıl fikir versin ,sonrada helal olsun deyip, alnından öperek hayırlı kazasız sürüşler diliyorum .Şöyle videolar resimleri izlemek son derece keyifli bol bol paylaşım yap bizde izleyelim :cat:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Merhaba,

İş gereği motosiklet üzerinde olmak , işinden memnunsanız ne mutlu size

Harika olmuş, içim gitti izlerken, hele o yolun son durumu, motoru kenara bırakıp, tabanvay bile devam edilesi geliyor. Resimler şahane , çikinlikte sınır yok ..

O halde,
ritüeli bozmayalım , çok çikin olmuş :)

teşekkürler

Öncelikle Allah akıl fikir versin ,sonrada helal olsun deyip, alnından öperek hayırlı kazasız sürüşler diliyorum .Şöyle videolar resimleri izlemek son derece keyifli bol bol paylaşım yap bizde izleyelim :cat:

sağolun iyi dilekleriniz için, fırsat buldukça paylaşım yapıyorum, izlemeye devam edin :)
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Daha önce yorum yapmıştım ama şimdi tekrar yapacağım :)
Güzel keyifli bir gezi :) hatta aşırı keyifli :mrgreen:

Birde şurada kahkaha attım:
bkn: "parçalar pahalı olduğu için gidemiyorum" :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
alın size küçük motosikletin faydası :)
Verin şimdi hocama ybr yi, (eskisi gibi) duman attırmıyor mu oraları :mrgreen:
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Daha önce yorum yapmıştım ama şimdi tekrar yapacağım :)
Güzel keyifli bir gezi :) hatta aşırı keyifli :mrgreen:

Birde şurada kahkaha attım:
bkn: "parçalar pahalı olduğu için gidemiyorum" :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
alın size küçük motosikletin faydası :)
Verin şimdi hocama ybr yi, (eskisi gibi) duman attırmıyor mu oraları :mrgreen:

eyvallah, sağolun :)
ama öyle, yan grenajlardan biri 1000 lira diye duymuştum, sadece bir tanesi, hesab edin artık :)
bu arada o ybr değildi, ybr taklidi Ramzey :) onunla devam ederdim tabiki de, hatta kalın iplerle arka tekeri bağlayıp kaymasını da engellerdim, hey gidi günler :) bak anılarım depreşti şimdi, sağolun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst