hocam güzel olmuş ama üşümedin mi
arabada üşüyorum ben
valla hiç üşümedim, kışlık ekipman şart ama
Çok keyifli.Video işi gittikçe iyileşiyor.Yakında pro çalışmalar izleyebileceğiz
inşallah, aklımda güzel şeyler var da hayata geçiremiyorum tam, bakalım artık
Hocam ben yeni başlayanlardanımda karda kullanmak içi deneyimlerinizi *veyahut kendi kullanışınız ilgili bir takım şeyleri paylaşabilir misiniz özellikle kaymaya karşı nasıl önlem alıyorsunuz
fazla gaz ve fren yapmamak lazım, aslında arabada geçerli olan şartlar motorda da geçerli, yokuşa gireceğin zaman gaza yüklenmemek lazım, düşük devirde kullanmak lazım,aşağı inerken ön frene kesinlikle basmamak ya da kitlemeyecek şekilde az az dokunmak lazım, ayaklar çok önemli, çok kaygansa ben ayaklarımı yere sürterek gidiyorum, kaysa da kurtarabiliyosun, bi de çok çok yavaş ilerlemek lazım, bi de en önemlisi düşmeyi göze almanız lazım, çok keyifli oluyo tavsiye ederim
"Yukarı doğru çıkarken düşmezsemde aşağı doğru inerken kesin düşerim...":cherry:
Ne kadar samimi,içten bir anlatım olmuş. Tebrik ederim..
daha önce yaşadığımdan yazdım, yukarı çıkarken pek bişey olmuyo da aşağı inerken problem
