Kısa fakat etkili bir gezi cik

Katılım
30 Haz 2009
Mesajlar
171
Kardeşim güzel resimler çekmişsin fakat doğduğun büyüdüğün yerlerin yani yeniköy'ün resimlerini neden çekmedin ayrıca yeniköyde nere oturuyosun sen bende doğma büyüme yeniköy'lüyüm ..
Ve garipçeden dönen enduroculara gelince boşver sen ver selamını alan alır almayan ............ kendi bilir.....


Not: o muşmulaların yerini bana tarif et bakalım ama özelden yazki fazla kalabalık olmasın. :D
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Kardeşim güzel resimler çekmişsin fakat doğduğun büyüdüğün yerlerin yani yeniköy'ün resimlerini neden çekmedin ayrıca yeniköyde nere oturuyosun sen bende doğma büyüme yeniköy'lüyüm ..
Ve garipçeden dönen enduroculara gelince boşver sen ver selamını alan alır almayan ............ kendi bilir.....


Not: o muşmulaların yerini bana tarif et bakalım ama özelden yazki fazla kalabalık olmasın. :D

Gezinin kalan kısmını tamamlamak için çıktığımda Yeniköy den de bir kaç kare ekleyeceğim.
O muşmulaları da o zamana ayırdım :)
Benimle gelen yerini öğrenir. Ayrıca çok güzel kestane vardı yalnız tek oluğum için güvenlik açısından sakıncalı olacağından ağaca çıkmak istemedim (kısaca kase yemedi diyebiliriz : )
Umarım görüşüp tanışma imkanıda buluruz.
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
süper bir gezi yapmışsın en kısa zamanda bende oralara gitmek istiyorum arkadaşlarla buluştuk bugün lafı geçti senin gezinin bizde gitmeye karar verdik 1 hafta içinde inş. bende innova ile toprağa çamura girmeyi çok istiyorum hatta dünki gezimizde enduru alma zamanın geldi demişlerdi :) eline sağlık fotolar süper....
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
süper bir gezi yapmışsın en kısa zamanda bende oralara gitmek istiyorum arkadaşlarla buluştuk bugün lafı geçti senin gezinin bizde gitmeye karar verdik 1 hafta içinde inş. bende innova ile toprağa çamura girmeyi çok istiyorum hatta dünki gezimizde enduru alma zamanın geldi demişlerdi :) eline sağlık fotolar süper....

Ne zaman isterseniz seve seve rehberlik yaparım. Zaten kafamda bu güzergah üzerinde bir gezi organize etmek var. Yalnız şu sıralar havalara güven olmadığı için bahara bıraktım açıkcası.
Ayrıca eğerki sabah erkenden çıkılır ve kahvaltı, öğle yemeğide yol üzerinde yapılırsa (hatta piknik mangal şeklinde bir öğle yemeği yalnız öyle hızlı bir şekilde tam çilingir sofrası orman içinde dere kenarında : ) tadından yenmez bir gezi olabileceği gibi çok daha fazla yerlere gidilebilir. Fakat bu güzergah artıçıyı sevmez onuda şimdiden belirtmek lazım.
 
Katılım
25 Tem 2010
Mesajlar
631
Ne zaman isterseniz seve seve rehberlik yaparım. Zaten kafamda bu güzergah üzerinde bir gezi organize etmek var. Yalnız şu sıralar havalara güven olmadığı için bahara bıraktım açıkcası.
Ayrıca eğerki sabah erkenden çıkılır ve kahvaltı, öğle yemeğide yol üzerinde yapılırsa (hatta piknik mangal şeklinde bir öğle yemeği yalnız öyle hızlı bir şekilde tam çilingir sofrası orman içinde dere kenarında : ) tadından yenmez bir gezi olabileceği gibi çok daha fazla yerlere gidilebilir. Fakat bu güzergah artıçıyı sevmez onuda şimdiden belirtmek lazım.

rehberlik konusunu hiç düşünmedik lafı geçmedi ama yaparsan çok memnun oluruz tabi hafta içi yağışlı yemek konusundada balık alıp mangal yapacaz inş. haberleşiriz olur mu? bende dün yaptığımız gezinin fotolarını yüklüyorum şuan :)


bak bende geçenlerde baya bi cros yaptım :) ama varya çamurları temizlemek 2 saatimi aldı genede değdi 10 kilo çamur temizledim inan hiç abartmıyorum...

resim004a.jpg


resim006l.jpg


resim012o.jpg


resim014p.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
344
Bende geçen hafta izin günümde napsam diye evde dolanırken attım kendimi dışarı. Karaköyde bi kokoreç yedikten sonra doğru rumeli feneri istikametine gittim. Yol üstünde boğazı boylu boyunce gören seyirlik bir açıklık var ve aşağıya toprak yol iniyor. Oraya defalarca gitmeme rağmen ilk kez geçen hafta toprak yoldan aşağı gidip ne varmış diye baktım. Galiba senin gittiğin yerde burası yada yakını. Tam crosscu pisti gibi, YBR nin çamurlarını daha temizlemedim :) Kesinlikle sık sık yapmak lazım.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
817
keyifli bir gezi olmuş o elindeki motor çok iyidir çok aradım zamanında temizini bulamadım devamını getir gezilerin .
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
keyifli bir gezi olmuş o elindeki motor çok iyidir çok aradım zamanında temizini bulamadım devamını getir gezilerin .

Çamurlukları söküp dişli lastik takarak bundan sonra cross olarakmı kullansam diye düşünmeye başladım :) ciddiyim bu konuda.
Bu gezileri yıllardır yapıyorum fakat ilk defa ifşa ettim :) herkes öğrenmesin :)
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Güzel bir gezi olmuş teşekkür ederim bizlerle paylaştığın için :) Resimlerinde çok güzeldi:rendeer:
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel gezdirdiniz teşekkürler ben de ön çamurluğu çamurla dolduranlardanım.:)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Offff ne güzel çamurlanmış o öyle. :queen:

Güzel gezi olmuş, paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar mart ayında bu gezilere devam edeceğim ve yanıma arkadaş arıyorum. Mümkünse aklı başında birisi olmasın. Peşime gelirken nazlanmasın. Benim ne zaman hangi bataklığa giresimin geleceği belli olmuyor çünki. Baştan uyarmış olimda :)

Mantık olarak şu şekilde ilerlerim genelde.. Abicim bu motor buradan hayatta geçmez. Ozaman deneyelim :)

Geçte olsa herkese tekrar teşekkürler

Bu da Madlive ile gittiğimiz gezi : http://www.motosiklet.net/forum/etk.../83229-kisa-fakat-etkili-bir-gezi-cik-ii.html

Altındaki motor benim olmasına rağmen girdiğim her yere girmedi :) düşünün artık
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
11
Evet adında bahsettiğin gibi Kısa ve Etkisi bende çok oldu çünkü Bende istanbun/a.kavagında askerlik yapmıştım ve tesadüf gibi benim askerlik yaptığım yeri çekmişşin (havantepe-karadeniz) işallah sanada kross veya enduro nasip olur. bidahaki gezilerde görüşmek isterdim. selamlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst