Kardeşim güzel resimler çekmişsin fakat doğduğun büyüdüğün yerlerin yani yeniköy'ün resimlerini neden çekmedin ayrıca yeniköyde nere oturuyosun sen bende doğma büyüme yeniköy'lüyüm ..
Ve garipçeden dönen enduroculara gelince boşver sen ver selamını alan alır almayan ............ kendi bilir.....
Not: o muşmulaların yerini bana tarif et bakalım ama özelden yazki fazla kalabalık olmasın.![]()
süper bir gezi yapmışsın en kısa zamanda bende oralara gitmek istiyorum arkadaşlarla buluştuk bugün lafı geçti senin gezinin bizde gitmeye karar verdik 1 hafta içinde inş. bende innova ile toprağa çamura girmeyi çok istiyorum hatta dünki gezimizde enduru alma zamanın geldi demişlerdieline sağlık fotolar süper....
Ne zaman isterseniz seve seve rehberlik yaparım. Zaten kafamda bu güzergah üzerinde bir gezi organize etmek var. Yalnız şu sıralar havalara güven olmadığı için bahara bıraktım açıkcası.
Ayrıca eğerki sabah erkenden çıkılır ve kahvaltı, öğle yemeğide yol üzerinde yapılırsa (hatta piknik mangal şeklinde bir öğle yemeği yalnız öyle hızlı bir şekilde tam çilingir sofrası orman içinde dere kenarında : ) tadından yenmez bir gezi olabileceği gibi çok daha fazla yerlere gidilebilir. Fakat bu güzergah artıçıyı sevmez onuda şimdiden belirtmek lazım.
keyifli bir gezi olmuş o elindeki motor çok iyidir çok aradım zamanında temizini bulamadım devamını getir gezilerin .