- Katılım
- 8 Eki 2006
- Mesajlar
- 312
- Konu Yazar
- #1
slm arkadaşlar bugün arkadaşım Harun la birlikte hiç hazırlıksız bir uludağ gezisi yaptık.resimleride telefonla çekmek durumunda kaldık.ayrıca bu benim ilk gezi paylaşımım artık kusuruma bakmayın.
perşembe günüde dağa kar yağmıştı.biraz kar görmek için yola çıktık.ilk fotoğraf bursa dan yaklaşık 10 km. çıktıktan sonra eriyen karlar küçük bir şelale oluşturmuş.


Harun ve yamahası

sadık dostum F650 im

bu da bendeniz efendim.hiç fotojenik değilim ya off
r:

uludağ milli park girişinden sağa soğukpınar yoluna giriyoruz.dağın arka yüzünde daha güzel manzaralar var.


sonrasında biraz asfalttan çıkalım ve tekerimize taş değsin istedik rastgele bir orman yoluna girdik.


orman yolu tepeye doğru tırmanıyor rakım yükseldikçede kar ve çamur artmaya başladı tabiki



eh birazda karda oynayalım istedik fakat erimeye başlayan kar ve altındaki toprak çok yumuşaktı fazla ilerleyemeden battım



daha sonra geri dönüp tekrar asfalta çıktık ve kendimizi Bursa-Keles yoluna attık.Bursa istikametine döndük ve içme suyumuzu sağlayan Doğancı barajını besleyen Nilüfer çayının kenarında ufak bir mola ve çamur temizliği

nihayet kısa gezimiz son buldu ve aklımızda güzel manzaralar kaldı....

perşembe günüde dağa kar yağmıştı.biraz kar görmek için yola çıktık.ilk fotoğraf bursa dan yaklaşık 10 km. çıktıktan sonra eriyen karlar küçük bir şelale oluşturmuş.


Harun ve yamahası

sadık dostum F650 im

bu da bendeniz efendim.hiç fotojenik değilim ya off

uludağ milli park girişinden sağa soğukpınar yoluna giriyoruz.dağın arka yüzünde daha güzel manzaralar var.


sonrasında biraz asfalttan çıkalım ve tekerimize taş değsin istedik rastgele bir orman yoluna girdik.


orman yolu tepeye doğru tırmanıyor rakım yükseldikçede kar ve çamur artmaya başladı tabiki



eh birazda karda oynayalım istedik fakat erimeye başlayan kar ve altındaki toprak çok yumuşaktı fazla ilerleyemeden battım



daha sonra geri dönüp tekrar asfalta çıktık ve kendimizi Bursa-Keles yoluna attık.Bursa istikametine döndük ve içme suyumuzu sağlayan Doğancı barajını besleyen Nilüfer çayının kenarında ufak bir mola ve çamur temizliği

nihayet kısa gezimiz son buldu ve aklımızda güzel manzaralar kaldı....

Son düzenleme: