kısa bir uludağ gezisi

Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
slm arkadaşlar bugün arkadaşım Harun la birlikte hiç hazırlıksız bir uludağ gezisi yaptık.resimleride telefonla çekmek durumunda kaldık.ayrıca bu benim ilk gezi paylaşımım artık kusuruma bakmayın.
perşembe günüde dağa kar yağmıştı.biraz kar görmek için yola çıktık.ilk fotoğraf bursa dan yaklaşık 10 km. çıktıktan sonra eriyen karlar küçük bir şelale oluşturmuş.




Harun ve yamahası

sadık dostum F650 im

bu da bendeniz efendim.hiç fotojenik değilim ya off:pr:

uludağ milli park girişinden sağa soğukpınar yoluna giriyoruz.dağın arka yüzünde daha güzel manzaralar var.


sonrasında biraz asfalttan çıkalım ve tekerimize taş değsin istedik rastgele bir orman yoluna girdik.



orman yolu tepeye doğru tırmanıyor rakım yükseldikçede kar ve çamur artmaya başladı tabiki



eh birazda karda oynayalım istedik fakat erimeye başlayan kar ve altındaki toprak çok yumuşaktı fazla ilerleyemeden battım



daha sonra geri dönüp tekrar asfalta çıktık ve kendimizi Bursa-Keles yoluna attık.Bursa istikametine döndük ve içme suyumuzu sağlayan Doğancı barajını besleyen Nilüfer çayının kenarında ufak bir mola ve çamur temizliği

nihayet kısa gezimiz son buldu ve aklımızda güzel manzaralar kaldı....
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
1,105
abi ben fotoları goremiyorum istersen bir duzenle bunları ellerine saglık şimdiden
şimdi goruyorum harika bir gezi olmuş tekrar teşekkurler
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
manzaranın güzelliğine bak ya akıl kalmıycak gibi değil ki :) güzel gezi olmuş.
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
vallaha ınsanın canı cekıoyor yahu...paylasım ıcın saolun guzel bı gezı olmus...
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Selam dostum, gerçekten güzel bir gezi yapmışsınız. Özellikle doğa manzaraları harika. Kışın bire çıkmayı göze alabilmişiziniz kutlarım sizi. Bu yaz kısmetse Bursa'ya bir gezi yapmayı düşünüyoruz. Nasib olursanız sizlerle de görüşmeyi isteriz. Paylaşım için teşekürler.
Selamlar...
 
Katılım
8 Eki 2006
Mesajlar
312
Selam dostum, gerçekten güzel bir gezi yapmışsınız. Özellikle doğa manzaraları harika. Kışın bire çıkmayı göze alabilmişiziniz kutlarım sizi. Bu yaz kısmetse Bursa'ya bir gezi yapmayı düşünüyoruz. Nasib olursanız sizlerle de görüşmeyi isteriz. Paylaşım için teşekürler.
Selamlar...

buyrun gelin arkadaşlar geldiğinizde birlikte çıkarız inşallah
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
26
güsel manzaraları bizimle paylaştığın için tşkkürler,yolunuz KÜTAHYA tarafa düşerse KÜTAHYA/Gediz Murat Dağına uğramadan geçmesin derim ... aynı manzaraları yaşarsınız hele o " S " virajları yokmu muratdağının ... çok güsel yer, Gediz'e yaklaşık 30km uzaklıkta suyundan içen bir daha içiyoo...


:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2008
Mesajlar
26
Kardeşim bidahakine allah SLR makinalarla fotoğraf çekmeyi nasip etsin güzel gezi olmuş.
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
güzel gezi olmuş hep hayalimdeki anlar.elinize sağlık
 
Katılım
14 Mar 2008
Mesajlar
222
Harika bir gezi olmuş, dağlar harika..
Bu arada cep telefonuda beklenmedik bir performans göstermiş :wiinkk:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Şu Uludağ a Bi çıkamadım; İnşallah nisan veya mayıs gibi Bws ile İstanbul dan Bursa'ya bi sefer düzenleyeceğim; paylaşım ve güzel kareler içinde teşekkürler, size ve motorlarınıza sağlık...
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
[/QUOTE]

bu resim herşeyi anlatıyor,güzel gezi,güzel resimler:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst