Geçmiş olsun
Çok geçmiş olsun.Umarım tez zamanda iyileşirsin.Sporcu adam kolay iyileşir.:wiinkk:
Traktör gibi çok ağır hareket eden taşıtların(taşıtta değil ya) arkasına düştüğümüzde acele etmeden uygun zamanı kollamalıyız.Bir musibet bin nasihattan iyidir ma musibet biraz ağır olmuş

ale:
Adana'da imamoğlu diye bir yer var, yollarda ne işe yaradığını tahmin edemeyeceğin tarım makineleri çıkıyor. Kullanan adamlarda tarlada olduklarını zannediyorlar.Bir de sağlarında sollarında zor farkedilen aparatları var ki bizler için gerilim filmlerine konu olacak cinsten.O yüzden bunları sollarken iyice yaklaşmam.Geriden takip ederim ileri iyice açıksa sol şeridin solundan geçerim.
Belediye otobüsleri 1 bunlar 2.Tekrar geçmiş olsun:rendeer: