Kinowski kaza geçirdi.

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadasa büyük geçmiş olsun herşeye rağmen hayata 4 elle sarılmak lazım ALLAH daha beterinden saklasın..:rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum.

Bisikletten asla vazgeçmesin arkadaşımız.
Motosikletin ise yanına bile yaklaşmasın.:)
Aynı haltı motosikletle yediğini düşündümde!!!!!
Eyvah eyvah....
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
575
arkadaşım çok geçmiş olsun işallah kalıcı bir zarar olmadan iyileşirsin.

hayat böyle işte düşe kalka:p neyse şaka bir yana bundan sonra dikkatlı ol.
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
geçmiş olsun dileklerimi gönderiyorum.

Bisikletten asla vazgeçmesin arkadaşımız.
Motosikletin ise yanına bile yaklaşmasın.:)
Aynı haltı motosikletle yediğini düşündümde!!!!!
Eyvah eyvah....

ehuEHUeuh yarıldım abi ya :p

Herkese teşekkürler adına topic açıldığını duysa tek gözüyle de olsa gelir bakar :bounce:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
off yazık yaaa :pale: geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
220
Çok geçmiş olsun, pazartesi günü ben de adadaydım, Ambulansın birini alıp götürdüğünü görmüştüm, Allah yardım etsin diye dua etmiştim. Duam kabul olmuş demek. İyi olmasına sevindim.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
çok geçmiş olsun tez zamanda iyileşir inşallah.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Geçmiş olsun ya baya kotu olmus :( Iyı daha beterı olmadı :( Yanı bısıkletle bıle hız yapıyoruz :) Allah acıl sıfalar versın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst