- Katılım
- 10 Haz 2011
- Mesajlar
- 444
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

[img=http://i1107.hizliresim.com/2011/7/1/11607.jpg]
http://i1107.hizliresim.com/2011/7/1/11607.jpg
sadece bu resim değil bugün en az 3 tane ters şeritte giden yunus gördüm.Bizlere laf atıyorlar tersden gidiyor,trafiği kitliyor diye ama bugünkü polis Aç yolu aç yolu çekil yoldan diyerek kendine yol açtı,yol vermeyene de birgüzel bağırıyor ki sormayın.