Kim kimi örnek alacak ?

Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
444
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Polisler de babalar gibidir.
"Dediğini yap, yaptığını yapma":mrgreen:
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Burdaki herkes polisleri örnek alıyor. Polislerde kask yok. Kask takan kişiler parmakla gösteriliyor zaten. (Bkz: Ben :) )
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Burada (izmir) güneş gözlüksüz polis kalmadı. Gözlüğü takan holivut yıldızı oldum sanıyor.İşler çok acayip, gelip görmeniz lazım. Ben hayatım boyunca bu kadar laçka, bu kadar başıboş polis görmemiştim.Ciddi ciddi korkmaya başladım. Umarım hiç işim düşmez.Son olarak yolda yürüyen genç bir kıza ekip arabası içinden kısa bir an için "vıyk" diye siren çalıp gevrek gevrek güldüklerine şahit oldum. Bi "üf yavrum hepsi senin mi" demedikleri kaldı. Taksi şoförleri gibi sağdaki soldaki esnafa laf atıp bağıra çağıra kollar camdan aşağı sarkmış halde dolaşıyorlar. Ha beyaz renkli modifiye şahin, ha bu.Fark yok.Kafa aynı.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Polis ithal edelim.
Yani polis ihtiyacimizi memleket potansiyelinden karsilayinca,bu durumlar ortaya çikiyor.
Sizin istediginiz polis profili nasil olsun?
Yani o dediginiz sekilde, bu memleketin kaynaklarini kullanarak yapmak mumkun degil de!!!
Biz neysek, polis de o.:)
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
Burada (izmir) güneş gözlüksüz polis kalmadı. Gözlüğü takan holivut yıldızı oldum sanıyor.İşler çok acayip, gelip görmeniz lazım. Ben hayatım boyunca bu kadar laçka, bu kadar başıboş polis görmemiştim.Ciddi ciddi korkmaya başladım. Umarım hiç işim düşmez.Son olarak yolda yürüyen genç bir kıza ekip arabası içinden kısa bir an için "vıyk" diye siren çalıp gevrek gevrek güldüklerine şahit oldum. Bi "üf yavrum hepsi senin mi" demedikleri kaldı. Taksi şoförleri gibi sağdaki soldaki esnafa laf atıp bağıra çağıra kollar camdan aşağı sarkmış halde dolaşıyorlar. Ha beyaz renkli modifiye şahin, ha bu.Fark yok.Kafa aynı.
Hiç sormayın uzun süredir izmirde yaşıyorum özellikle son bi kaç yıldır izmir polisinde bende aynı şeyleri görüyorum ve bir okadar da ilgisiz bir çoğu gerçi bunları yapan polisten ne umacaksın diyor insan ama yapacak da başka bişi olmuyor elde..
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
34
Genellikle yetiştirme yurdunda büyüyen anne baba aile sevgisi görmeyen kişiler polis olur buda onların egolarını tatmin etmek için bir yoldur
 
Katılım
10 Şub 2010
Mesajlar
330
yanlış bi yaklaşım...genelleme yapmak yanlış bence :farao: pek doğru olmamış...neticede burada da birçok polis memuru var...belki bazılarının tutumu doğru değil ama çürük elma örneğiyle hareket etmke lazım...birçoğu bu işi gerçekten hizmet maksatlı yaparken birçoğu da güzel maaş,güzel gelecek,güzel emeklilik düşüncesiyle yapıyor...
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Çürük elmalar sepeti çürütüyor ama sınavlar, karakter testleri gibi şeyler yapılması gerekmiyor mu. (yapılıyorsa bu elemanlar nereden türüyor) Yoksa herkese silah taşıma ve kullanma yetkisi verelim polis olsun. :farao:
 
Katılım
20 Ocak 2010
Mesajlar
888
Şunu da eklemeden geçemeyeceğim. Ne kendim polisim, ne de ailemde bir polis var. Bugüne kadar karşılaştığım özellikle motosikletli polisler olmak üzere, 40 yaş altın bütün polisler gerçekten yaklaşım ve dialog olarak doğru düzgün insanlardı. Vatandaş (ben) ile ilişkileri ve gerek samimiyet gerekse saygıları gerçekten eskiye nazaran çok çok daha iyiydi. Özellikle yıllarca izmirde yaşadım, yukarıda bahsedilen sorunları da açıkçası hiç yaşamadım...

Her toplulukta olduğu gibi polislerin içinde de dangozu vardır. Ama bu bütün camianın dangoz olduğunu göstermez. Bizim motor camiasının içinde de dangoz adam çok. Onların yaptığı davarlıklar yüzünden birisi çıkıp bütün motorcular serseri, kuralları hiçe sayıyor dediği zaman car car bağırıyoruz buralardan. Kendimiz aynı şeyi yapmayalım di mi?
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
ala ala bir tek kask takmayındanmı örnek aldınız bazı şeylerin değişmesini istiyorsak ilk önce kendimizi değiştirelim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst