- Katılım
- 4 Ocak 2006
- Mesajlar
- 520
- Konu Yazar
- #1
Selam dostlarım
umarım bugün herkesin işleri ve keyfi yerinde gitmiştir.
bir iki gün önce RUMUZ umu ingilizce yazmak ve degiştirmek gibi birşeyler geçti aklımdan oturdum yeni RESMİMİ düzenledim

ve bunu hazırladım.ya yeniden üye olucaktım yada moderatör arkadaşlarım dan rica edip degiştirebiliyorsam degiştiricektim.
ama sonra birden kafamda farklı bir düşünce oluştu.
kendi kendime
" ya olum sen napıyosun senin Rumuz kılıçbalığı dimi eee neden peki ingilizce yapmak istiyosun."
durdum ve düşünmeye başladım.
Bırak dedim ya aslanlar gibi kılıçbalığı yazdın hemde TÜRKÇEbırak böyle kalsın.bir elektronik cihaz alıyosun ve türkiye bu malları satan ülkeler için çok ii pazar sagmal inek gibi sagılıyoruz ama içinde bulunan kullanma kılavuzları türkçe degil.gerçi artık olmak zorunda ya.
bende vazgeçtim bırak olum aslanlar gibi KILIÇBALIĞIN devam etsin burdaki yaşamına sizcede iyi yapmamışmıyım.
Haa rumuzları türkçe olmayan arkadaşlarım sakın alınmasın amacım onlara taş atmak falan degil sadece birazcık vatanseverlik damarım kabardı
kendinize çok ii bakın
umarım bugün herkesin işleri ve keyfi yerinde gitmiştir.
bir iki gün önce RUMUZ umu ingilizce yazmak ve degiştirmek gibi birşeyler geçti aklımdan oturdum yeni RESMİMİ düzenledim

ve bunu hazırladım.ya yeniden üye olucaktım yada moderatör arkadaşlarım dan rica edip degiştirebiliyorsam degiştiricektim.
ama sonra birden kafamda farklı bir düşünce oluştu.
kendi kendime
" ya olum sen napıyosun senin Rumuz kılıçbalığı dimi eee neden peki ingilizce yapmak istiyosun."
durdum ve düşünmeye başladım.
Bırak dedim ya aslanlar gibi kılıçbalığı yazdın hemde TÜRKÇEbırak böyle kalsın.bir elektronik cihaz alıyosun ve türkiye bu malları satan ülkeler için çok ii pazar sagmal inek gibi sagılıyoruz ama içinde bulunan kullanma kılavuzları türkçe degil.gerçi artık olmak zorunda ya.
bende vazgeçtim bırak olum aslanlar gibi KILIÇBALIĞIN devam etsin burdaki yaşamına sizcede iyi yapmamışmıyım.
Haa rumuzları türkçe olmayan arkadaşlarım sakın alınmasın amacım onlara taş atmak falan degil sadece birazcık vatanseverlik damarım kabardı
kendinize çok ii bakın