Kılıçbalığı nic im degiştiricektim ama....

Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
Selam dostlarım

umarım bugün herkesin işleri ve keyfi yerinde gitmiştir.

bir iki gün önce RUMUZ umu ingilizce yazmak ve degiştirmek gibi birşeyler geçti aklımdan oturdum yeni RESMİMİ düzenledim



ve bunu hazırladım.ya yeniden üye olucaktım yada moderatör arkadaşlarım dan rica edip degiştirebiliyorsam degiştiricektim.
ama sonra birden kafamda farklı bir düşünce oluştu.
kendi kendime

" ya olum sen napıyosun senin Rumuz kılıçbalığı dimi eee neden peki ingilizce yapmak istiyosun."

durdum ve düşünmeye başladım.

Bırak dedim ya aslanlar gibi kılıçbalığı yazdın hemde TÜRKÇEbırak böyle kalsın.bir elektronik cihaz alıyosun ve türkiye bu malları satan ülkeler için çok ii pazar sagmal inek gibi sagılıyoruz ama içinde bulunan kullanma kılavuzları türkçe degil.gerçi artık olmak zorunda ya.

bende vazgeçtim bırak olum aslanlar gibi KILIÇBALIĞIN devam etsin burdaki yaşamına sizcede iyi yapmamışmıyım.

Haa rumuzları türkçe olmayan arkadaşlarım sakın alınmasın amacım onlara taş atmak falan degil sadece birazcık vatanseverlik damarım kabardı
kendinize çok ii bakın
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
İyi yapmışsın (veya iyi yapmayarak iyi yapmışsın(neyse)) :)
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Bu konudaki duyarlılığından dolayı tebrik ederim yusuf abi, keşke herkes senin gibi düşünceli davranabilse.
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
danger0' Alıntı:
Bu konudaki duyarlılığından dolayı tebrik ederim yusuf abi, keşke herkes senin gibi düşünceli davranabilse.
Dostum benim evim carrefoura 50 mesafede ama ben asla bir çöp dahi almıyorum ve vicdanım çokkkkkk rahat herkeside bu gibi dyuarlılıklara davet ediyorum.asla ırkçılık gibi bir niyetim yaok ama yapana yapıcan dotum :cat: :rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
" ya olum sen napıyosun senin nic kılıçbalığı dimi eee neden peki ingilizce yapmak istiyosun."

iyi o zaman. benden de sana bir iki öneri ( ama ben içinde türklere iş veren her yerden alış veriş yaparım:) )

nic ( nick ) = rumuz
topic ( topik ) = başlık
avatar = simge ( simge resim )

bi de unutmadan : I am free = özgürüm :mrgreen:
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
ledo' Alıntı:
iyi o zaman. benden de sana bir iki öneri ( ama ben içinde türklere iş veren her yerden alış veriş yaparım:) )

nic ( nick ) = rumuz
topic ( topik ) = başlık
avatar = simge ( simge resim )

bi de unutmadan : I am free = özgürüm :mrgreen:
teşkkürler dostum:)
Türklere işveren yerler diyosun doğruda o zaten olmak zorunda.
Çalışanlar türk olmak zorunda daha doğrusu türkçe bilen insanlar düşünsene carrefourda fransızların çalıştığını .:)ozaman her oraya gidenler olaya fransız kalmazmıydı :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
danger0' Alıntı:
Bu konudaki duyarlılığından dolayı tebrik ederim yusuf abi, keşke herkes senin gibi düşünceli davranabilse.
Diyene bak :queen:

Şimdiden söylüyüm bana hiç pok atma, benimki özel isim :p
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Bence de :)

Yabancı dile bir düşmanlığım yok ama tüm benliğimizle hayatımızın her alanında yer vermenin köle zihniyeti başlangıcı olduğunu düşünüyorum. Ancak yetersiz, eskimiş, basit dile sahip toplumlar başka dili sahiplenmeyi düşünebilir. Bizim dilimiz, güzel Türkçe'miz her yönden on tane İngilizce ettiğine göre... Düşmanlarımızı kıs kıs güldürmekten başka da bir işe yaramaz gereksiz yabancı dil kullanımımız. Yabancı dil eğitimine 'Evet' ama her halta bulaştırıp, sürekli kullanmaya, tarzanca konuşmaya 'Hayır'.
 
Katılım
4 Mar 2004
Mesajlar
1,755
Prometheus' Alıntı:
Diyene bak :queen:

Şimdiden söylüyüm bana hiç pok atma, benimki özel isim :p

Ben bu kullanıcı adını taaa lise yıllarında aldım, oturan bazı şeyleri değiştirmek pek mümkün olmuyor. Ama elimden geldiği kadar düzgün türkçe konuşmaya çok özen gösteriyorum.

Türkçemizi koruyalımmm:cat:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Prometheus' Alıntı:
Diyene bak :queen:

Şimdiden söylüyüm bana hiç pok atma, benimki özel isim :p

İyi de seninki de bi yunanlı nın özel ismi :queen:

Not: kimse yanlış anlamasın, benim Yunan halkı ile hiç bir sorunum yok, aksine bir sürü çok sevdiğim arkadaşım var.

Yaw bi espri yaptık açıklaması daha uzun sürdü:cherry:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
kılıçbalığı' Alıntı:
teşkkürler dostum:)
Türklere işveren yerler diyosun doğruda o zaten olmak zorunda.
Çalışanlar türk olmak zorunda daha doğrusu türkçe bilen insanlar düşünsene carrefourda fransızların çalıştığını .:)ozaman her oraya gidenler olaya fransız kalmazmıydı :)
Kılıçbalığı ;
ledo sadece çalışanların milliyetinden bahsetmiyor.
iyi oku, kaytarma... :)

nic ( nick ) = rumuz
topic ( topik ) = başlık
avatar = simge ( simge resim )

bi de unutmadan : I am free = özgürüm :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sevigili Adananın gülü geçen aradığında müsait değildim yav...patron yanıma geliyodu abişim...güzel bir konuya barrnakk bastın...sana cvp yazanlara bi baksana...kutuck...danger0...promethus...ledo...womanrıder...yani dinime küfreden müslüman olsa ambiansı senin adına...heheh...çok komik ya...ha adminin adıda skulhunter...modlar...powerbayzirzop...eyong...ne iş dimi...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
yusuf abey ben ce nickini KILINÇBALIĞI olarak değiştirebilirsin bak bu türkçe
hehehhe
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
gurzan' Alıntı:
Kılıçbalığı ;
ledo sadece çalışanların milliyetinden bahsetmiyor.
iyi oku, kaytarma... :)

nic ( nick ) = rumuz
topic ( topik ) = başlık
avatar = simge ( simge resim )

bi de unutmadan : I am free = özgürüm :)
Okumam yazmam var ilkokulu bitirdim allaha şükür ledo dan alıntı "nic ( nick ) = rumuz
topic ( topik ) = başlık
avatar = simge ( simge resim )

bi de unutmadan : I am free = özgürüm :)[/QUOTE]
yapıp yazmana gerek yok:)
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
mete_han' Alıntı:
sevigili Adananın gülü geçen aradığında müsait değildim yav...patron yanıma geliyodu abişim...güzel bir konuya barrnakk bastın...sana cvp yazanlara bi baksana...kutuck...danger0...promethus...ledo...womanrıder...yani dinime küfreden müslüman olsa ambiansı senin adına...heheh...çok komik ya...ha adminin adıda skulhunter...modlar...powerbayzirzop...eyong...ne iş dimi...
Dostum kimsenin ismi,nic i,rumuzu herneyse kendini baglar ben onlara asla lafım yok zaten ingilizce kullananları kınamıyorum veya öyle bir düşüncem yok zaten ben kendi rumuzumla ilgili düşüncelerimi yazdım herkes kendinden sorumludur.:)
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
mete_han' Alıntı:
sana cvp yazanlara bi baksana...kutuck...danger0...promethus...ledo...womanrıder...yani dinime küfreden müslüman olsa ambiansı senin adına...heheh...çok komik ya...ha adminin adıda skulhunter...modlar...powerbayzirzop...eyong...ne iş dimi...

Tekzip: "ledo" herhangi bir yabancı dilden alıntı olmayıp, küçüklüğümde ismimin kısaltması olarak kullanılan bir kelimedir. :cherry:

Gerçi hiç sevmem böyle insanlarla ismi yerine kısaltma yapıp konuşmayı ama nedense buraya onunla üye oldum..

kılıçbalığı, dostum iyi yaptın değiştirmemekle. "swordfish" seni bozardı zaten, böyle kılıç lı falan daha iyi, benim beğendiğim rumuzlardan biri seninki de...:rendeer:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
mete_han' Alıntı:
sevigili Adananın gülü geçen aradığında müsait değildim yav...patron yanıma geliyodu abişim...güzel bir konuya barrnakk bastın...sana cvp yazanlara bi baksana...kutuck...danger0...promethus...ledo...womanrıder...yani dinime küfreden müslüman olsa ambiansı senin adına...heheh...çok komik ya...ha adminin adıda skulhunter...modlar...powerbayzirzop...eyong...ne iş dimi...
Abi bari sen doğru yaz benim ismi :salut:

Direk "KÜTÜK" diye yazınca eski sistemler kabul etmediği için bu ismi bulduydum, sonra değiştiremedim bir daha. İlk hali "kutuksson" idi, ericsson ile kütük'ün meleziydi.


@Kılıçbalığı
Abi senin isim (nick, rumuz, herneyse) çok güzel. Boşver swordmuş fişmişş falan. Biz eni her halinle seviyoruz.
 
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
520
ledo' Alıntı:
Tekzip: "ledo" herhangi bir yabancı dilden alıntı olmayıp, küçüklüğümde ismimin kısaltması olarak kullanılan bir kelimedir. :cherry:

Gerçi hiç sevmem böyle insanlarla ismi yerine kısaltma yapıp konuşmayı ama nedense buraya onunla üye oldum..

kılıçbalığı, dostum iyi yaptın değiştirmemekle. "swordfish" seni bozardı zaten, böyle kılıç lı falan daha iyi, benim beğendiğim rumuzlardan biri seninki de...:rendeer:
Biliyorum dostum senin rumuzun :) isminin kısaltması olduğunu
rumuzum konusunda begenmem hoşuma gitti thank you :)
bu şakaydı teşekkürler
Ahhh osmanlı ahhh lale devrinde sulamasaydınız laleleride bu hallere düşmeseydik dimi abi:)

mesela öyle olsaydı dünyanın jandarması biz olurduk şimdi dimi :)

mesalaaaa onların rumuzları belki bizim kelimelerden olurdu sence neleri seçerlerdi ?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kılışbalığı kuyuya taşı at kaç...sonra mete han çıkarsın dimi...:p

kütük şu andan itibaren sana öneri...KÜTÜK olarak değiştirmen...türkçeye saygı adına...:p

ledo baba şu sitede aklıbaşında nadir dostlardan birisin...diğer tayfa bebe...şu nickini şöyle karizmatik vurucu bişey yapsan fenamı olur...isminle girsen nolur...taam yazılarınla mesajlarınla varsın ama ne bilim...ledo tuhaf bişey...etiket önemli...


bakın bana...hadi bakem bana poh atın...yaaa...atamıyonuz dimi...aslanlar gibi mete_han...işte karşınızda doğal ve gerçek bir nick..malzeme budur yani...osman olsam nickmide osman olurdu...gurur duyuyorum nickimle...ne bir artistik patinaj nede bir karizma beklentim var...olayım budur... :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst