- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #1
Dün havanın güneşli olmasından Kartepe'ye gitme kararı verdim, muhteşem sonbahar manzaraları vardı, kar var mıydı, az sonra :queen:
Sabah erkenden yola koyuluyorum, bol fotoğraf çektim, adım adım çekmeye çalıştım
E5'e çıktım, ilk önce Akyazıya ön fren balatamı almaya gittim, sonra Sapancaya, sonra Maşukiye ve sonra Kartepe
E5'ten manzaralar

Dümdüz yol (buralar zaten bi garip geliyor bana, Rize'de yolar hem kıvrımlı hem de ini,ş çıkışlıydı
)

Akyazı yolundayım

Kavak ağaçları güzel manzaralar oluşturuyor



Bu fotoğraf hoşuma gitti


Bunlar da marul, hep dikkatimi çekiyodu E5 in kenarında, fotoğraflayım dedim bu sefer
ne güzel yemelik di mi 


Sapanca gölüne geldim

Gölün yakınında bi tabiat parkı var, oraya bi göz atayım diyorum

İşte burası, ama girişteki görevli fotoğraf çekmek yasak diyor, izne bağlıymış, hemi de paralı,giriş de ayrıca paralı, o zaman ben boşu boşuna girmeyeyim diyorum, fotoğraf çekmedikten sonra bi anlamı yok diyorum

Neyse girmeden bikaç fotoğraf çekiniyorum

Bu fotoğraf da güzel oldu : KöLgE

Sapanca merkeze yaklaşıyorum, yol güzel


Şu iki çocuk hem yürü(tülü)yorlardı , hem bana bakıyolardı, hemen makinemi çıkarıp fotoğraf çekeyim dedim ama yandaki teyze habire götürüyodu çocukları,makineyi çıkarıncaya kadar çocuklar da vazgeçti haliyle, yoksa bayağı güzel fotoğraf olacaktı

Sapanca gölü kenarında bir sürü mesire alanı var, bi tanesine gideyim diyorum yol üstü

Çok güzel yerler buralar, herkese tavsiye ederim





İşte piknik alanı

Güzel yer, piknik yapmak paralıymş yalnız

Burası da outdoor mu ne yazıyodı, macera yeri yani, herşey var

Bunlar da canavarcıklar, cici şeyler sizi diyorum ve uzaklaşıyorum

Tırmanışa geçtim


Manzara dehşet



yol süper, şu karşıdaki dağın üzerindeki beyazlık beni cezbediyor :mrgreen:




İşte gittikçe yaklaşıyorum

Oraya gidip bi an evvel kara ayak basmak istiyorum

Ben var mutlu


Bir kaç sonbahar manzaraları








İşte kayak merkezine geldim, burada kar yok, biraz daha yukarıda

İşte kar orada, yol var mı acaba

Kayak merkezinden görüntüler, bundan sonra yol yok, karlı yere çıkamayacağım
ale: , bu arada giriş 10 liraymış




Aşağı inmeye başlıyorum



Bu fotoğraf güzel oldu :cat:


Bu arada yolu boş buldum ya, rahat rahat poz veriyorum
yalnız hava soğuk, bayağı da esiyodu

Aşağı inerken sol tarafa bir toprak yol gidiyor, oraya dalıyorum, bakalım nereye gidecek


Güzel manzaralarla karşılaşıyorum

Karşı tarafta İzmit gözüküyor

Sonbahar renkleri müthiş

yola devam ediyorum, yalnız ortalık çok ıssız, biraz tedirgin, biraz da merakla devam ediyorum

Karşı tarafta uzakta görünmeyen yer İzmit Körfezi
sol tarafta da bi seyir tepesi gibi bi yer var, bakalım oraya gidebilecek miyim 

yola devam

tesisin başka bir teleferik yerine gidiyormuş

Şu arabayı durduruyorum, yolun nereye gittiğini soruyorum, İzmit'e iniyor diyor, ben de iyi o zaman diyorum, hadi İzmit'ten çıkalım

gideceğim yol şu sol tarafa giden biraz asfalt bozması bi yol

Yoldan güzel manzaralar


Tesis aşağıdan böyle gözüküyor



Sağ tarafa bir yol dönüyor, seyir tepeye giden yol olabilir diyorum ve giriyorum

giriyorum ama tedirginim, yol çok mıcır ve kaygan toprak, dönüşte tırmanırken inşallah sıkıntı olmaz diyorum

Manzara güzel

Buranın ucunda seyirtepe

Bayağı seyirli bi yer harbi, burası Sapanca gölü tarafı

Burası da İzmit körfezi tarafı


Bu fotoğraf da güzel oldu :cat:

Sizi manzaralarla baş başa bırakayım




neyseki geri dönüşü bi sıkıntı olmadan ful gazla ayakta çıkıyorum, Allah'tan lastiğim yeniydi

Dönüş yolundan kareler, dikdörtgenler


Aşağı inerken güzel bi yaylayla karşılaşıyorum, Suadiye yaylasıymış, süper bi yer


Buralarda kros yarışmaları felan da oluyomuş sanırım

Biraz da oynayalım fotoğrafla , nasıl olmuş





Bu da öğlen yemeğim, muz gitmiş ama
ale:

Geriye kalanlar beni bayağı idare eder

ohh, mis gibi , ama çok az akıyodu

Yola devam, buralarda çam ağaçları başlıyor

Aşağı inerken bol yeşilli ağaçlar


İşte Suadiye'ye indim (sonradan öğreniyorum tabi Suadiye olduğunu ) merkeze inince Sapanca yolunu soruyorum ve Hendeğe doğru devam, direk ustanın yanına , ön balatayı taktırmam lazım

Bu da bizim Cemal usta ,başka bi iş yaparken çekeyim dedim, fena olmadı

Beni izlediğiniz için teşekkürler
Sabah erkenden yola koyuluyorum, bol fotoğraf çektim, adım adım çekmeye çalıştım
E5'e çıktım, ilk önce Akyazıya ön fren balatamı almaya gittim, sonra Sapancaya, sonra Maşukiye ve sonra Kartepe
E5'ten manzaralar

Dümdüz yol (buralar zaten bi garip geliyor bana, Rize'de yolar hem kıvrımlı hem de ini,ş çıkışlıydı

Akyazı yolundayım

Kavak ağaçları güzel manzaralar oluşturuyor



Bu fotoğraf hoşuma gitti


Bunlar da marul, hep dikkatimi çekiyodu E5 in kenarında, fotoğraflayım dedim bu sefer


Sapanca gölüne geldim

Gölün yakınında bi tabiat parkı var, oraya bi göz atayım diyorum

İşte burası, ama girişteki görevli fotoğraf çekmek yasak diyor, izne bağlıymış, hemi de paralı,giriş de ayrıca paralı, o zaman ben boşu boşuna girmeyeyim diyorum, fotoğraf çekmedikten sonra bi anlamı yok diyorum

Neyse girmeden bikaç fotoğraf çekiniyorum

Bu fotoğraf da güzel oldu : KöLgE

Sapanca merkeze yaklaşıyorum, yol güzel


Şu iki çocuk hem yürü(tülü)yorlardı , hem bana bakıyolardı, hemen makinemi çıkarıp fotoğraf çekeyim dedim ama yandaki teyze habire götürüyodu çocukları,makineyi çıkarıncaya kadar çocuklar da vazgeçti haliyle, yoksa bayağı güzel fotoğraf olacaktı

Sapanca gölü kenarında bir sürü mesire alanı var, bi tanesine gideyim diyorum yol üstü

Çok güzel yerler buralar, herkese tavsiye ederim





İşte piknik alanı

Güzel yer, piknik yapmak paralıymş yalnız

Burası da outdoor mu ne yazıyodı, macera yeri yani, herşey var

Bunlar da canavarcıklar, cici şeyler sizi diyorum ve uzaklaşıyorum

Tırmanışa geçtim


Manzara dehşet



yol süper, şu karşıdaki dağın üzerindeki beyazlık beni cezbediyor :mrgreen:




İşte gittikçe yaklaşıyorum

Oraya gidip bi an evvel kara ayak basmak istiyorum

Ben var mutlu


Bir kaç sonbahar manzaraları








İşte kayak merkezine geldim, burada kar yok, biraz daha yukarıda

İşte kar orada, yol var mı acaba

Kayak merkezinden görüntüler, bundan sonra yol yok, karlı yere çıkamayacağım




Aşağı inmeye başlıyorum



Bu fotoğraf güzel oldu :cat:


Bu arada yolu boş buldum ya, rahat rahat poz veriyorum

Aşağı inerken sol tarafa bir toprak yol gidiyor, oraya dalıyorum, bakalım nereye gidecek


Güzel manzaralarla karşılaşıyorum

Karşı tarafta İzmit gözüküyor

Sonbahar renkleri müthiş

yola devam ediyorum, yalnız ortalık çok ıssız, biraz tedirgin, biraz da merakla devam ediyorum

Karşı tarafta uzakta görünmeyen yer İzmit Körfezi

yola devam

tesisin başka bir teleferik yerine gidiyormuş

Şu arabayı durduruyorum, yolun nereye gittiğini soruyorum, İzmit'e iniyor diyor, ben de iyi o zaman diyorum, hadi İzmit'ten çıkalım

gideceğim yol şu sol tarafa giden biraz asfalt bozması bi yol

Yoldan güzel manzaralar


Tesis aşağıdan böyle gözüküyor



Sağ tarafa bir yol dönüyor, seyir tepeye giden yol olabilir diyorum ve giriyorum

giriyorum ama tedirginim, yol çok mıcır ve kaygan toprak, dönüşte tırmanırken inşallah sıkıntı olmaz diyorum

Manzara güzel

Buranın ucunda seyirtepe

Bayağı seyirli bi yer harbi, burası Sapanca gölü tarafı

Burası da İzmit körfezi tarafı


Bu fotoğraf da güzel oldu :cat:

Sizi manzaralarla baş başa bırakayım




neyseki geri dönüşü bi sıkıntı olmadan ful gazla ayakta çıkıyorum, Allah'tan lastiğim yeniydi

Dönüş yolundan kareler, dikdörtgenler


Aşağı inerken güzel bi yaylayla karşılaşıyorum, Suadiye yaylasıymış, süper bi yer


Buralarda kros yarışmaları felan da oluyomuş sanırım

Biraz da oynayalım fotoğrafla , nasıl olmuş





Bu da öğlen yemeğim, muz gitmiş ama

Geriye kalanlar beni bayağı idare eder

ohh, mis gibi , ama çok az akıyodu

Yola devam, buralarda çam ağaçları başlıyor

Aşağı inerken bol yeşilli ağaçlar


İşte Suadiye'ye indim (sonradan öğreniyorum tabi Suadiye olduğunu ) merkeze inince Sapanca yolunu soruyorum ve Hendeğe doğru devam, direk ustanın yanına , ön balatayı taktırmam lazım

Bu da bizim Cemal usta ,başka bi iş yaparken çekeyim dedim, fena olmadı

Beni izlediğiniz için teşekkürler
Son düzenleme: