Keşif Gezilerim 3 : Kartepe'de Kar Var mıdır Gezisi

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Dün havanın güneşli olmasından Kartepe'ye gitme kararı verdim, muhteşem sonbahar manzaraları vardı, kar var mıydı, az sonra :queen:
Sabah erkenden yola koyuluyorum, bol fotoğraf çektim, adım adım çekmeye çalıştım

E5'e çıktım, ilk önce Akyazıya ön fren balatamı almaya gittim, sonra Sapancaya, sonra Maşukiye ve sonra Kartepe

E5'ten manzaralar



Dümdüz yol (buralar zaten bi garip geliyor bana, Rize'de yolar hem kıvrımlı hem de ini,ş çıkışlıydı :) )



Akyazı yolundayım




Kavak ağaçları güzel manzaralar oluşturuyor



















Bu fotoğraf hoşuma gitti :)













Bunlar da marul, hep dikkatimi çekiyodu E5 in kenarında, fotoğraflayım dedim bu sefer :) ne güzel yemelik di mi :)











Sapanca gölüne geldim





Gölün yakınında bi tabiat parkı var, oraya bi göz atayım diyorum





İşte burası, ama girişteki görevli fotoğraf çekmek yasak diyor, izne bağlıymış, hemi de paralı,giriş de ayrıca paralı, o zaman ben boşu boşuna girmeyeyim diyorum, fotoğraf çekmedikten sonra bi anlamı yok diyorum




Neyse girmeden bikaç fotoğraf çekiniyorum





Bu fotoğraf da güzel oldu : KöLgE





Sapanca merkeze yaklaşıyorum, yol güzel











Şu iki çocuk hem yürü(tülü)yorlardı , hem bana bakıyolardı, hemen makinemi çıkarıp fotoğraf çekeyim dedim ama yandaki teyze habire götürüyodu çocukları,makineyi çıkarıncaya kadar çocuklar da vazgeçti haliyle, yoksa bayağı güzel fotoğraf olacaktı






Sapanca gölü kenarında bir sürü mesire alanı var, bi tanesine gideyim diyorum yol üstü






Çok güzel yerler buralar, herkese tavsiye ederim
































İşte piknik alanı





Güzel yer, piknik yapmak paralıymş yalnız






Burası da outdoor mu ne yazıyodı, macera yeri yani, herşey var





Bunlar da canavarcıklar, cici şeyler sizi diyorum ve uzaklaşıyorum :)





Tırmanışa geçtim










Manzara dehşet

















yol süper, şu karşıdaki dağın üzerindeki beyazlık beni cezbediyor :mrgreen:




















İşte gittikçe yaklaşıyorum





Oraya gidip bi an evvel kara ayak basmak istiyorum




Ben var mutlu :)









Bir kaç sonbahar manzaraları

















































İşte kayak merkezine geldim, burada kar yok, biraz daha yukarıda





İşte kar orada, yol var mı acaba





Kayak merkezinden görüntüler, bundan sonra yol yok, karlı yere çıkamayacağım :pale: , bu arada giriş 10 liraymış






















Aşağı inmeye başlıyorum



















Bu fotoğraf güzel oldu :cat:












Bu arada yolu boş buldum ya, rahat rahat poz veriyorum :) yalnız hava soğuk, bayağı da esiyodu





Aşağı inerken sol tarafa bir toprak yol gidiyor, oraya dalıyorum, bakalım nereye gidecek :)












Güzel manzaralarla karşılaşıyorum






Karşı tarafta İzmit gözüküyor





Sonbahar renkleri müthiş




yola devam ediyorum, yalnız ortalık çok ıssız, biraz tedirgin, biraz da merakla devam ediyorum





Karşı tarafta uzakta görünmeyen yer İzmit Körfezi :) sol tarafta da bi seyir tepesi gibi bi yer var, bakalım oraya gidebilecek miyim :)




yola devam





tesisin başka bir teleferik yerine gidiyormuş





Şu arabayı durduruyorum, yolun nereye gittiğini soruyorum, İzmit'e iniyor diyor, ben de iyi o zaman diyorum, hadi İzmit'ten çıkalım :)





gideceğim yol şu sol tarafa giden biraz asfalt bozması bi yol :)





Yoldan güzel manzaralar











Tesis aşağıdan böyle gözüküyor

















Sağ tarafa bir yol dönüyor, seyir tepeye giden yol olabilir diyorum ve giriyorum






giriyorum ama tedirginim, yol çok mıcır ve kaygan toprak, dönüşte tırmanırken inşallah sıkıntı olmaz diyorum





Manzara güzel






Buranın ucunda seyirtepe






Bayağı seyirli bi yer harbi, burası Sapanca gölü tarafı




Burası da İzmit körfezi tarafı












Bu fotoğraf da güzel oldu :cat:





Sizi manzaralarla baş başa bırakayım






















neyseki geri dönüşü bi sıkıntı olmadan ful gazla ayakta çıkıyorum, Allah'tan lastiğim yeniydi





Dönüş yolundan kareler, dikdörtgenler :)











Aşağı inerken güzel bi yaylayla karşılaşıyorum, Suadiye yaylasıymış, süper bi yer












Buralarda kros yarışmaları felan da oluyomuş sanırım





Biraz da oynayalım fotoğrafla , nasıl olmuş :)






























Bu da öğlen yemeğim, muz gitmiş ama :pale:





Geriye kalanlar beni bayağı idare eder :)





ohh, mis gibi , ama çok az akıyodu




Yola devam, buralarda çam ağaçları başlıyor





Aşağı inerken bol yeşilli ağaçlar










İşte Suadiye'ye indim (sonradan öğreniyorum tabi Suadiye olduğunu ) merkeze inince Sapanca yolunu soruyorum ve Hendeğe doğru devam, direk ustanın yanına , ön balatayı taktırmam lazım




Bu da bizim Cemal usta ,başka bi iş yaparken çekeyim dedim, fena olmadı




Beni izlediğiniz için teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
helal olsun be YUSUF,ALLAH yolunu açık etsin,sen olmasan bizler oraları bu mevsimde ,bu zamanda nasıl görürdük,sağ olasın be YUSUF,bayıldım fotoğraflara yine alışık olduğumuz kalitede, 10 numara,ne yerleri görmüş ve gezmişsin,hani derler'ya yediğin içtiğin senin olsun , görüp gezdiğin yerler bizlerin olsun!her daim yolun açık olsun ,gönlün neşeyle dolsun,bunu samimiyetle söylüyorum, bu forum sitesini hiç bırakma'ki,buluşma noktamız burası olsun,gönülden saygılar YUSUF öğretmene!
 
Katılım
22 May 2012
Mesajlar
87
bizim yaylaların yerini tutmasa da yinede beğendim.resimler harika. gezmiş kadar oldum.sağ bileğine sağlık:)
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
mesut hocam, Allah razı olsun, mahcup oluyorum yorumlarından ::utangac: çok sağol, duların için de sağol, amin.
Olcay abi, rize kadar değil ama buralar da süper, sağolasın
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
o suadiye yaylasında motocross yarışlar oluyor arada bir
güzel gezmişsin
fakat toplantılara gelmiyorsun hocam
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,

insana uçuyor hissine ulaştıran resimler çekmişsiniz .

Tesekkürler
 
Katılım
1 Tem 2009
Mesajlar
271
Motosikleti
yok
gerçekten şu son güneşli günlerde güzel bir gezi olmuş .. fotoğraflarda gerçekten iyi olmuş kendim gezmiş kadar oldum :)
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
703
Aha kar varmış dedim :)

Gerçekten kaliteli güzel bir geziymiş paylaşımınız için teşekkürler :thumleft:
 
Katılım
30 May 2012
Mesajlar
526
Hocam gerckten cok güzel olmuş fotoğraflar, insan özeniyor doğrusu tekerine tas değmesin
 
Katılım
24 Ağu 2012
Mesajlar
113
çok güzel bir gezi olmuş fotoğraflarda çok güzel elinize emeğinize sağlık...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
yorum yapan herkese ayrı ayrı teşekkürler, sağolun, evet şu güneşli günlerde güzel geziydi, fakat son son değil, ben sezonu yeni açıyorum :)
F54, ya akşamları çok yorgun oluyoruz,ya da misafir oluyo, yarın da babamlar gelecek, ilk fırsatını bulduğumda geleceğim, tanışırız inşallah
 
Katılım
26 Ocak 2012
Mesajlar
206
Bizde arkadaşlarla pazar günü suadiyeden Yuvacık barajına gittik hocam bir gün o rotayı da yap, tam bir asfalt dağ yolu bol virajlı ve baraj çevresinde bol bol fotoğraf karesi yakalarsın... Tekerine sağlık...
 
Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Bizde arkadaşlarla pazar günü suadiyeden Yuvacık barajına gittik hocam bir gün o rotayı da yap, tam bir asfalt dağ yolu bol virajlı ve baraj çevresinde bol bol fotoğraf karesi yakalarsın... Tekerine sağlık...

Yuvacık barajı ne tarafta abi

arican, sağolun
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ben v storm bulabilirsem o rota yı tamamlarız
seni de ararız hatta hatta yuvacıkla kalmayıp sansarak iznik te yaparız çok karışık bi rota olmasına rağmen tam doğa harikası yerler var
buda geçen yıl ki gezimizden bi video :)

https://www.youtube.com/watch?v=Nkz4bhJp2FM
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
Ooo hocam tayin mi çıktı, gezi bölgesi değişmiş

Eline yüreğine sağlık bu arada
 
Katılım
8 Eyl 2012
Mesajlar
379
Kardesim öncelikle bu güzel fotolarin icin tesekür ederim:cat:
sayende memleket görüyoruz ellerine saglik, kazasiz belasiz sürüsler dilerim:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst