Keşif Gezilerim 3 : Kartepe'de Kar Var mıdır Gezisi

Katılım
27 Haz 2010
Mesajlar
1,558
Hocam, herhalde bütün gezi yazılarınızı okumuşumdur. Bunlardan bir gezi blogu yapmanızı öneririm. Fotoğrafçılık ile ikitekercilik bir araya gelince muhteşem bir ikili oluyor. Tekeriniz düz bassın.

aslında olabilir ama biraz üşeniyorum bu tür şeyler yapmaya, o biraz daha özverili bir çalışma ve bol zaman istiyor, belki yaparım ilerde, çok teşekkür ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst