- Katılım
- 27 Haz 2010
- Mesajlar
- 1,558
- Konu Yazar
- #61
Hocam, herhalde bütün gezi yazılarınızı okumuşumdur. Bunlardan bir gezi blogu yapmanızı öneririm. Fotoğrafçılık ile ikitekercilik bir araya gelince muhteşem bir ikili oluyor. Tekeriniz düz bassın.
aslında olabilir ama biraz üşeniyorum bu tür şeyler yapmaya, o biraz daha özverili bir çalışma ve bol zaman istiyor, belki yaparım ilerde, çok teşekkür ederim