KENAN SOFUOĞLU'nun 900 BİN € luk arabasıyla MECLİS'e gelmesi..

Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
900.000 avro ? Ben şimdi bir düşündüm de, bu parayı aklımın bir yerine yerleştiremedim? Nasıl kazanılır, ne yapmak gerekir hesabını yapamadım. O meslek ile bu para gerçekten de kazanılabiliyor mu? Kaç sene gerekiyor ? Biri ayrıntı verse ne güzel olur.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,499
Motosikleti
CBR 125 R 2014
Anlamadığımız için yerleştiremediğimiz için buralarda debeleniyoruz anlasak bizde milyonluk olmuştuk :D
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
Bunlardan da 3 - 5 tane var benim bildiğim, bu görünen servet. Sıfırdan başlayıp 10 senede mi yapılmış şimdi bu?
 
Katılım
17 Eyl 2011
Mesajlar
401
İstediğine binsin sıkıntı değil keyif meselesi fakat Federasyon Kenan yarışssın diye Kawasaki Pucetti takımına 1 milyon Euro ödüyordu, o paraya sbk takımı kurarsın adam yarışçı takımına neden para ödüyorsun? memlekette pist yok, izmir patates tarlası, istanbul park'a sidik yarışları yüzünden giremiyoruz, yunanistana gidiyorduk oda yalan oldu, bu ülkenin yeteneklerine yazık değil mi?
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
Taktiniz adamin arabasina. Calmamis, cirpmamis kendi kazanci emegi ile almis. Tabii ki onu kullanacak.

Digerleri gibi halktan kesilen vergilerle kiralanip daha fazla fiyati olan ama markasi Mercedes, Audi, Bmw diye gozumuze carpmayan ya da carptirilmayan araclara mi binseydi.

Sunu dusunseniz yeter, adam en azindan kendi sahsi arabasina biniyor. Digerleri gibi devletin malini her isinde kullanmiyor. Eminim ki meclis erkanindan kimse sahsi aracini kullanmiyordur.
 
Katılım
24 Haz 2018
Mesajlar
2,499
Motosikleti
CBR 125 R 2014
yine zenginin malı züürtün çenesi değil artık parmaklarını yoruyor :D Aynen devam bu konuşmalarla yüksek medeniyet seviyesine bir adım daha yaklaştık :D
 
Katılım
19 Şub 2016
Mesajlar
584
Her hafta aynı konu, neymiş arabası lamburcini mi lahmucuni mi neymiş almışsa almış kendi parası yasal olarak istediğini yapabilir. Sanki bütün vekiller fakir aileden geliyor, 2 trilyona telefon görüşmesi de yapmamış. Ayrıyetten adamın kendi şahsi arabası, millete yük olmuyor daha ne istiyorsunuz.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Arabası, partisi, motoru beni ilgilendirmiyor. Sırf bu konu altında mesajım olsun, ileride lazım olur diye yezıyorum.
Merakla bekliyorum, motosiklet camiasına nasıl bir katkısı olacak?
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
954
Kenandan bağımsız yazıyorum bu ülkede ne zaman vekiller 1650 tl maaşa bağlanır ne zaman çocukları şehit olur bu ülke o zaman uçar..

600 milletvekilinin en az 500'ünün aldığı maaşa ihtiyacı yoktur. Birçoğu ticaret yapmaktadır, milletvekili seçilmek içinde ciddi paralar dökmektedir.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
332
600 milletvekilinin en az 500'ünün aldığı maaşa ihtiyacı yoktur. Birçoğu ticaret yapmaktadır, milletvekili seçilmek içinde ciddi paralar dökmektedir.

Vekil secilmek.icin harcana paralar bir sekilde geri donmese kimse vekillik icin bu kadar yirtinmaz.

Ben daha vekil olup da oncesinde kampanyasi icin harcadigi para yuzden batanini gormedim. Hepsi daha da zengin olarak hayatlarina devam etti.

Geri donusu bu kadar iyi ve cabuk olmasa adaylik icin %95 i bu kadar para harcamaz
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,469
Motosikleti
D400
Arabasını eşinin üstüne yaptıgı için vergi ödememesi ile ilgili bir haber dönüyor doğruluğu nedir
 
Katılım
14 Haz 2018
Mesajlar
4
Arkadaş binmesin demiyoruz zaten. Binilecek yer var binilmeyecek yer var. Vekil sıfatıyla vergiden muaf son model lüx araçla meclise gelmek nedir. Bunun açıklanacak bir tarafı yok, basbayağı yaptığı çiğlik.
Bu kadar gösteriş budalası olunmaz, şu hareketin ali ağaoğlu hareketlerinden bir farkı yok.
Şu adama bir danışman felan tutsunlar, biraz resmiyet, duruş, mütevazilik felan öğretsinler.

Niye vekiller luks aracalara binemez mi bence sacmalamissin, sizin kafaniz farklılığa neden bu kadar kapali vekiller sadece siyah passata binsin dimi sacmalik, adam yillardir ulkemizi temsil etti hakkiyla calisarak parasini kazandi helal parayla da arabasini aldi simdi de vekil oldu herhalde kenan sofuoglu degil de senin vekil olmani bekleyemezdik degil mi? Hem hic laf atmayin su nesilde s.iktiri boktan bi arabasi olup da sosyal medyada orda burda kendini reklam etmeye calismayan bir insan bile yok geçin bu isleri adam akp den aday oldu diye ne bu kin açık arama kardeşim helal olsun kenan seneye de ferrariyle falan gel sonraki sene de kawasakiyle, bir de meclise lamboyla gelmek nedir demissin kardesim adam lambo seviyor Adamin arabasi o sirf meclise gelmek icin bi araba daha mi alsin meclise gelmek sartlarini karsilayan bi araba gec bu isleri gec
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Motorsporlarında para kazanırılır arkadaşlar. Herkes kazanamaz ama kazanmak mümkün. Bu adam da mv olmadan önce bu arabaya sahipti sonuçta. MV iken para yeyip almasından iyidir. Benim anlamadığım kısım şu, bu kadar parası var, eli kolu tutuyor, araba niye vergiden muaf?
Onun dışında beni ilgilendiren kısmı mecliste neye parmak kaldırıp neye kaldırmayacağı.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,261
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Arabası, partisi, motoru beni ilgilendirmiyor. Sırf bu konu altında mesajım olsun, ileride lazım olur diye yezıyorum.
Merakla bekliyorum, motosiklet camiasına nasıl bir katkısı olacak?

Ben de ileride lazım olur diye yazıyorum.

Motosiklet, yakıt ve ekipmana getirilecek ek vergiler için EVET diyecek. Bundan büyük katkı olur mu?
 
Katılım
12 Nis 2014
Mesajlar
14
Diğer tarafta aşağıdaki yorumu yapınca konu kapanmıştı. Bakalım burada da aynı şey olacak mı:king:

Eski rejimde meclisin az da olsa gene bir önemi vardı. Yeni rejimde ise meclisin hiçbir önemi yok. Bu yeni tip monarşide meclisin yapacağı tek iş vardır, o da saraydan gelen KHK ları onaylamak. Meclis; bir nevi noterlik vazifesi yapacak, o seviyeye düşmüş olacak yani. Bu iş için 600 kişiye gerek yoktu ki. Her il adına, kolunu kaldırıp indirebilme becerisine ya da önündeki oylama butonuna basıp çekebilme kabiliyetine sahip, birer kişi olsa yeter de artardı bile. Ama o zaman da Kenan gibi, Alpay gibi birbirinden değerli(!) şahsiyetler meclisimizi onurlandıramayacaklardı(!)

Bu millet, sadece bu noterlik görevini yapacaklar diye, 600 kişiyi kaymaklı maaşlarla ve son derece lüks imkanlarla besleyecek. Beslesin. Deveye diken bu millete ... yaraşır NOKTA
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
422
Arabasını eşinin üstüne yaptıgı için vergi ödememesi ile ilgili bir haber dönüyor doğruluğu nedir

Doğru diye biliyorum. Daha önce yine burada konuşulmuştu. MK plakalı olanlar yurt dışından getirilme, yabancı uyrukluya ait ve muafmış diye biliyorum
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Diğer tarafta aşağıdaki yorumu yapınca konu kapanmıştı. Bakalım burada da aynı şey olacak mı:king:

Eski rejimde meclisin az da olsa gene bir önemi vardı. Yeni rejimde ise meclisin hiçbir önemi yok. Bu yeni tip monarşide meclisin yapacağı tek iş vardır, o da saraydan gelen KHK ları onaylamak. Meclis; bir nevi noterlik vazifesi yapacak, o seviyeye düşmüş olacak yani. Bu iş için 600 kişiye gerek yoktu ki. Her il adına, kolunu kaldırıp indirebilme becerisine ya da önündeki oylama butonuna basıp çekebilme kabiliyetine sahip, birer kişi olsa yeter de artardı bile. Ama o zaman da Kenan gibi, Alpay gibi birbirinden değerli(!) şahsiyetler meclisimizi onurlandıramayacaklardı(!)

Bu millet, sadece bu noterlik görevini yapacaklar diye, 600 kişiyi kaymaklı maaşlarla ve son derece lüks imkanlarla besleyecek. Beslesin. Deveye diken bu millete ... yaraşır NOKTA

Sırf sizin mesajınız yüzünden onlarca yazılmış mesajı çöpe atmıyoruz hocam. Bahsi geçen otomobiliyle daha da ünlenmiş vekilimizin forumda birden fazla konu başlığı mevcut zaten. Biz de insanlar sıkılmasın, aynı konudan 30 tane olmasın diye uğraşıyoruz. Fena mı ediyoruz?

Ayrıca biz burada birbirimizi yerken onlar sefasını sürecek, ihale paslaşacak, etli yemeğe 3-5 lira ödeyecek meclis lokantasında. Sen benimle uğraşıyorsun ilginç...
 
Katılım
13 May 2016
Mesajlar
146
900 bin liralik arabasi olan yok mu bu millette belki onlari temsil ediyor naabeer.

Bi bitmedi şu muhabbetler.
La olm aylık kazancı milletvekili maaşı altında olan biri milletvekili olamıyor bu ülkede.
Türkiye'de milletvekilliği meslek bkz simdi bana isim verdirmeyin cehapede daha çok.

Neyse bu arada akepeli de değilim
 
Katılım
6 Tem 2014
Mesajlar
1,890
Aracı yabancı eş üzerine almak ...

Böyle bir şey var mı ? Aracı Yabancı eş üzerine almak ?

https://www.sozcu.com.tr/2018/gundem...-oldu-2504109/

Sofuoğlu’nun eşi Julia Looman Sofuoğlu üzerine aldığı aracına yaklaşık 550 bin euro ( Yaklaşık 3 milyon lira) ödediği sanılıyor. Bu da devletin; 3 milyon 200 bin liralık bir vergiyi ‘alamadığı’ anlamına geliyor.

Bu da Mesnevi'den:

“Peki,” dedi papağan, “anlatayım bak, dinle;
Bana kurtuluşumu sen getirdin elinle.

O mesaj bir öğüttü, şöyle diyordu bana :
“Ey kardeşim dikkat et, hareketimden anla;

Bırak neşelenmeyi, çok konuşmayı bırak !
Bu yüzden kafestesin, anlasana ey ahmak !

Güzel sesin, konuşman insanlara hoş gelir;
Seni kafese koyar, böyle ederler esir.

Bırakırlar yakanı benim gibi ölürsen,
Sen de özgür olursun, çıkarsın esaretten.”

“Demek istedi o kuş, ben de bunu anladım,
Hiç vakit kaybetmeden gördün ki uyguladım.

Ölü taklidi yaptım, ulaştım başarıya,
Beni kendin çıkardın kafesten dışarıya.”

Yani Yabancı bir hanımla evlenirsek , ötv ve kdv yok demek mi bu ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst