emr550m
vaga
doslarım dişlilerinizi yolladım yarın sabah elinizde olacak özelden yazdım konturol edin.iyi günlerde kullanın.
jamaika34 dostum gidon ne kadar çapı uyuyormu yani 25 çapındamı. ekstra tel,kablo,hortum degişikligi gerekiyormu.
vede ( obkavi ) dostumun motorundaki gidonmu. eger o ise harika.
Evet kardeşim Obkavi'nin motorundaki gidonlar. Üzerinde herangi bir değişiklik uygulanmıyor. Bütün orijinaliyle birlikte takılıyor. Ek bir bağlantıya gerek yok dostum. Sanırım bugün itibarıyla Gidonlar bitti. Artık yenisi gelince verebilcem. kendine iyi bak dostum.
emr550m
vaga
doslarım dişlilerinizi yolladım yarın sabah elinizde olacak özelden yazdım konturol edin.iyi günlerde kullanın.
Elcik topuzlarımdan biri düşmüştü ve sirkecideki Motomaxa 15 gün önce sipariş verdik 15 gün sonra yani bugün parça gelmedi deyip paramı iade ettiler (gerekçe: Motomax genel merkez beylikdüzüne taşınıyormuş herhalde ondanmış) bu motomax parça konusunda sınıfta kaldı hiçbir şeyi kolayca tedarik edemiyoruz.r:
r:
r:
r:
r: