Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 May 2007
Mesajlar
23
kusura bakmayın gözümden kaçmış yoksa okumuyor deilim yazılanları zahmetli gelmiyor yani
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özellıkle yenı olan arklarımız karrdeşlerımız lutfen soru sormadan once bıkaç sayfa öncelere gıdın bakın okuyun aynı sorular yuzbın defa sorulmasın lutfen.

boğaçhan jameıkayı arıyabılırsın cepten numarası var öncekı sayfada.onun ıslerı yogun her dahım dukkanda olmuyor yanı burda onlıne gozukse bıle
 
Katılım
22 May 2007
Mesajlar
10
aslında arkadaşlar güzel bir sitemiz olsa da konu başlıkları olsa tek tek - 335 sayfa olmuş - geyiklerle bilgiler karışmış - okumak 2 ay alır...
benim işim web design ve program.ortak bi karar olursa kendi sitemizden devam edelim derim.bende yardım ederim hazırlanmasına.

jamaica - kardeş cc bardan ben de isterim :) nereye gelicez - nasıl yaptırıcaz - istersen özelden bi yazıver bana.

bi yerlerde buluşuyormusunuz arkadaşlar bu arada? tanışalım..
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
site yapma işi aramızda konuşuyoruz bazı arkadaşlarımız bu konuda sanırıım çalışma yapıyorlar elbette yardımcı olmanızı bekleriz buluşma konusunda henuz bi varlık gösteremedik umarım bi gun buluşacaz.
bu arada nerede oturuyorsun bende programcıyım kadıköyde oturuyorum.
site ismi bence tum keewaycileri kucaklamalı ve www.keewayclub.com uygundur derim
 
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
Herkese Selamlar .. Uzaktan uzaktan burayı takip ediyorum .. Güzel bir ortma oluştu .. Bu aralar toplantı yapmayı düşünmüyormusunuz arkadaşlar .. Bende yaklaşık 8 aydır Sl150 kullanıyorum. Bu topiğe yazmışlığım da var. Hatta yaptığımız bir geziyi'de burda sizinle paylaşmıştım . http://www.motosiklet.net/forum/gez...zce-gezisi-18-19-kasim-2006-a.html#post504584

Herkesle yüzyüze tanışmak isterim. Bilgi alış-verişinde bulunarak hoş bir sohbet ortamı yaratsak süper olur bence ... Bu arada GeCe_ sanırım senin egzost'un sesine yakın bir ses'te benim motorumda var .. Motorumun belli kronik sorunları var ama fazla takip edemediğimden size teker teker burada sormak ayıp olur .. Görüştüğümüzde paylaşabiliriz umarım ..

Herkese tekrar'dan bol selamlar ..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Yusuf hocam ve Boğaçhan görevimizi severek yaptık :cat:
Kabuto Allah tekrar kaza bela vermesin,güle güle kullan. Bilen birsine ver sert fren yapsın,lastik izlerinden şase eğriliği varmı anlarsın,ya da lastikleri iyice ıslat ve su izinden kontrolünü yap derim. :pale:
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Arkadaşlar Bu buluşma işini isterseniz şöyle yapalım. (Tabiki benim fikrim bu) Bir hafta sonu yada bi akşam bana gelebilirsiniz. Benim evim müsait hem çene çalarız hemde tanışmış oluruz. Bende sizlere bazı konularda (Bildiğim kadarıyla ve elimden geldiğince) yardımcı olmaya çalışırım. Hemde birbirimizi tanırız ve motor üzerindeki değişiklikleri paylaşarak kendi fikirlerimizle birlikte sohbet ortamında tartışırız. (Altunizade'de oturuyorum eğer karar verirseniz haberim olsun) Şimdiden görüşmek dileğiyle.

Not. Benim sattığım malzemelerde işlerimin yoğunluğundan dolayı işyerimde ilgilenemiyorum gelen arkadaşlarımla ancak akşam 7 den sonra evimden alabilirsiniz. tabiki önceden bana telefonla ulaşırsanız daha garanti olur. (05359271141)
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
emr550m
vaga

doslarım dişlilerinizi yolladım yarın sabah elinizde olacak özelden yazdım konturol edin.iyi günlerde kullanın.

jamaika34 dostum gidon ne kadar çapı uyuyormu yani 25 çapındamı. ekstra tel,kablo,hortum degişikligi gerekiyormu.

vede ( obkavi ) dostumun motorundaki gidonmu. eger o ise harika.

eksoza 6 adet delik açtım ses cok hoş oldu ne cok gürlüyo nede cırlıyo bence yapmıyanlar yapsın güzel oluyor
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
emr550m
vaga

doslarım dişlilerinizi yolladım yarın sabah elinizde olacak özelden yazdım konturol edin.iyi günlerde kullanın.

jamaika34 dostum gidon ne kadar çapı uyuyormu yani 25 çapındamı. ekstra tel,kablo,hortum degişikligi gerekiyormu.

vede ( obkavi ) dostumun motorundaki gidonmu. eger o ise harika.

Evet kardeşim Obkavi'nin motorundaki gidonlar. Üzerinde herangi bir değişiklik uygulanmıyor. Bütün orijinaliyle birlikte takılıyor. Ek bir bağlantıya gerek yok dostum. Sanırım bugün itibarıyla Gidonlar bitti. Artık yenisi gelince verebilcem. kendine iyi bak dostum.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar NGK 7 numara platin buji ve iridyum buji fiyatlarını bilen varmı? :silent:
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Elcik topuzlarımdan biri düşmüştü ve sirkecideki Motomaxa 15 gün önce sipariş verdik 15 gün sonra yani bugün parça gelmedi deyip paramı iade ettiler (gerekçe: Motomax genel merkez beylikdüzüne taşınıyormuş herhalde ondanmış) bu motomax parça konusunda sınıfta kaldı hiçbir şeyi kolayca tedarik edemiyoruz.:pr::pr::pr::pr::pr:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
emr550m
vaga

doslarım dişlilerinizi yolladım yarın sabah elinizde olacak özelden yazdım konturol edin.iyi günlerde kullanın.

eyw. dostum çok makbule geçti. İst. olamamak çok kötü. Her türlü yedek parça imkanınız var valla şanslısınız :).

Elcik topuzlarımdan biri düşmüştü ve sirkecideki Motomaxa 15 gün önce sipariş verdik 15 gün sonra yani bugün parça gelmedi deyip paramı iade ettiler (gerekçe: Motomax genel merkez beylikdüzüne taşınıyormuş herhalde ondanmış) bu motomax parça konusunda sınıfta kaldı hiçbir şeyi kolayca tedarik edemiyoruz.:pr::pr::pr::pr::pr:


Dostum o parça benimde düştü. Banada yaklaşık 2 hafta içinde geldi ve vidası eksik olarak geldi. O parça çok dandik tasarlanmış. Gidonun içine plastik tıpa gibi bişey giriyor, içi delik. Delikten vida sokup sıkınca plastik parça şişip gidona tutunuyor, dolayısıyla vida azcık gevşeyince kapakla beraber plastik uçuyor. O yüzden o parçaya dikkat ediniz.
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
selam dostlar iş yoğunluğu nedeniile tüm sorulara cevap veremedim
ChopperMania sisibar jameika34 (hakan abiden)
egeser kardeşim evet resimdeki gidon
beratdc swort cevabı yazmış kardeşim
giotine dostum 1 yıldır buluşamıyoruz ütopya mıdır artık anlayamadım gitti
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
bu arada arkadaşlar sitemizin temellerini attım hadi hepimize hayırlı olsun. işten güçten vakit kaldığı süreç içerisinde oluşturmaya çalışacam. Şimdilik üyelik ve makale sistemini açarız ilerde fotoymuş cartmış curtmuş eklerizde tek tek. Portal tabanlı düşünülüp güzel bi tasarım çıkartabilecek bi arkadaşımız varsa hoş olur. Grafikten hiç anlamıyorumda :)
 
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
43
iki gün bakmadım coşmuşsunuz yazdığınız bilgiler için herkese teşekkürler.:rendeer:

arkadaşlar serviste jiglenin olduğu yeri söküp baktılar içinden pislik çıktı temizleyip taktılar.kendinizde yapabilirsiniz benzini jigleden kapamayı unutmayın.

balayyusuf hocam burdaki servise sorayım elçik topuzunu varsa sana ulaştırırım.
 
Katılım
3 Ağu 2006
Mesajlar
58
ergeser'e teşekkür

dostum şimdi atalar şubesiyle görüştüm ulaşmış şubeye gün içinde gidip alıcam tekrar çok teşekkür ederim.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
203
ergeser e teşekkür 2.

bende görüştüm kargo firması ile gelmiş benim kargomda. Bende çok teşekkür ettim arkadaşım emeğin için saol.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
baba ne gidiyo ne geliyo anlamadım ki (şaşkınadamsmilesi)
va ben bu dişli mişli işlerinden anlamıyorum biri bana özelden maliyeti ne işe yradığı hakikaten uğraşmaya deeğermi dez avantajı nedir yazarmı ya benim kafam lazım ya kalın biraz
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1
Slm ben Aydın Sökeden Dr.Cüneyt Günay.Yaklaşık 2 yıldır 125 cc.bir scooter kullanıcısıyım.Artık zamanı geldi diyerekten aranıza katılmaya karar verdim.Birkaç gün sonra benimde bir Keeway Superlıght 150 veya Supershadow 250'im olucek.Umarım bir aksilik olmaz.Ancak karar vermekte zorlanıyorum.Naçizane tavsiyelerinize ihtiyacım var.Sevgiler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst