Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
swort .

dosdum dişlini yolladım yarın sabah istanbulda.(özelden yazdım konturol et)


Eawiking57
BABA hoşgeldin hayırlı olsun.sıfırmı aldın 2. elmi kaça aldın. nerelisin . nerde oturuyon tanıt biraz kendini

allah iyi günlerde kullanmak nasip etsin
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
6
Teşekkür ederim.Sıfır aldım.2.840 a aldım.İstanbul Kozyatağında oturuyorum.İzmir şile ve ağva ya uzun yol yaptım.Şu an 5000 km.deyim.Tek sorunum 4.akümü aldım.Oda kışın yattığı için.Sizler gibi genç olsam binerim ama korkudan ıslak zeminde binmedim.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay be yaş 50 altta motor var helal olsun.kazasız belasız ınş. bu arada hoş geldın
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Motor sevdalısı olmanın yaşı olmazki. Bakın mersin mt den saygı duyup çok sevdiğimiz dedemiz ve eşi 250 cc hondası ile gezilerimizde hemde öncü. Bu motosiklet sevdası ile çok şükür kanseri bile yendi. :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kozyatag demek hımm banada baya yakınsın.4. akümü ooo yatırmaktanmı bıttı dıgcem ama 4 tane nasıl bıttı onu pek anlıyamadım.izmire gıttıysen helal olsun vala o tam bı uzun yol olmus.şile yakın sayılır 70 km pek bısey degıl ben devamlı gıdıyorum zaten artı agvayada gıttım ama begenmedım gecen yaz:)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
-CRiminAL- kardeşim elindeki ürünü uzun zamandır bende izliyorum ama takma işini nasıl yapmayı düşünüyorsun sanırım kapağın kesilmesi gerekiyo bunu takabilmek için artı motoru otoyıkamacıda yıkatırsan sanki içeri su kaçarmış gibi duruyo performans olarak acaba bişey farkedecekmi bizi muhakkak bilgilendir bizde fark varsa uygulayalım ok..

ergeser çok saol dostum ilgin için yarın inşallah alıp takıcam dişliyi..


Eawking57 hoşgeldin siteye yakınız aslında birbirimize genellikle geçiyoruz kozyatağının oralardan carrefoura gitmek için felan görüşürüz umarım..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay be robocop gıbı gıyınmısler:mrgreen:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
6
Bende sis farları ve halojen stoplar vardı o yüzden bitti sanırım.Sounda Selanik Pasajının girişinden 12 v.7 amp.bir akü aldım.17 ytl ye çok güzel oldu.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Yazlık koruma giymişler 125 ytl den almışlar. korumalarda vergi %25 miş. motordan fazla inanılır gibi değil.:cyclopsan
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
-CRiminAL- kardeşim elindeki ürünü uzun zamandır bende izliyorum ama takma işini nasıl yapmayı düşünüyorsun sanırım kapağın kesilmesi gerekiyo bunu takabilmek için artı motoru otoyıkamacıda yıkatırsan sanki içeri su kaçarmış gibi duruyo performans olarak acaba bişey farkedecekmi bizi muhakkak bilgilendir bizde fark varsa uygulayalım ok..


hAYIR SADECE KARBÜRATÖRDEN ESKİ FİLTREYİ AYIRIP SELENİN ALTINDAN KOMPLE ESKİ HAVA FİLTRESİ KUTUSUNU ÇIKARTIP ALIYORSUN.
Eski filtrenin de yan kapağından su alma riski hep var.Zaten oto yıkamacıda basınçlı su ile yıkamak her zaman yanlıştır.Filtre dışında akü başları CDI devresi Beyin ve sinyal rölelerin de ıslanır ve genelde bozulurlar.
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende kadıköyde oturuyorum alışveriş için genelde carrefoura felan geliyoruz aslında kadıköy civarında ciddi oranda keeway kullanan kardeşlerimiz var ama bi turlu buluşup görüşemiyoruz neden bilmiyorum bu hafta sonu sakaryaya gidecek olan varmı acaba bu arada ...
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
721
bende kadıköyde oturuyorum alışveriş için genelde carrefoura felan geliyoruz aslında kadıköy civarında ciddi oranda keeway kullanan kardeşlerimiz var ama bi turlu buluşup görüşemiyoruz neden bilmiyorum bu hafta sonu sakaryaya gidecek olan varmı acaba bu arada ...

Su ehliyeti bir alayim ondan sonra tutmayin beni :queen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
swort kardeş cumartesi falan bişeyler ayarlıyalım ne dersin saat 14:00 den sonra
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
72
selam arkadaşlar valla muhabbet güzel aman bozulmasın:wiinkk:

obkavi tekrardan hoşgeldin, iyide yaptın valla...:cat:

Eawking57 baba saygılar, ::coool:: valla helal olsun, aramıza hoş geldin

-CRiminAL- ya sen bu hava filtresini kullandınmı işe yarar bişeymi bari, motora zararı olmaz dimi.

GeCe_ naber abi, valla Bursa falan süper yapmışsın inşallah bizde kaçarız bi ara şöyle karakaçanımla...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
obkavi neden olmasın saat 15:30 itibariyle uygunum sakaryaya gitmeye hazırım diyebilirim o saatten sonra kimse kalmıyo sanırım pek ama toplanıp birlikte gitmek zevk veriri
 
Katılım
11 Ara 2005
Mesajlar
1,104
-CRiminAL- ya sen bu hava filtresini kullandınmı işe yarar bişeymi bari, motora zararı olmaz dimi.
...

Sence zararı olsa ben alır mıydım.Valla motorum rahat hava alsın.Filtre temizliği kolay olsun.Çekişi artsın gazı açınca da sesi çıksın diyorsan alırsın arkadaşım.İşe yaramayan bişey olsa hava filtreleri imal edilmezdi herhalde.Senin motorunda da var benzeri ama kapalı bi kutu içinde olduğu için hava yeterince karbüratöre girmiyor.Motordan anlayan arkadaşlar ne demek istediğimi anlamıştır sanırım.
Herkese iyi geceler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst