-CRiminAL- kardeşim elindeki ürünü uzun zamandır bende izliyorum ama takma işini nasıl yapmayı düşünüyorsun sanırım kapağın kesilmesi gerekiyo bunu takabilmek için artı motoru otoyıkamacıda yıkatırsan sanki içeri su kaçarmış gibi duruyo performans olarak acaba bişey farkedecekmi bizi muhakkak bilgilendir bizde fark varsa uygulayalım ok..
bende kadıköyde oturuyorum alışveriş için genelde carrefoura felan geliyoruz aslında kadıköy civarında ciddi oranda keeway kullanan kardeşlerimiz var ama bi turlu buluşup görüşemiyoruz neden bilmiyorum bu hafta sonu sakaryaya gidecek olan varmı acaba bu arada ...
-CRiminAL- ya sen bu hava filtresini kullandınmı işe yarar bişeymi bari, motora zararı olmaz dimi.
...