zatoıchı hıc sanmıyorum benımde öle taş catlasa 1 ay gıdıyo ampül.tıtresımden oluyor patlıyor fln benım tahmınım bu baska bısey olamaz yanı dıye dusunuyorum.ben hızlı gıdıyorum dolayısıyla yuksek devırlerde tıtresım oluyo ama öle abartı sekılde asla degıl fakat demekkı yatıyo onada ve ampulun agızına s.. cıkcık farı degıstırmek lazım bence o zaman olur
saol gece, desene sık sık, degistirecegiz ampulu.
Dumanbey, iki secenekten Regal' derim ben, piyasada sınıfındaki en iyi motorlardan biri bence.
lancelot bu başlık altında epey konuşuldu motorun kronik sorunları, yani insanlar sıkılmış olabilir kimse cevap yazmıyor diye alınma, ben kısaca söyliyeyim en begenilmeyen iki sorunu, bazı arkadaşların motorlarında aşırı vibrasyon var, ıslak ve normal yol tutuşu kötü diye bir çok arkadaşımız motosiklet ile gelen lastiklerden şikayetçi,
mecburi servis bakımlarına bir servet yatırmak istemiyorsan ve yeni başlayacaksan 2. el al derim.