Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
245
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bende arayıp duruyorum ama sanırım meslek sırrı bu gun honda bayiini aradım titanın dişlisi 14 diş imiş bana honda titanın dişilisi uyuyo demişlerdi bulunur bigun ama nasip benim motor bittikten sonra sanırım...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Sol altta vites cubuğu üstünde,plastik yapılı nikelaj kaplamayı söktüğünüz zaman zaten dişli ortada bol yedek parça bulunduran muhtelif yerlere sorarsanız uyn mutlaka olacaktır.
Aşagıdaki resmin çıktısını göstermen yeterlidir. :)

Daha büyüğü zaten yuvaya sığmaz.
 
Katılım
11 Nis 2007
Mesajlar
160
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese Merhaba

Malum zaman ihtiyat zamanı ve sürekli benzin gelen zamlardan sonra depolar aldı başını gidiyor... Bir arkadaşım sayesinde yurt dışından Depo katısı geldi ve örneğin bir depo ile 600 km gidiyorsak bu katkı sayesinde 750 - 800 km gitmemizi sağlıyor.. Ürün iki tablet ve 45 lt - 60 lt için biz bu tabletleri üçe bölerek kullanıyorus bölece 6 depo aldığımızda 2 depo amorti olmuş oluyor ilgilenenler için fiyatı 15 ytl... [email protected] adresinden ulaşabilirsiniz..

 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
viceroy eyvallah sağ ol uğraşıp resim eklemişin de dişlinin nerde olduğu sanırsam herkezce malum( zaten 2 dişil var standart) işte bu dişlisini isterken şahsen ben kendim " bana ordan bi dişli versene 18 li olsun" mu diycem yoksa "kardeşş sende ybr dişlisi varmı veya cbr 600 dişlisi varmı" diyemi sormak lazım orda takıldım ben :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bazen25 dostum bak:18 lik zincir dişlisi dıgceksın ama dişlinin ortasından 2 tane cıvata delığı olması sart oda varsa tmmdır ok

gurkan yazıcı sen dene bakalım onu
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
valla bende arayıp duruyorum ama sanırım meslek sırrı bu gun honda bayiini aradım titanın dişlisi 14 diş imiş bana honda titanın dişilisi uyuyo demişlerdi bulunur bigun ama nasip benim motor bittikten sonra sanırım...

heheheheh harbi ya şehir efsanesi oldu bu dişli, ne dişliymiş be ,yaptırıcam patrona sonunda adamın işi çok.bi belli olsada rahatlasak düşünsene aslında ergeserin motora öle bi dişli takılmamış usta tamam demiş psikolojik olarakta arkadaşımız ooo süper oldu diyip herkeze tavsiye etmiş alıp yollamış prozack gibi:queen:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
18 Dişli Gerçek, Şehir efsanesi değil. Saplama...!

ergeserin motora öle bi dişli takılmamış usta tamam demiş psikolojik olarakta arkadaşımız ooo süper oldu diyip herkeze tavsiye etmiş alıp yollamış prozack gibi

Ergeser'in alıp gönderdiği 18 lik ön dişliyi ben kendim taktım motoruma ve kullanıyorum. Parçacılara Dişliyi tarif etmede zorluk çekiyosanız; Viceroy'un eklemiş olduğu resimde görülen 17 lik ön dişlinizi (altı üstü 2 civata sökeceksiniz)sökün (Dişli yerinden çıkmada inat ederse; Arka teker gergi ayarınızı gevşetmeniz gerekebilir) ve ''Parçacılara gösterebileceğiniz bir örnek olsun. ''yok usta ben sökemem'' ''yapamam'' diyorsanız! Bence, motor hobinizi bir daha gözden geçirin.
dostlar ilandaki arkadaş, motor saplamasını değiştirip çekiş arttırdığını yazmış saplama ne olaki bilen var mı?
Saçma, Külliyen saçma... Dikkate alınacak ''saplama'' kelimesiyle bağdaşan bir tek silindir kafasını, motorun ana bloğuna sabitleyen 4 adet saplama. İlgili ilanı okudum, bir haltda anlamadım, daha teknik ve net bir tanımlama yapılabilseydi yardımcı olurdum. Ama şu kesin; saplamayla performans yükseltmenin hiç bir alakası yok.:bounce:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar bugun motoruna bakacagımız arkadas gelemedı pazartesıye kaldı yardımlar için teşekkürler.........
ben hafta sonu okur tam bı lıste cıkarırım burdan .............
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Geriye doğru bir kaç sayfa okudum, hayret ve de duble hayret...! hele GECE'nin anlattığı bej SL'in hikayesi.
Benim şansım herhalde, nerdeyse vibrasyon yok gibi bir şey. İki sorunum var; Km. göstergesinin kafasına göre takılması ve sağ sinyal butonunun basılı kalmaması, hepsi bu.
Bence öyle motorları zangırrrrr zangırrr titreyen :silent: kardeşlerim, motorlarını servise bir göstersinler!


CÜMLETEN İYİ UYKULAR Atlarınıza iyi bakın.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
bazen 25

dostum ben mekanik makina bakımcısıyım dişliler vede zincir dişliler ne işe yarar bilirim ayni zamanda dişliyi kendim taktım vede isteyene yolladım.şuan bursa honda servisinde 2 adet 18 dişli var ama 20 ytl diyiyor.ben motosiklet parçacsından.15 ytl ye almıştın isteyenede yolladım. isteyen arkadaşlar var buyüzden yakınınızdaki servise sorun daha ucuza bulursunuz diye söyledim.

dişliyi isterken iç çap 20 ye altıköşe kamalı yarımparmak zincir dişli diye isticen vede eksende 2 adet metrik 6 civata dişi (deligi) olacak.
viceroy un koydugu resmide yanına alırsan daha da rahat anlatırsın derdini.

ha birgün bu dişliyi takar yada taktırırsan farkı her halde sende anlarsın.neler fark ettigini yazmıcam çünkü takan arkadaşlar yorumlarını yaptılar geriye dönük olarak okursan bulursun
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Direksiyon sınavına girecek arkadaşlara bilgi: Kendi motorunuza binip gidiyorsunuz polisin pusu fala kurduğu yok zaten elinizde sınav evrakları var onlarla gitmeniz gerekiyor onu gören hiçbir polis kıllık yapmaz ayrıca sabahın köründe kontrol falanda yok.
Sınav yerine geidiğinizde görevli hoca size söyle git bakalım diyor siz gidiyorsunuz ve adam size bakmıyor bile sıradaki gelsin diyor o kadar.(zaten sizi sınav yapan hocaların % 80 i motosiklet kullanmayı bilmiyor viteslimi değilmi onunda farkında değiller zaten çoğu sürücü kusunun scoteri var ama A2 veriyorlar)Sınavdan sonra ne kadar gereksiz yere gerginlik yaptığınızı daha iyi anlıyorsunuz ama ehliyeti olmayanlar bir an önce halletsinler yaz geliyor bundan sonra zaman zaman soracaklardır birde herhangi bir kaza durumu olduğunda ehliyetiniz olmadığı taktirde kesinlikle haklı bile olsanız hiç şansınız yok ayrıca ehliyetsiz yakalanma durumunda cezalar 800 ytl i aşıyor motor parka çekiliyor oradan almak içinde A2'li biri gerekiyor ve mahkeme cabası hemen bir kursa yazılın.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
689
bazen 25

dostum ben mekanik makina bakımcısıyım dişliler vede zincir dişliler ne işe yarar bilirim ayni zamanda dişliyi kendim taktım vede isteyene yolladım.şuan bursa honda servisinde 2 adet 18 dişli var ama 20 ytl diyiyor.ben motosiklet parçacsından.15 ytl ye almıştın isteyenede yolladım. isteyen arkadaşlar var buyüzden yakınınızdaki servise sorun daha ucuza bulursunuz diye söyledim.

dişliyi isterken iç çap 20 ye altıköşe kamalı yarımparmak zincir dişli diye isticen vede eksende 2 adet metrik 6 civata dişi (deligi) olacak.
viceroy un koydugu resmide yanına alırsan daha da rahat anlatırsın derdini.

ha birgün bu dişliyi takar yada taktırırsan farkı her halde sende anlarsın.neler fark ettigini yazmıcam çünkü takan arkadaşlar yorumlarını yaptılar geriye dönük olarak okursan bulursun

ben kimsenin bilgisine hakaret etmek niyetinde değilim zaten seninde yazdıklarından( bu güne kadar) işten anlayan birisi olduğunun farkındayım(bende teknik ressamın ve otomotiv yan sanayide çalışıyorum bende anlarım bu işlerden az bişi,dedim ya patrona yaptıcam adamın işi çok nerde yaptırıcam 3 eksen CNC de) sadece parçacıdan bu dişliyi isterken nasıl tarif edileceği,nasıl adlandırılacağı konusunda konusunda sıkıntı çekmemekti teşekkür ederim :)

boğaçhan abi elim tornavida anahtar tutar yağa bulaşmaktan korkmam saygılar

sevgili ergeser sağ ol yazmışın honda servisinde var 20 ytl diye ah bide hangi modelin dişlisi olduğunu yazsaydın kurban olduğum
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler ne iş ya sesınız cıkmıyor.neyse guncelleme yapalım bari
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
172
rolantı kapagı var arkadasım yuvarlak bısey onu sokuyorsun hemen arkasında sarı vı vıda var yukarı dogru cevırırsen devır yukselır ok yanlız 1500 devırde olsun yaz geldı nede olsa kısın 2000 e yakın derım

bitanesin gece valla saol...biara tanısalım sana bira ısmarlıcam ben :cat:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Müdür tecrüben nasılda işe yarıyor helal. :) teleferik işleri ne zaman? resim çekersen atta bizde gitmiş kadar olalım. :bounce:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
sim dostlar,
uzun dürefir yazmıyordum ama birçoğunuzla msn veya yüzyüze görüşerek birlikteiliğimiz devam ediyordu. yazmaya karar verdim çünkü bazı dostlarla özelden mesajlaşıyoruz teşekkür ederim onlara tekrar davet ettiler sağolsun varolsunlar.

evet arkadaşlar, bugün biraz motora zaman ayırdım.
- jameika34 hakan abiden yüksek sisibar aldım arkasından şu şehir efsanesine dönen gidon değiştirme işine el attım onuda aldım 2 adet te cox marka kask aldım anlayacağınız paraya kıydım sisibar harika oldu, gidon işide yaptırdım 3,5 saatimi aldı ama taktırdım valla benden söylemesi boşuna bir yıldır eziyet çekmişim çaylak gidonun rahatlığı hiçbirşeyde yok be kardeşim acayip havalı oldu inşalaah resimleri de eklerim o arada swort ile tanıştık kendisinede burdan selamlar oda gidonu değiştirecekti inşallah hallolmuştur.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Obkavi ve jamaika şu yüksek gidonlu resimlerinizi bir koysanız çok merak ediyorum ve bende istiyorum.:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bitanesin gece valla saol...biara tanısalım sana bira ısmarlıcam ben :cat:

:) kardeş bıra ısmarlama rakı ısmarla olurmu?:cat:

vıceroy senın ıcın bugun resım cekıcem telefrıkten :) ayıp ettın

haydıyın beyler iyi tatiller pazartesı gorusuruz:bounce:
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
sim dostlar,
uzun dürefir yazmıyordum ama birçoğunuzla msn veya yüzyüze görüşerek birlikteiliğimiz devam ediyordu. yazmaya karar verdim çünkü bazı dostlarla özelden mesajlaşıyoruz teşekkür ederim onlara tekrar davet ettiler sağolsun varolsunlar.

evet arkadaşlar, bugün biraz motora zaman ayırdım.
- jameika34 hakan abiden yüksek sisibar aldım arkasından şu şehir efsanesine dönen gidon değiştirme işine el attım onuda aldım 2 adet te cox marka kask aldım anlayacağınız paraya kıydım sisibar harika oldu, gidon işide yaptırdım 3,5 saatimi aldı ama taktırdım valla benden söylemesi boşuna bir yıldır eziyet çekmişim çaylak gidonun rahatlığı hiçbirşeyde yok be kardeşim acayip havalı oldu inşalaah resimleri de eklerim o arada swort ile tanıştık kendisinede burdan selamlar oda gidonu değiştirecekti inşallah hallolmuştur.

Hoşgeldin obkavi, seni tekrar aramızda görmek güzel, yeni aksesuarlarını güle güle kullan, aramızdan kısa süreli ayrılığına da sebeb olan çaylak gidon işini halletmiş olman daha da güzel;şimdi senin sorupta cevap alamadığın konuyu şimdi de ben sana soruyorum...! hadi bakalım sıkıysa cevaplama :)
SORU 1: Kablo, spiral, vb zımbırtının boylarıyla ilgili problem çıktımı?
SORU 2: Elciklerin montajında sorun çıktımı?(Çap uyumu)
SORU 3 :Resimleri ne zaman göreceğiz.
Selam ve saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst