Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) ben 8.30 dan sonra gecıyorum hep karsıya aksam:queen: dun aksam baya bı ruzgar vardı zaten koprude sorma

ya beyler benımle ortak helojen sarı ampul almak ıstıyen olurmu acaba aranızda:) 10 adet 35 ytl yarı yarıya paylasırız 17.5=5 ampül:cat:

cook gsuel gösterıyor bızdekıler cok dantık yaa ayar oluyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
beyler 120 basanlara hayırlı olsun eyimli yolda 3-4 sefer bende bastım acaba benim km fazlamı gösteriyo.

birde benim birsorunum var ben orjinal lastikleri dubleks yaptıydım.sadece sibop degiştiydi geçengün arka lastik biraz inmişti.götürüp kontrol etirdim patlak yoktu. servise gittim. bu cantlar dubleks için uygun degil diye söyledi virajlarda kenardan hava kacımıştır dedi.oda kontrol etti.patlaklık bulamadı.

buşekilde dubleks yapıpta sorun yaşıyan veya memnun olan varsa bilgilendirirse sevinirim.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
:) ben 8.30 dan sonra gecıyorum hep karsıya aksam:queen: dun aksam baya bı ruzgar vardı zaten koprude sorma

ya beyler benımle ortak helojen sarı ampul almak ıstıyen olurmu acaba aranızda:) 10 adet 35 ytl yarı yarıya paylasırız 17.5=5 ampül:cat:

cook gsuel gösterıyor bızdekıler cok dantık yaa ayar oluyorum

hjm halojen ampül 55W aküyü bitirebilir konjektörü yakabilir. Dün feci üşüdüm hava ii olmadan karşıdan karşıya geçilmemli :queen:
 
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
117
Arkadaşlar selam,
Sizlerin değerli fikirlerinizi almak istiyorum.

Ben 2006 mayıs ayında dorado corvus aldım 3 ay kadar kısa bir süre sonra maddi sıkıntı yüzünden motorumu güvendiğim,sevdiğim bir arkadaşa aldığım fiyattan vadeli olarak sattım ve geçen ay kendime 2.el ve çok temiz bir keeway 150 satın aldım.(buraya kadar çok güzel)
corvusu sattığım arkadaşında iş yerini devretmek üzere olduğunu ve bana motoru iade edeceğini öğrendim.Şimdi ben iki motorla ne yapacağım? birisini gözden çıkartmak durumundayım ama hangisini?
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dorado yu bosver ya hem otomatık degılmıydı o al keeway bın daha gusel motor benden sölemesı sadece yada hıc gerı iade alma yanı sonucta almısın baska bı motor:wiinkk:

thudner79 naptın ya ne akuyu bıtırır nede konjektore zarar verır aman,ayıca ben akumu degıstırdım 9 amp. aldım ve geen eskısı 6 amp. olsada bısey olmaz sadece kolay kolay kaldırmaz ayrı konu bu arada 55W degıl 35W ok

cobalt teklıfım sanada gecerlı ne dersın ortak alalımmı sarı helojen?
jameıka yanı hakan abı ne zamandan berı onu kullanıyor ve cok aydınlatıyor hıcbır sorunda yok ayrıca bende de vardı ama ya kullanılmıstı yada tarıhı gecmıstı bıttı o yuzden ama cok memnundum

thunder79 benım motor suan mendereste aksam 9 a dogru gıdıcem almaya ıstersen sende gel musaıtsen tanısmıs oluruz
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Ergeser kardeşimin sorunu ciddi. Arkadaşlar ben hesaplı diye duro marka dubless lastik takmak istiyordum,yani bu camtlar sorunmu çıkarcak dersiniz!!!
Gece dostum bizim orjinal aküler kaç amperlikti,sen kaç amper ve ne markayı kaça taktın merak ettim? Saygılar. :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ergeser yenı gördum yazını tanıdık bı abımde yaptırdı laztıklerı dubleks evet sıbop degısıyor zaten herhangı bır sorun olmuyor yanı baska rklarımda degıstırmıstı gayet memnunlar, öle bısey olamaz ya nasıl yandan hava kacırıcaz cok enterasan vala bende en kısa zamanda dubleks yaptırıcam ben öle bısey hıc duymadım öyle olsaydı kesın duyardım yanı.

vıceroy bızım aku 6 amp.12 volt yuassa marka (yzılısını yanlıs yazmıs olabılırım) sanırım çin malı olması lazım

ben 9 amp. 12 volt aldım yanı dolayısıyla daha uzun omurlu ve daha iyi performans verır,markasını bılemıcem hakan abıden aldım kendısınde de aynı akuden var zaten oda arkının dukkanından almıs ve 2 sene garantılı 30 ytl.

hakan abı dedıgım jameıka nıcklı kısı ayrıca aldıgım akü çin malı
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Gece pardon bir haftadır istanbul dışındayım topikede takılamadım bu nedenle bu gece istanbula döndüm takarız senin derileri artık haberleşelim.:cat:

Bende sırf bizim lastiklere hava basma konusunda yaşadığım sıkıntıdan dolayı(sibop malum çok kıl yerde duruyor) dublex yapmak istiyorum yan sibop takarım diye ama bu virajlarda hava kaçma olayı nasıl oluyor kafama yatmadı ben bir lastikçiye sordum jantlar telli değilse dublex yapılabilir ama üzerindeki lastikler yani orjinalleri buna uygun değil dedi lastiklerin değiştirilmesi tavsiye ediliyor.:cat:

Birde bir sorum olacak şimdiki siboplara hava basmayı kolaylaştırıcı bir güzellik yapılabilirmi bu sorunu halletmiş bir arkadaşımız varmı acaba:silent:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
thunder79 hayırdır ya motoru satıyormusun üzüldüm vala ama neyse hayırlısı o olsun madem satıyorsun ıns. satarsın dostum

balayyusuf ben bu aksam kardes:) hallederım artık su işi:p

beyler dubleks yapıpta hava kacırma olayı dıye bısey yok yapmayın ya öle olsa ben kesın duyardım dıyorum sıze uzman grupta cook yaptı dubleks öle olsaydı söylerlerdı bıze tabıkı ve ayrıca hakan abı belkıde 2 seneden berı bınıyor dubleks seklınde hıcbırsorun yok öle olsa yaptırmaz kendısı ne olucak ıste agızı olan konusuyor bence ıcınız rahat olsun derım.

yaw eksık yazmısım yusuf kardes:) ben bu aksam gelıcem dıgcektım
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
thunder79 hayırdır ya motoru satıyormusun üzüldüm vala ama neyse hayırlısı o olsun madem satıyorsun ıns. satarsın dostum

balayyusuf ben bu aksam kardes:) hallederım artık su işi:p

beyler dubleks yapıpta hava kacırma olayı dıye bısey yok yapmayın ya öle olsa ben kesın duyardım dıyorum sıze uzman grupta cook yaptı dubleks öle olsaydı söylerlerdı bıze tabıkı ve ayrıca hakan abı belkıde 2 seneden berı bınıyor dubleks seklınde hıcbırsorun yok öle olsa yaptırmaz kendısı ne olucak ıste agızı olan konusuyor bence ıcınız rahat olsun derım.

yaw eksık yazmısım yusuf kardes:) ben bu aksam gelıcem dıgcektım

Gecce hjm motor dediğin gelip geçici ama dostluklar bakidir. :cat:
SL i sattıktan sonra nikahımı yapıp bir başka motora bakabilirimde
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
gecedostum ustanın söyledigi cantın kenarında tırnak olması lazım mış bizim cantlarda yokmuş.
ama ogünden beri birdaha inme yapmadı.konuyu araştırıyorum bursa daki lastik ve cant firmaları ile görüşcem.sonucu bildiririm.
 
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Arkadaşlar ben de sizlerden birşeyler öğrenmek istiyorum!
Şu an kullandığınız ve başarılı/performanslı olduğunu değeerlendirdiğiniz bir buji markası ve modeli varmı? Tabiki fiyatı?
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
Arkadşlar herkze slm 1 seneden beri 150cc Superlight modeli kullanıyorum 23 bin km de çok gezdim gerçekten hiç bir sorun yaşamadım 3 milyara bu kadar sağlam motor yapanlardan allah razı olsun.motoru fazla zorlamadan heryere gidebilirsiniz onu üzerseniz oda sizi üzer bunu unutmayın :)
allah hepimize kazasız belasız sürüşler nasip etsin.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
salu_jacbo eh masalah dostum ya harbı cok sevındım bu zamana kadar nerelerdeydım:) neyse allah bozmasın 23 bın km cok ii ya demekkı benden fazla kmde varmıs::mrgreen: en uzun yolun neresıydı söylersen sevınırız? bırde cıkardıgı en buyuk sorunu sölersende iyi olur

boğachan uzun lafın kısası ngk bujı bu üçe ayrılıyor:) bırı normal ngk fıyatı 10-15 sanırım bırı ngk platuım buda 20-25 galıba ötekıde ngk ırıdyum 35 ytl en iyi performansı ırıdyum verır ama cokta gerek yok derler bazı ustalar bende bı ara plantuım vardı cok memnundum sonra bulamadım suan normal ngk var bundanda memnunum yanı ok

bu arada yenı uyesın hos geldın solu::tutkuy::
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
tşekrler gece h.b. sağol.
Motor gerçekten iyi. uzun yol olrak 4 kere istanbul-ayvalık-izmir yaptım yazın :)1 kere eskişehir gittim ve ordan ankaraya tabii benmle birlikte 3 arkdaşım daha benle yol arkdaşı oldu.Keeway Superlight 150 arkadaşlığı :mrgreen:

2 ay önce bodruma gittim ve istanbul içi çoğu yeri gezdim motorumla.
Bu zamana kadar yolda bırakma gibi bir sorun yaşamadım benim şansıma heralde :) sadece uzun yolda yazın çok boğuluyordu motor 2-3 saatte bir 1,5 saat kadar dinlenme sorunu yaşıyordum o da gezmenin ayrı tadı zaten :) her 1,5 saat mola bize 1000 koloriye mal oldu izmire gidene kadar 5 kilo alıyorduk :cherry:

Lastiklerin tubeless olmaması kaybı tabi motorun yazın sıcak asfalta çok çobuk ısınıyuorum ve yolda küçük bir taş bile gelse savuruyor motoru ve çok kolay patlıyor lastikleri ama değiştirdikten sonra böyle bir sorun kalmıyor.

En güzel olayda farklı şehirlere gittiğinizde insanların gelipte motor hakkında güzel şeyler söylemisi insanı mutlu ediyor.Bu motora 10 milyar verende oldu arkadşlar bodrumda insanlar harley sanıyorlar Keeway yazısını söktüğünüz takdirde :) ama bu motorun değeri bende büyük ve 10 milyar verenede vermem daha iyi bir motor alcağımı bildiğim halde ilk gözağrımız o bizim. Motorlarımızın değerini bilelim. herkeze kazasız belasız sürüşler nasip etsin allahımız.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
SALU JACBO arkadaşım ben bu yaz motorla izmire gitmeyi planlıyorum ama senin anlattıkların beni ciddi anlamda ürpertti 2-3 saatte bir motor boğuluyor ve 1,5 saat dinlenmemiz gerekiyor demişsin ve lastikler tubless olmadığı için kolay patlıyor falan bu yazdıkların yaşanıyorsa uzun yolda,Biz bu motora nasıl iyi motor diyebiliriz ki ? Bırak iyi motoru bir felaket !!! O zaman aksine bu durumlar başımıza gelecekse biz istanbuldan hiç ayrılmayalım derim bu aletle.Biraz daha açıklayıcı yazarmısın yaşadığın sorunları doğrusu ben senin yazdıklarını okuyunca moralim bozuldu İzmire gitme işini bırak evden uzaklaşma fikrim bile kalmadı:pr:
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
balayyusuf
arkadaşım içini sakın ürpertme yolda bırakma diye bir sorun yaşamadım motoru kötüleyemem çünkü büyük bir sorun yaşamadım.Ama 6-7 saat hiç durmadan sürmen zor. sürersin ama sonra motor istop ettimi kalırısın.Motor olark 10-14 bg falan motor, seni ne kadar üstünde taşısın ki harerertt yapıyorr ve motor titreme başlıyor hani arabada benzin biterde sonunda pis benzin gelir araba sallanır aynı o duruma geliyorsun.Lastikler içinde durumunuz varsa değiştirin derim, yazın asfalt çok sıcak oluyor ve motorun kendi lastiği çok ço-buk aşınıyor.iki üç arkdaşımda aynı motordan var adamlar kayseri kadar gittiller istanbuldan ve hiç bir sorun yaşamadan geldiler. hemde motorları 35 binlerde yani buzamana kadar sorun yaşamadılar sizde yola çıkmadan bakımlarınızı yaptırınız bujileri ve yağını değiştirmeden uzun yola çıkmayın.Ben izmire giderken çok arıza yapmış araba görüyorum ve kendimi onlardan şanslı hissediyorum 3 milyarlık bir motor ve yanınızda 20 milyarlık bir araba :cat:
o tamirde siz se yolun keyfinizi çıkartıyorsunuz.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
balayyusuf
arkadaşım içini sakın ürpertme yolda bırakma diye bir sorun yaşamadım motoru kötüleyemem çünkü büyük bir sorun yaşamadım.Ama 6-7 saat hiç durmadan sürmen zor. sürersin ama sonra motor istop ettimi kalırısın.Motor olark 10-14 bg falan motor, seni ne kadar üstünde taşısın ki harerertt yapıyorr ve motor titreme başlıyor hani arabada benzin biterde sonunda pis benzin gelir araba sallanır aynı o duruma geliyorsun.Lastikler içinde durumunuz varsa değiştirin derim, yazın asfalt çok sıcak oluyor ve motorun kendi lastiği çok ço-buk aşınıyor.iki üç arkdaşımda aynı motordan var adamlar kayseri kadar gittiller istanbuldan ve hiç bir sorun yaşamadan geldiler. hemde motorları 35 binlerde yani buzamana kadar sorun yaşamadılar sizde yola çıkmadan bakımlarınızı yaptırınız bujileri ve yağını değiştirmeden uzun yola çıkmayın.Ben izmire giderken çok arıza yapmış araba görüyorum ve kendimi onlardan şanslı hissediyorum 3 milyarlık bir motor ve yanınızda 20 milyarlık bir araba :cat:
o tamirde siz se yolun keyfinizi çıkartıyorsunuz.


Tamam şimdi moralim düzeldi tekrar. Sağolasın açıklamaların için söylediklerini dikkate alacağım lastikleri siz ne yaptınız hangi marka ile değiştirdiniz ne öneririsiniz yazarsanız sevinirim bende değiştirmek istiyorum.
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
ben lastiklerimi özel yapım Maxxis lastiklerle değiştirdim ve memnunum. netten düşeş bulmuştum güzel lastikler en güzel yanı lastik patladığından size ek bir sürüş süresi vermesi. lastiğin havası çok uzun süre sonra iniyor değiştirmenizi isterim.Keeway 150 cc liğin en çok verdiği hata jincirleri çok çobuk gevşiyor.gevşediyse sakın bakım zamanınızı beklemeden gidip servise sıktırın yoksa yolda koparsa ittirir götürürsünüz sonra :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2006
Mesajlar
94
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar benim bi sorunum var 90 la giderken motorda güç kaybı oluyo deviirden düşüyo bide bir titreme ama bu nor5mal değil ileri geri bi harekete benzer bişey beni tedirgin ediyo yani motor 1800km de 90 nı geçmiyo bu nornalmi dersiniz ilginizi bekliyorum saygılar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst