- Katılım
- 3 Ara 2006
- Mesajlar
- 283
ben lastiklerimi özel yapım Maxxis lastiklerle değiştirdim ve memnunum. netten düşeş bulmuştum güzel lastikler en güzel yanı lastik patladığından size ek bir sürüş süresi vermesi. lastiğin havası çok uzun süre sonra iniyor değiştirmenizi isterim.Keeway 150 cc liğin en çok verdiği hata jincirleri çok çobuk gevşiyor.gevşediyse sakın bakım zamanınızı beklemeden gidip servise sıktırın yoksa yolda koparsa ittirir götürürsünüz sonra :wiinkk:
salu-jacbo lastikleri Maxxis yaptığında jantları değiştirmedin dimi geçen gün bir arkadaş jantlar uygun olmadığı için virajlarda hava kaçıyo gibi bir olaydan bahsettide senin jantlar orjinal jantlarımı motorun:silent: