- Katılım
- 20 Nis 2006
- Mesajlar
- 2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yusufcum zaten bızım motorlar vıtesteyken calısmıyorkı
sadece bazen boste gösterıyor ama vıteste oluyor bende dıyorumkı cogu zaman saglık acısından motor öne zıplamasın dıye debrıaja basıyorum calıstırıken anladın
aksam pasadayım
aksam pasadayım