Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yusufcum zaten bızım motorlar vıtesteyken calısmıyorkı:) sadece bazen boste gösterıyor ama vıteste oluyor bende dıyorumkı cogu zaman saglık acısından motor öne zıplamasın dıye debrıaja basıyorum calıstırıken anladın:)
aksam pasadayım
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
abi wiceroyun yardımıyla sagolsun ön dişliyi 18 lik taktırdım.abiii herkese tavsiye ediyorum bekledigimdn daha iyi cıktı. HERKES TAKTIRSIN BENCE
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
tmm vazgeçtim ben oynamıyorum :p şaka bi yana patron aradı simdi aksama güngören deymişiz .. yetişersek 23 e kadar paşa da olmaya çalışırım olmaz sa
yusuf la organize olup yarın menderes e ugramaya calısırım
yusuf kardes benim tel onceki sayfalarda vardı

Cobalt kardeş super olurdu ama ben yarın(Cumartesi) motosiklet ehliyeti için sınava giriyorum o nedenle yarın menderes ustaya gitmem mümkün değil ama başka bir hafta sonu herzaman müsaitim
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Ressamım,hayırlı olsun iyi günlerde kullan :p
1.motor rahat çalışacak.
2.titreşim biraz azalacak.
3.vites aralıkları biraz artacak.
4.bir diş bir adım demek...18xdevir sayısı desek son hızda 10 km/h artış normal.
5.1.viteste performans düşmesi kesinlikle yanlış bilgidir...
6.daha büyük dişli zaten taktığınız yuvaya sığmayacaktır.(Daha büyük dişliler motor ömrünü kısaltır)
Arkadaşlar masraf max.15 ytl nerelere harcamıyoruzki! inceden düşünülecek birşey değil bence takarsınız memnun olmadınızmı! söker orjinali geri takarsınız.
Ressamımız çok kaliteli bir insanmış,tanışmamız kazanç,bugüne kadar tanımadığım süre ise zararmış. :cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vıceroy eyw iyi hos söyluyorsun ama kalkısta nasıl perforömans dusmuyor abıcım bunu herkez bılır dıslı buyuttugunde bıraz kalkıs hafifler ama son hız artar sen kesınlıkle yanlıs demısın acıklarsan sevınırım belkı bılmedıgım bısey vardır benımde?
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Gece dostum, 17 lik yerine farzetki yuvaya sığsaydı ve 20 lik takmış olsan motor devrini yaparken busefer zorlanmaya başlicaktı,yani bisiklet sürerken olduğunda bacaklarına uyguladığın kuvvetin artması gibi (az tur,çok efor,en hızlı) fakat 17 yerine 18 taktınmı motorun kuvvetli ve çaptaki küçük artış aleti kasmaya sebeb olmuyor. Bu kadar basit.Denemeden anlamak güç.Ressam da dün farkı farketti.Denemende fayda var.:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pekı tmm anlıyorum 1 dişten bısey olmaz dıyorsun pekı son hız nasıl artıyor madem bı dısten bısey olmuyor:) bunu acıkla bakalım

benım korkum su vıceroy kalkısta yavaslamaması:)

bırde vıceroy kardes dişlinin göbek çapını söylermısın bana rıca etsem?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Gece dostum hiç onu ölçme şansım olmadı ama bildiğim kadarıyla bu ölçüler bütün dünyada standart.:cat:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
abi bende seninle tanıstıgıma cok sevindim aynı duyguları paylasıyoruz.mersin mt degil o gidenler mersin motor klbu simdi adanadayım az oncede onlarla karsılastım yemek için durmuslar adana kebap yiyorlardı:) biraz sohbet ettikten sonra kalktım...
gece dostum kalkısta biraz düşme oluyor fakat sadece kalkısta yalnız cok fazla degil yani... ama vites araları baya bi genişledi motor cok rahat gidiyor ben cok begendim sizde deneyin yawwww begenmezseniz tekrar cıkarırsınız arkadas bir deneyin yahu:):):):):) zor bişe degil takılıp sokulmesi... fiyatıda pahalı degil ohhhhhhhhhhhh
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
arkdaşlar istanbul tarafında nerden iyi ayna alabiliriz veya aldığınız bir yer varmı.fiyatta açıklarsanız sevinirim.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
salu_jacbo ben bi sirkecıyı bılıyorum yanı en azından orda buyuk ıhtımalle kafana göre bulursun ayna öle tahmın edıyorum.

ressam_01 dostum sımdı saka gıbı bı soru gelıcek ama iyice bılmem lazım su kalkıs olayı sadece 1. vıtes demı kalkarken yavaslıyo motor? yanı 2 veya 3 taktınmı herhangı bı agırlasma olmuyor dımı? son hızın arttıgını hıssedebılıyormusun bıde? cokmu soru sordum:) cahıllıgımı bagıslayın lutfen:p
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
17
Ayna olayı?

Reşitim çok sevindim,iyi günlerde kullan. Lastik ve ayna çok önemli. :cat:

Slm arkadaşlar,

Ayna olayını nerden ve kaça hal ettiniz... Birebir uyan başka marka model
biliyormusunuz? Ben bu aralar pimi uzutmak için ek parça bakınıyordum da, sizin bulabildiğiniz alternatif varmıdır diye şey ettim ? :silent:

Saygılar,

Yaso
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
salu_jacbo ben bi sirkecıyı bılıyorum yanı en azından orda buyuk ıhtımalle kafana göre bulursun ayna öle tahmın edıyorum.

ressam_01 dostum sımdı saka gıbı bı soru gelıcek ama iyice bılmem lazım su kalkıs olayı sadece 1. vıtes demı kalkarken yavaslıyo motor? yanı 2 veya 3 taktınmı herhangı bı agırlasma olmuyor dımı? son hızın arttıgını hıssedebılıyormusun bıde? cokmu soru sordum:) cahıllıgımı bagıslayın lutfen:p
sadece birinci viteste o da cok degil. kalkıstan sonra diger vitesler canabar oldu vallaa diger viteslerde hiç bir sorun yok hatta daha iyi gidiyor ve atik...

Slm arkadaşlar,

Ayna olayını nerden ve kaça hal ettiniz... Birebir uyan başka marka model
biliyormusunuz? Ben bu aralar pimi uzutmak için ek parça bakınıyordum da, sizin bulabildiğiniz alternatif varmıdır diye şey ettim ? :silent:

Saygılar,

Yaso
kardesim ben aynayı mersinden aldım 15 ytl verdim fakat ucu kalın oldugundan uymadı bende bir tornacıya gittim aynayla hiç oynamadılar sadece girecegi yere diş actılar (daha genişleterek tabii) yeni aynanın girecegi kadar ve şimdi cok güzel oldu.ve simdi tekrar orjinal aynasını takacak olsam bu aynayı cıkarıp tekrar takabilirim vedeeee baska aynalarda kullanabilirim artık cunku teri standart oldu diger aynalarda girebilir ok
tornacıyada 10 ytl verdim
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ressam_01 cok saol dostumçsu ayna konusunda bsıey sorucam bızım yuvanın kaç m lık oldugunu bılıyormusun acaba? bende bu aralar ayna alıcam kalıtelı bısey ama bızım yuva kaç m lık onu ogrenmem lazım

dedıgın gıbı dıslıde actırıcam ayrı konu. ve aksam motor dişlisini alıyorum bıkaç gune kadar taktırıcam haydı hayırlısı bakalım bana:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
inan onu bilmiyorum yaa ogrenmedim :( ama sende tornada actır hiçbir zarar vermeden yapıyorlar hem kac mm lik ayna alsam diyede düşünmezsin aynaya uyduruyorlar yuvayı.orjınal aynanın dısındakı bütün aynalar satandart girişli birtek bizimki bole:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne demek salu_jacbo :cat:

tamam ressam_01 saol ben alayım aynalarıda en iyisi evet ya nbı bızımkı böle farklı:) ampullerde de öle 50-55w ampul bızım yuvaya uymuyor cıkcık.gecen arkım takmıs ramzeyın scoter var onda hemde araba ampulu takmıs kopek gıbı gösterıyordu:) ama bızımkılere maalesef.neyse allahtan bende helojen kullanıyorum:cherry:

bujımıde yakında degıstırıcem zamanı gelıyor cunku buz motorda NGK DPR8EIX-9 (ırıdyum bujı olması lazım) 27 ytl miş bılgısı olan varsa yazsın bujı hakkında:)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
arkdaşlar istanbul tarafında nerden iyi ayna alabiliriz veya aldığınız bir yer varmı.fiyatta açıklarsanız sevinirim.

Ben sirkeciden Zafer bisikletten 15 ytl ye aldım ayna ama orjinalleri sökmedim nalburdan aldığım kelepçeler ile üzerine montajladım ve böylece 4 aynalı bir görünüm elde ettim süper oldu aynısını Gece' yede yaptık baya iyi görüyoruz arkayı artık ayrıca çokta karizmatik oldu.:cat:
 
Katılım
9 Şub 2007
Mesajlar
145
Ben sirkeciden Zafer bisikletten 15 ytl ye aldım ayna ama orjinalleri sökmedim nalburdan aldığım kelepçeler ile üzerine montajladım ve böylece 4 aynalı bir görünüm elde ettim süper oldu aynısını Gece' yede yaptık baya iyi görüyoruz arkayı artık ayrıca çokta karizmatik oldu.:cat:

:) resim eklermisin görmek isterim güzelse bende alırım.zafer bisikletin açık adresini verirsen sevinirim sirkecinin neresinde tam olrak çiftimi 15 ytl..
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Yusuf 4 ayna iyidir :p ikisi arkadan gelenleri diğer orjinalleride yüzünü ve omuzlarını gösteriyordur kesin :queen: Şaka bir tarafada orjinaller çok kötü. Ressamın yaptığının tersinide yapabilirsiniz,yani yuvaya diş açtırmak yerine ayna sapını inceltebilirsiniz. Ayna malzemesi kaliteli ise zaten kırılma veya soyulma gerçekleşmiyor. :cat:
GECE bu bilgiler senin için: NGK Platinium lar (VX Serisi olarakda bilinir) özellikle soğuk havada daha iyi çalışma sağlıyor ve doğal olarak standart olanlardan daha performanslı bir ateşlemesi var, ayrıca kurum vs den kolay kolay etkilenmeme özelliğine sahip.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst