Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Oldwolf; bizdeki sana yazdığım şekilde yapılmıştı sorun çıkmadı.
Arkadaşlar servisten yeni geldim,benzin deposu dahil söküldü. Gözümüzün görebildiği tüm vidalar sıkıldı. motor kasaya 3 yerden üçgen demir parçalar ile 3 er vida ile sabitlenmiş olduğunu gördüm (titreşimi önleyecek hiçbir aparat yoktu). Kullandığımız motor 1960' lı yıllarda kullanılan motor sistemiymiş.Yani 1980 sonrası üretilen zincirlilerden değil de,içinde mil çubukların işlediği tipten. Zincirli sistemde üstüne bir fincan kahve koysanız dökülmezken bizimkinde durum farklı. Zincirlilerin riski ise bakan usta biraz gereğinde fazla zinciri sıkarsa motor daha erken deforme olup pahalı parçalar ile can yakarken bizim tipte bu sorun motoru üzmezseniz risk sıfırmış. Sonuç olarak titreşim %60 azaldı bundan ötesi şamda kaysı :p Saygılar.

abi kurtuldun desene o problemden.hayırlı olsun iyi sürüşler
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Yarın motorun ön dişlisini bir yada iki boy büyüğü ile değiştiriyorum usta hangi durumu onaylar beraber bakarız,sizleride bilgilendiririm.Bu vesileyle motorda yakıt biraz daha düşecek,vites aralıkları artacak ve çekişte artmış olacak. 150 cc birnevi olacak 250 cc...hadi hayırlısı.:bounce: (tireşime hayır)
orjinal dişlinin kaçlı olduğunu ve çapını bilen varmı? parça kataloğunda bile belirtilmemiş meslek sırrı gibi!
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
selam millet

uzun bi aradan sonra merhaba diyim dedim,1 .viteste bi sorun var,galiba sanursam dişlide problem var 2.de sorun yok,bilgiisolan,başına gelen varmı.

deşkürler
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Eveet ön dişlimiz 17 likmiş,söktük yuvaya max.18 lik dişli sığabildi.Herhangi bir sürtünme söz konusu olmadı. işlem 20 dk sürdü.SONUÇ...inanılmaz,bir boy büyümede sürdüğüm modellere göre mondial mct 250 tadını verdi.Vites aralıkları genişledi ve motor rahatladı,artık ağlamadığı için titreşimide azaldı.Usta haklı çıktı bizim motor güçlü ve kaliteli.Bu teknik işi fabrikası ne diye düşünüpte yapmaz anlamadım! süper shadow satışını düşürür diyemi acaba? Hiç bir zararı söz konusu olmadığı gibi tersine motor rahatladı. İşlem 15 ytl tuttu.değişen yerin resmini köşeye koydum fakat nette problem var zannedersem. Saygılar.:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abı sen sımdı 17 lık yerıne 18 lıkmı takdın ve motor degıstı harıka oldu sadece 1 dıs ıcınmı?? öle bısey varsa hemen bende yaptırım:) bırazda aydınlatırsan sevınırım
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Saygıdeğer dostum gece, usta bi diş bir insan adımı gibidir dedi. 18 dişxdevir sayısı= performans.:p

sadece diş sayısı değil çap ta büyüyor sonuçta vitesli bisikletlerdeki gibi düşün
inceleme şansın olursa bir kıyasla.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Artık tek derdim lastikler ve jant. Acaba metzellere bayılacağıma, dubless duro + düzgün bir camt mı alsam? bizdekileri şişirtmek bile dert araya pompanın ucu bile zor giriyor. :silent: tencere kapağı gibi :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tancere kapagı komık olmus:) evet lastık sısrmekte bı deert dun aksam bı bakayım dedım bu aksam braz uzun yola gıdıcem cunku ön 26 arkada 26 cıktı:) hemen önü 28 arkayıda 32 yaptım ben en cok artcımla bındıgım ıcın.dubless duro ne?:) jantlan ne ısın var ya ne gusel jantlarımız var bence onlarla oynama baska seyler yapabılırsın. ben akuyu degıstırdım arklar 9 amp. aldım gusel oldu en cok sıs taktırdıgım ıcın aldım zaten.debrıaj balatasıda bıtıktı onuda aldım tayvan malı bugun taktırıcam ıns.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Ressamım kanuni yetkili servisinde bile vardır 10 ytl civarı. olmadı mersine yolun düşerse mezitlide kale yolunda sam motor var yetkili keeway-hyosung satıcısı yol kenarında onlarda var.
gece duro lastik markası tahminim dubless lastiklerin tanesi 50-60 ytl arası. http://www.konar.com.tr/ dan incele istersen.:bounce:

Ressamım mesajını sonradan okudum yaa kusura bakma ,ilk fırsatta servisten sorayım varsa senle anlaşırız. Sana dişli hakkında bilgi verenler aleti incelemeden tahmini konuşmuşlardır. Dişli yuvası çok geniş olmadığı gibi 18 likten büyük takarsan hem döküm kısmına,hemde üzerine taktığın parlak plastik kapağa sürter, hatta kapanmaz bile. Kendin söküp inceleyebilirsin, yan ayaklığın üstünde cdı yazan yerin hemen yanındaki 2 vidalı kapakta. Performanstan kesin memnun kalırsın. (motosiklet parçası satan her yerde olmalı aslında,her motora uyar bu dişliler modelden bağımsız):cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Eveet ön dişlimiz 17 likmiş,söktük yuvaya max.18 lik dişli sığabildi.Herhangi bir sürtünme söz konusu olmadı. işlem 20 dk sürdü.SONUÇ...inanılmaz,bir boy büyümede sürdüğüm modellere göre mondial mct 250 tadını verdi.Vites aralıkları genişledi ve motor rahatladı,artık ağlamadığı için titreşimide azaldı.Usta haklı çıktı bizim motor güçlü ve kaliteli.Bu teknik işi fabrikası ne diye düşünüpte yapmaz anlamadım! süper shadow satışını düşürür diyemi acaba? Hiç bir zararı söz konusu olmadığı gibi tersine motor rahatladı. İşlem 15 ytl

Vıceroy kardeşim, bilgi paylaşımın için teşekkürler, bir sorum olacak: Taktırmış olduğun Dişlinin marka vb. bir tanımlaması var mı? mutlaka vardır. Kısaca dişliyi ne deyip de alacağız. yazabilirsen memnun olurum, oluruz.

kanuni yetkili servisinde bile vardır 10 ytl civarı
(motosiklet parçası satan her yerde olmalı aslında,her motora uyar bu dişliler modelden bağımsız)

Tanımlaması bu kadar değildir muhakkak! marka vb. yok mu?
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Boğaçhan,bendekinin bir markası yok. motor ön dişlisi der satın alırsın. :bounce:

Bulunduğunuz illerdeki sanayii lerde yada motosiklet yedek parçacılarında mutlaka vardır. Servisinizdeki ustalara bir sorun onlar mutlaka daha öncede yapmıştır. Farzedinki hatalı kullanım sonucu dişli sıyırdınız veya kırdınız! Nerden ne alıp takıyor bu ustalar? :p
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Bu kadar basitse dişliyi alıp ben kendim de hallederim, ne de olsa serde teknisyenlik( Tekerlekli Araç) var. yanlız; anti parantez şunu söyliyeyim; yapılan işlem sonucunda hız artar, bu Doğru. ama...! Devir sayısıyla ilintili olarak özelikle yokuş çıkarken veya artçı ile kullanımda, eskiden kullandığın vitesden bir düşüğünü kullanmak zorunda kalacağını/ kalacağımızı değerlendiriyorum.

Bu arada sen de benim gibi avatar problemi yaşıyorsun galiba, şu an gözüken avatar iradem dışında orda duruyor, Chooper takılıyoruz, milletle dalga geçer gibi bir Racing resmi uygun olmuyor ama...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
cobalt hjm menderese sordum hondanın balatasıyla çözcekmiş detayını o biliyor. kornayı takdırdım ses mükemmel :D
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Evet avatar sorunum var bu iş nasıl çözülecek bilmiyorum! motor tamirinden daha zor geldi hangi resmi koysam açmıyor zannedersem.sözde değişen parçanın dijital resmini koymuştum!! Genellikle artçılı kullanıyorum vites sorunum olmadı hiç ama yayla yolunda denemedim.Motor rahatladığına göre vites düşeceğimi zannetmiyorum! :bounce:
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
ya ben dün bir dişşlei buldum fakar oarta göbeği geniş geldi takamadık burada da yok artık adanadan veya osmaniyeden almam lazım :(
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Merhaba arkadaşlar kusura bakmayın ama sormak istediğim nokta şu sadece 17 lik olan dişliyi 18 yapıyoruz dimi başka hiç birşey değişmiyor ve değişimin yapıldığı yerde yan yana kaç dişli var 5 adet mi ve diğerleri kaçlık bu değişimden sonra mesela 1 den 2 ye geçerken meydana gelen vites aralığı geçiş nasıl oluyor diğer viteslere geçişlerden ne kadar farklı bu işi yapmış olan arkadaşlar cevaplarsa ve kazanımlarını yazarlarsa sevinirim.:silent:
 
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
43
arkadaşlar forumda okuduğum kadarıyla motor soğukken ilk çalıştırma jigle en yukarıdaki konumdayken yapılıyor.benim sorunum jigle en yukarıda çalıştırdığımda gaz vermeyi bıraktığım an stop ediyor sorun nerde,ne yapmak lazım? bir de menderes ustanın adresini tarif edebilirseniz sevinirim...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
sioux jikle tam yukardeyken gazı bırakınca stop etmesi normal, bişey yapmana gerek yok o şekilde biraz çalıştırdıktan sonra 30 sn 1 dk kadar, ortaya al jikleyi stop etmez motor iyce ısınıncada en alta al.

arkadaşlar bu dişli olayını bende yapmak istedim ama burdaki usta dişliyi büyütünce motor kalkışta ağırlaşır kalkarken zorlanır ama hızlandıktan sonra bi problem olmaz dedi dişliyi değiştiren arkadaşlar motorun ilk kalkışı nasıl bir değişiklik hantallaşma oldumu ve dişli değiştirme olayının titreşim üzerinde bir etkisi görüldümü acaba.....

titreşim demişken motorun şaseye bağlantı noktalarındaki vidaların somunları arasına kauçuk conta koyulması titreşimi kesiyomuş tamamen kesmesede büyük oranda azaltıyomuş bunu deneyen yapan arkadaş varmı bide bu kauçuk conta nasıl bişey dir nerden temin edilir burda hiç biyerde öyle bişey bulamadımda :queen: herkese saygılar
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Helal oldwolf, kavuçuk iyi fikir. Metal somun ile civata aralarına tekrar gevşeme olursa tüp lastiği takmayı hedefliyorum. Bende motor çok rahatladı, önceki sayfada motorun kaliteli ve güçlü olduğunu söylemiştim kesinlikle 1. viteste zayıflama söz konusu değil. Yaa parçayı bulduysanız hepsi bir yağ değişimi kadar tutuyor,denersiniz haa memnun kalmadınızmı (hiç sanmam) söker eski orjinali takarsınız. İşlem son derece basit motor bloğunun içi ile oynanmıyor sonuçta,kendiniz bile denersiniz ne olacak. :bounce:

Sitede birkaç gündür çin-japon malı muhabbetlerinin ateşlendiği günlerde macar sertifikalı çinli motorumuz keeway den son derece memnun olduğumu ve parasının hakkını verdiğini belitmek isterim.Derdim sadece daha daha neler yapabilmektir.:cat: EN ÇOK OKUNAN VE GÖRÜNTÜLENEN OLMAK AYRICALIKTIR...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst