- Katılım
- 29 Tem 2006
- Mesajlar
- 1,020
Oldwolf; bizdeki sana yazdığım şekilde yapılmıştı sorun çıkmadı.
Arkadaşlar servisten yeni geldim,benzin deposu dahil söküldü. Gözümüzün görebildiği tüm vidalar sıkıldı. motor kasaya 3 yerden üçgen demir parçalar ile 3 er vida ile sabitlenmiş olduğunu gördüm (titreşimi önleyecek hiçbir aparat yoktu). Kullandığımız motor 1960' lı yıllarda kullanılan motor sistemiymiş.Yani 1980 sonrası üretilen zincirlilerden değil de,içinde mil çubukların işlediği tipten. Zincirli sistemde üstüne bir fincan kahve koysanız dökülmezken bizimkinde durum farklı. Zincirlilerin riski ise bakan usta biraz gereğinde fazla zinciri sıkarsa motor daha erken deforme olup pahalı parçalar ile can yakarken bizim tipte bu sorun motoru üzmezseniz risk sıfırmış. Sonuç olarak titreşim %60 azaldı bundan ötesi şamda kaysıSaygılar.
abi kurtuldun desene o problemden.hayırlı olsun iyi sürüşler