Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sioux ne alakası var ya herkez söler kaca aldıgını sen bılırsın yanı eyw
 
Katılım
26 Ocak 2007
Mesajlar
43
2006 model 1.800' e aldım. kask, dizlik.eldiven vs.. 320 YTL, artı noter, ruhsatta cabası. Gece__ hatırlatmasaydın daha iyiydi kaç para harcadığım aklıma geldi:pale:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Sioux,aldığın rakam alet temizse normal benim 2007 model herşey dahil 2900 ytl verdim 100 de süsü tuttu..
ressamım hoşgeldin tatilde gezi olursa takılalım.Bu arada motordaki tadilat duran usta işine benziyor,gayet başarılı güle güle kullan.
Arkadaşlar bu gün viteslerin geçişlerde pek tadı yoktu bide silkeleme yapıyor zannedersem 500 km de bir zincir gevşiyor.parçaları uydurabilsem adam gibi setlerle,motor aksamında değişim yapardım.:bounce:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vıceroy sen 2007 modelmı aldın arada bı fark varmı acaba?:)

sıoux vala motor temızse cok iyi fıyata almısın söyledıgın ıcınde saol bu arada:cat:

vıecroy senın motyor daha yenı demekkı:mrgreen: benımkı 15100 kmde:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Sioux,aldığın rakam alet temizse normal benim 2007 model herşey dahil 2900 ytl verdim 100 de süsü tuttu..
ressamım hoşgeldin tatilde gezi olursa takılalım.Bu arada motordaki tadilat duran usta işine benziyor,gayet başarılı güle güle kullan.
Arkadaşlar bu gün viteslerin geçişlerde pek tadı yoktu bide silkeleme yapıyor zannedersem 500 km de bir zincir gevşiyor.parçaları uydurabilsem adam gibi setlerle,motor aksamında değişim yapardım.:bounce:
abi merhaba insallah gezi olursa gelecem senınle tanısmıs oluruz hemde.koltukta sizin ustanın işi mersinde yaptırmıstım:)
gece yazıları nası silecegimi söylermisin zarar vermeden tabii:D
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
114
Arkadaşlar bizim motorda yan ayaklık var ya; Üzerine ayak koyduğumuz yer değil , motoru ayakta tutandan bahsediyorum.Yan sehpada diyebiliriz onu hiç değiştiren oldumu içinizde motoru onunla bıraktığımda çok güvensiz oluyor birisi motoru düzeltse yada dokunsa kendisi kapanıyor bu sorununuzu nasıl çözdünüz ben kendimce bir şeyler yaptım ama tam istediğim gibi olmadı değiştiren varsa ne taktınız bu konuda fikirlerinizi paylaşırsanız sevinirim. Saygılar::piloot::


yan ayaklıgın kendiliğinden atmasını istemiyorsanız,ayaklığı tutan civatayı keserek kısaltınız ( bakınca görürsünüz sadece ayaklığı tutacak kadar olursa yeterli) o zaman ayaklık kendiliğinden atmıyo içiniz rahat oluyor ben oyle yaptım yoksa en ufak harekette motor düşebiliyor.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
:bounce: Gece dostum,2007 de hiç bir fark yok.sinyaldeki hatalar düzeltilmiş sadece. 1500 km deyim. titreşimi onun için soruyorum zaten. Şimdi birde vites geçişlerini kafaya taktım sağlıklı çalışmıyor zaman zaman. belli oldu bu alete lastik ve motor aksamı dahil 1000 ytl daha harcamadan bir honda gibi saat misali çalışmayacak anlaşılan.
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
Kimyacı Dostum Yan ayaklıktaki sorunu bende ayaklığı tutan vidanın altına kalın bir pul koyarak hallettim bu şekilde arkadan fazla çıkmadı ve şimdi atmıyor kesmeme gerek kalmadı önceden çok tehlikeliydi ufak bir harekette düşme tehlikesi oluyordu bu arada sioux un aldığı rakam normal zaten piyasa o rakamlarda şu sıralar sıfırı için bir karmaşa yaşanıyor her yer farklı fiyat çekiyor ben motomaxa mail attım eski stoklar tükendi yeni gelenler 4.099 dur şu an yeni satılacak olanlar böyledir dediler.
:cat:

Bu arada GECE_ bir ara şu Menderes ustaya seninde uygun olduğun bir zaman gidelim valla bana iyi bir usta lazım ayrıca Hasanpaşayı biliyorum yeri kolay anlaşılan çok sağol

RESSAM motorunun koltuğu çok güzel olmuş begendim bunu kim yaptı döşemeci mi? Bu arada yazıları silmek çok kolay o yazılar yapıştırma yani yazıyı köşesinden tırnağınla kaldır ve yavaşça çek çok kolay çıkıyor çıkardıktan sonra kalan yapışkan izlerinide hafif tinerli bir bezle sil süper oluyor zarar vermiyorsun yani.
bende GECE ye katılıyorum o 150 cc yi sök valla motorun karizması zarar görmesin.:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
RESSAM motorunun koltuğu çok güzel olmuş begendim bunu kim yaptı döşemeci mi? Bu arada yazıları silmek çok kolay o yazılar yapıştırma yani yazıyı köşesinden tırnağınla kaldır ve yavaşça çek çok kolay çıkıyor çıkardıktan sonra kalan yapışkan izlerinide hafif tinerli bir bezle sil süper oluyor zarar vermiyorsun yani.
bende GECE ye katılıyorum o 150 cc yi sök valla motorun karizması zarar görmesin.:cherry:

ben kotuktaki yazıdan bahsetmiştim...onların kolaycıktıgını biliyorum yinede sagol;)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
arkadaşlar herkese selam uzun süredir yazamayanlardanım bende :) umarım herkes ve motoru iyidir. arkadaşlar bi sıkıntım var yardımcı olabilecek arkadaşlardan tavsiye ve yardım bekliyorım. motoruma hala bi sissybar taktıramadım bizim buralarda pek anlayan olmadığı için bu işlerden. bi tane sissybar buldum fakat sadece sissybarın dayanma kısmı var yani u şeklindeki arkasındaki demiri ve dayanma kısmı motora takabilmek için çanta demirlerinin oralardan bir bağlantı kısmına ihtiyacım var bu işlerle uğraşan arkadaşlar varsa yardımlarını bekliyorum herkese saygılar
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
oldwolf u şeklindeki demiri motorun kasaına değilde,cantanın demirine küçük bir kaynakla sabitleyebilirsin aynı zamanda daha sağlam olması için arka çamurluğun içinden gelerek çanta demirini sabitleyen vidaya montaj yap. yeterince sağlam olur. Ressamım aynı yerde yaptırmışız antep bile ustayı tanıyor adam sanatçı. :p

Dün yamaha süren bir arkadaşa sürdürdüm şu titreşim olayını fazla buldu,km ilerlese bile çok az bir azalma olur hayal kırıklığına uğrama dedi :cyclopsan titreşim azaltan bir sistem de yokmuş motorda...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
283
RESSAM kardeş koltuktaki yazı için nalburlarda satılan bir sıvı var ben şimdi adını hatırlayamayacağım ama daha önce topikte bir arkadaş adını yazmıştı tiner benzeri ama tiner değil(bir nalbura sor verirler) o sıvı ile zarar vermeden kolayca çıkarabilirsin arkadaşım.:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ressam_01 kusura bakma pazar gunlerı ınt. gırmıyorum koltuktakı yazıyı selülozık tınerle cıkartıyorsun:cat: .balayyusuf sanırım senınde demk ıstegın buydu:) tmm bı ara gıdelım senle menderesın yanına ne demek.

vıceroy anladım sınyaller ne gusel bastıgında yanıyor tekrar bastıgında sönuyor

oldwolf bende kanunı seyhanmı ceyhanmı herneyse:) onun sısbary var ve hergun cok begenıyor ıstersen sende onlardan al bende kargoyla almıstım sende öle alabılırsın tel acıp konusursun parasını yatırırsın hesaba 2 gunde gelır heralde telını bulursan yazarım ıstersen yada bılen arklar varsa yazsınlar

hergören dıgcektım anlayıs ıste:p
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
tesekkur ederim arkadaslar. o yazıyı hemen iptal edecem
viceroy zaten ondan baskada yapan yok ki memlekette:):) ama bunu bildigi için sanırım cok pahalı yapıyor işi
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
evet dostum biraz tuzlu,sisibar,koltuk tadilatı,elcikte püskül ve depo üstü kılıf bende 100 ytl tuttu. senin geleceğini ona söylemiştim aslında bilmem hatırlattımı sana! güle güle kullan.

ressamım bu arada sende titreşim ne alemde? sıfırken nasıldı şu anda nasıl?
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
abi merhaba nasılsın.bu motorlarda arkadaslarında dedigi gibi normal titreşim ilk zamanlar yani4000 km ye kadar bya bir rahatsız ediyordu beni bende senin gibi cok sinir oluyordum bu işe fakat şimdi okadar degil yine titriyor ama o kadar degil sen gecenın de dediği gibi boşveerrr binmene bak:) ben mersine her gelmeme biyerleri bozuluyor titresimden ama napalım bu benım motorum ve onu çok seviyorum sevdigim içine hataları cok gözüme batmıyor:p
birde bu benim km saati herkesinki gibi bozuk sanırım ama arabayla denedim120 vurdu ama gösterge hala 80 di :mrgreen: :queen:


daha once sana yazmıstım ama gormedin sanırım ...abi cok fazlaydı ama şimdi okadar yapmıyor 6000e yaklastım.ama bitti demek degil bu hala titriyor bunlarda normal.motoru tutan civataların arasına şu motor takozu diyorlar ya onun gibi sertbir plastikten tatktırmayı düşünüyorum o zaman iyi olur insallah...
sende besbini devirene kadar baya bir azalma olur titresimde...AMA BİTMEZ sende alısırsın bu olaya:):):)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
evet arkadaşlar öncelikle şu koltuklardaki yazıları silmeye yarayan sıvının adı "solvent" koltuğa zarar vermiyo sadece boyayı siliyo zaten boya temizlemeye yarayan bi sıvı temin etmekte zorlanan arkadaşlara tavsiyem reklamcılara başvurun hemen her reklamcıda vardır onlar çok kullanıyo.

vıceroy tavsiye için sağol dostum sıkıntı orda zaten çanta demirleri ile sissybarı birleştirecek bi parça bulamamda ve yaptıramamda

gece tavsiyenden sonra seyhanınkine baktım netten bizim motorda nasıl duryo bilmiyorum ama bana biraz küçük geldi biraz daha büyük bişey istiyorum ben aslında elimdeki sissybar gayet güzel istediim gibi ama motora uyduramadık bitürlü işte
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
56
Starwars lastik havalarını 28-32 kim ayarladı biraz yüksek değilmi ama memnunsan bende yarın bu değerlere çıkarayım lastikleri .D:cherry: eneyeyim madem.kitapçıkta 28 inç diyor yanılmıyorsam bende ona göre yapmıştım ama madem sen tecrübe ettin onuda deneyeceğim sagol arkadaşım


Dostum yeni ordum,bence boyle bastir hacvalarinii benim oncedende boyleydi simdi de boyle ve cooooooookkk memnunum tavsiye ederimmm...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Oldwolf; bizdeki sana yazdığım şekilde yapılmıştı sorun çıkmadı.
Arkadaşlar servisten yeni geldim,benzin deposu dahil söküldü. Gözümüzün görebildiği tüm vidalar sıkıldı. motor kasaya 3 yerden üçgen demir parçalar ile 3 er vida ile sabitlenmiş olduğunu gördüm (titreşimi önleyecek hiçbir aparat yoktu). Kullandığımız motor 1960' lı yıllarda kullanılan motor sistemiymiş.Yani 1980 sonrası üretilen zincirlilerden değil de,içinde mil çubukların işlediği tipten. Zincirli sistemde üstüne bir fincan kahve koysanız dökülmezken bizimkinde durum farklı. Zincirlilerin riski ise bakan usta biraz gereğinde fazla zinciri sıkarsa motor daha erken deforme olup pahalı parçalar ile can yakarken bizim tipte bu sorun motoru üzmezseniz risk sıfırmış. Sonuç olarak titreşim %60 azaldı bundan ötesi şamda kaysı :p Saygılar.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst