Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
obkavi gecmiş olsun arkadaşım allah beterinden korusun ( cümlemizi)
thunder79 hocam cbf 500 diye diye dilimizde tüy bitti yaaa :) ama cok guzel motor 600 lük race makinalardan daha az yakıyor hondanın bildik + ları var ustelik 2 silindir motordan bütün beklentilerini karşılıyor ne diyim hayırlısı inşallah :queen:

ii bir zam alıp bide marttaki fuarda güzel bir alım yolu ayaratırsa honda neden olmasın diyorum :queen: şu an ki fiyatı 12900 olup da bu kadar güzeli var mıki :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sayfayı guncellestırelım yaw:) on fren balatayı sordum 10 ytl dedı bı yer bılgısı olan varmı dogrumu acaba?
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Gece fiyat normal burdada o civarda işçilik dahil. yalnız şu dubleks lastiklerin bize uyanı kalitelisi nedir, kaç paradır yazan olmadı bi türlü...:silent:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vıceroy aynı lastıgı dubleks yaptırabılıyorsun zaten tanesı bızım burda 30 a yapan var bı kac arkım yaptırmıstı.degıstırıceksen metzeller tavsıye ederım uygun fıyata

fıyat dersen metzeller sanırım 70-80 arası yanılıyorda olabılırım tabı :)

tanesı tabı:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Metzellerde bize uyan varsa işe son noktayı koymuş oluruz desene. millet bizim lastiklerin yol tutuşundan pek memnun değil bütçeyi toplarsam ilk iş lastik olacak çok sağol. :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
NasiL yani ?

vıceroy aynı lastıgı dubleks yaptırabılıyorsun zaten tanesı bızım burda 30 a yapan var bı kac arkım yaptırmıstı.degıstırıceksen metzeller tavsıye ederım uygun fıyata

fıyat dersen metzeller sanırım 70-80 arası yanılıyorda olabılırım tabı :)

tanesı tabı:queen:


Sevgili dostum, bahsettigin 70-80 YTL mi ? $ mi Euro mu ? Hangisi oLursa oLsun 70-80 YTL, $ veya Euro fiyata lastik bulursan ve bir de markasi METZELER ise 17" 190/50 bir adet arka ve 120/70 bir adet ön lastik siparisi vereyim hemen sana.. Hatta YTL ise iki$er adet istiyorum.. Yedek bulunsun :queen:
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
34
Forumu 4-5 aydır takip ediyorum. Keeway sl 150 aldım buradan edindiğim güvenle. Özellikle lastiklerin tutuşuyla ilgili uyarıları önceki sayfalardan da takip etmiştim. Ancak, bu lastiklere göre fren kullanışını güvenli alanlarda test edip alışmak gerekiyor sanırım. Nedenine gelince: daha iki gün önce, 10-15 km hız ile, kısa mesafeli ıslak alanı terkettikten sonra, yaklaşık 30 derecelik bir yokuşu inerken ayak frenine dokunup, en az 30 - 40 cm'lik kıç atması ile karşılaşınca tırstım :)
Bu konuda kişisel tecrübelerini ve açılımlarını yineleyecek arkadaşlara ihtiyaç var. Ya da şu anda olduğu gibi uygun fiyatlı ve güvenilir lastik değişimi bilgilerine.
Araç güzel ve iştah uyandırıcı görünümde, ama lastiklerin tepkisini fazla tanımadan kendini güvende hissetmemek gerekiyor diye düşündüm.
Keeway sl 150 emektarlarına teşekkürlerimle .)
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
obkavi geçmiş olsun hocam. bende motorumu düşürünce oldu aynı olay yan yattı motor durduğum yerde koruma demirine güvenip hemen yere brakyorum:) benzin akıyor gerçektende tam dediğin yerden..

size başka bir olay anlatıcam

ister inanın ister inanmayın ....

23 kasım günü saat 8 30-8 35 gbi çamlıca dan 1. köprüye bağla o yolda bilmeyenler için dümdüz bir yoldur..

abim hyosung gt250r ı bende keewayimle gidiyoruz.. rüzgar yok ( benim motorda ön cam çıkarılmıştır) çok güzel ve sıcak bir havada yolda gayet boş iken basıyorum ben gaza ki abim beni beklemesin...

neyse yan yana gittik bir süre benim km 95 i gösterio abminki 110 u gösteriodu

ister inanın ister inanmayın daha önce kendi motorumda yokuş aşağı 110 a ibrem dayanmıştı genelde 100 ü geçmiyor ibrem

hatta ve hatta uzun zamandır fark etttiğim bir olayda ibre 95 e gelio 1-2 dk bu şekilde gittikten sonra motor kasmaya çekişten düşmeye başlıyor..

buna rağmen bizim motorlar 95 km de iken 110 yapıyor..

haberiniz olsun bunu daha öncede yazanlar olmuştu. 90 dayken 100 yapıyor diyenler vardı haklılar

radar görürseniz bi 10 km fazzla koyun hızınızı kesin :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
metzeler lastikler

bende ön arka metzeler lastikler var. Toplam 330 ytl ye geldi. Belirtmek isterim saygı değer SL kullanıcıları
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
Arkadaşlar bildiğim kadarıyla lastiklerin her biri 90 euro metzeler veya pirelli olabilir

thunder dostum mnasıl sürüş konforu ve duruş mesafesi farkettimi yoksa fazla bişey değişmiyomu lastik işinde
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ala ala ya sasırdım vala 2 lastık nasıl 330 ytl tutar ılgınc:silent: lucas evet 70-80 ytl demıstım ama hadı tmm 100 olsun tanesı o kadar pahalı olamaz vala kımse kusura bakmasın sonucta kalıtenın en dandıgı bence metzeller. neyse

snrtrt helal sana bende bur formda oldugumdan berı bızım motorların 10 km az gösterdıgını söylemeye calısıyordum hep ama bazı arklar ınanmıyordu sımdı gelsınde ınanmasınalr bakalım.benım motorun harbı 10 yada 15 km az gösterıyor ve emımkı butun sl150 kullanıcıları da öle hep az gösterıyor.ve gene tekrarlıyorum benım ıbrem sadece bı kere tabı 130 gördu eh bıde az gösterıyor dersek demekkı kadranın sonuna gelmıs:) sımdı o kadar gıtmıyor ama ngk bujımde yok debrıaj balatamda bıtık.

komet sanada hayırlıs olsun ama bı kendını tanıt hele ne zaman aldın kac kmde buyuk sorunlar yasadınmı falan fln:)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
ala ala ya sasırdım vala 2 lastık nasıl 330 ytl tutar ılgınc:silent: lucas evet 70-80 ytl demıstım ama hadı tmm 100 olsun tanesı o kadar pahalı olamaz vala kımse kusura bakmasın sonucta kalıtenın en dandıgı bence metzeller. neyse

snrtrt helal sana bende bur formda oldugumdan berı bızım motorların 10 km az gösterdıgını söylemeye calısıyordum hep ama bazı arklar ınanmıyordu sımdı gelsınde ınanmasınalr bakalım.benım motorun harbı 10 yada 15 km az gösterıyor ve emımkı butun sl150 kullanıcıları da öle hep az gösterıyor.ve gene tekrarlıyorum benım ıbrem sadece bı kere tabı 130 gördu eh bıde az gösterıyor dersek demekkı kadranın sonuna gelmıs:) sımdı o kadar gıtmıyor ama ngk bujımde yok debrıaj balatamda bıtık.

komet sanada hayırlıs olsun ama bı kendını tanıt hele ne zaman aldın kac kmde buyuk sorunlar yasadınmı falan fln:)

Çok uzun araştırmalar sonucu iki marka bizim motora uyduğunu gördüm biri dunlop diğeri metzeler ön arka olarak baktığımda. Fiyat aslında 80 € ve 70 €
idi ama fiyatalr sürekli değişiyor. Gidip sormak lazım. Pahalı haklısın ne pahalı değilki?

Çin lastikleri lastik değil siyah boyalı plastik. Su gördümü yağ sanıp kayıyordu. Bu en azından durmaya meyilli. Ama şu anlama gelmesin kazık frenlemede kaymıyor kayıyor tabiiki ama size bir olay anlatayım. Feci bir yağmur yağdığı istanbul akşamıydı. Kaymak bir yolda giderken yağmur şiddetinin doruğuna ulaşmıştıki bir araba bana doğru aniden kırdı bende o an arka frene abandım dolayısıyla arka tekerlek bir sağa bir sola gitti ama freni hiç bırakmadığım için sabitleyeyim durdum. Düşünüyorum eğer o zaman çin lastiği olsaydı bugün beni tanımayacaktınız bu kadar fark var.

Bende öyle bir sorun yok. Doğru km yi gösteriyor. Test ettim onayladım. aynı anda GV 250 deki arkadaşla belirledik hızı
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
34
komet sanada hayırlıs olsun ama bı kendını tanıt hele ne zaman aldın kac kmde buyuk sorunlar yasadınmı falan fln:)

Vallahi tanıtım yapmayı unutmuşum :) Haylidir yazılanları takip edip, motosikleti aldıktan sonra üye oldum:) İzmir'de öğretmen olarak çalışıyorum. İlk motorum bu, daha önceleri scooter kullanmıştım.
Aldığım makine mayıs 2006 çıkışlı, 2000 ytl ödedim. Aldığım yer servis işi de yapıyordu, sadece subap ayarlarına el attılar ve garanti kapsamında olduğu için benzin gösterge şamandırası çalışmadığından değişime verdik. 2700 km krem rengi sıfır kadar temiz durumda. Yani burada yazılanlar doğrultusunda, hayli uygun fiyata aldım denilebilir :)
5-6 kez işe gidip geldim, bir kaç kez de deneme amaçlı gezinti yaptım. Daha önce belirttiğim gibi lastik tutuşunda, sizlerin de yer yer dem vurduğu hafif kayma güvensizliği yaşadım. Ama benim için motosikletimi tanıma açısından vakit erken. Şimdilik bir kez 65 km hız yaptım, şehir içinde 40 km geçmemi gerektirecek bir akışta yok zaten.
Tüm keeway'cilere sevgi ve saygılarımla :)
 
Katılım
15 Eyl 2006
Mesajlar
94
Gece fiyat normal burdada o civarda işçilik dahil. yalnız şu dubleks lastiklerin bize uyanı kalitelisi nedir, kaç paradır yazan olmadı bi türlü...:silent:

dostum sadece subap lar degişiyo ayni lastikleri kullana bilirsin 2.5 + 2.5 = 5 ytl işçilik dahil benyaptırdım lastikçiler yapıyor
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
dostlarım tekrar teşekkür ederim Allah hiçbirimize kaza bela vermesin

üstad geçmiş olsun yaaa üzüldüm valla.
uzun süredir işlerimin yoğunluundan bakamıyorum siteye ki yurt dışındaydım iki gün oldu geleli ancak siteye girmeye fırsatım oldu.
dostlar ne kadar dikkatli olsakta birileri mutlaka bir yerlerden çıkıp kazaya neden oluyor çok dikkatli olalım hele bu havalarda.

tekrar geçmiş olsun obkavi
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
56
arkadaşlar malesef ben de ilk kazamı yaptım,:salut:

pazar günü saat 15:00 sularıydı çamlıcadan aşağı inmiştim acıbadem caddesinden kadıköye doğru akıyorum trafik çok sıkışık arabalar tek sıra felç ortalık, garanti bankasının o aralklar ben de park etmiş araçlarla bekleyen araçlar arasında bolşıuk var oradan devam ediyorum 3 viteste hızım 40-45 arası
trafikte ağır ağır ilerleyen araçlardan biri 5 mt önümde falan birden sinyali verirvermez sağa kırdı birilerini indirmek için acı bi fren yaptım ama malum lastikler beş para etmez kaymaya başladım, baktım duramayacağım motoru altımdan atayım dedim attımda motor arabanın sol çamurluğunu sıyırdı ve rere düştü ben tai tampona yapıştım Allahtan kask falan var üstümde kalın malum hava soğuk birkaç sıyrık ve morlukla atlattık Allah'a şükür motorunda sinyali eğrildi ve km teli kopru başka bişey yok, çarptığım araçtada birkaç ince çizik var onuda hallettik ama dostlar anlamadığım motur yere düştükten sonra jiklenin ordan biyerden bensiz sızmaya başladı eni o korkuttu 1-2 dk kık süre içinde 1 su bardağı civarı benzin asvalta aktı acabe bu normalmi ayağa kaldırdık motoru akıntının nereden geldiğini anlamadık şu motor koruma demiri ve arka çantanın dolu olması motora bişey olmasını önledi, ya dostlar bu lastiklere güvenmeyin iğrenç bişey bunlar ya ilk fırsatra değiştireceğim



OBKAVI Geçmş olsun dostum neysek hem motorda çok bşey yok hem de sen sağlamsın
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar gündemi lastik üzerine açınca oldukça tatminkar cevaplar aldım sağolun. motorda taşıdığımız canı 2 tekerlekteki lastiğn kalitesine emanet edeceksek elbette bu konu duyarlı ve seçici olmayı gerektiriyor. Ama hakikatende pahalıymış 300 ytl... bide pirelli fiyatlarını araştırmakta yarar olabilir diyorum. :silent:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
pirelli route 66 tanesi 80-90 eur civarındaydı karizma motor da sorduğumda
jameika34 ile gorusun derim uygun fiyatla toptancıdan edinmeniz için yardımcı olacaktır defalarca kez yazdı burda
 
Son düzenleme:
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
obkavi geçmiş olsun allah bir daha yaşatmasın sadece sana değil tabi hiçbirimize herkese saygılar
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
geçmiş olsun dileklerinize tekrar teşekkür ederim dostlar Allah hiçbirimizin başına vermesin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst