obkavi geçmiş olsun hocam. bende motorumu düşürünce oldu aynı olay yan yattı motor durduğum yerde koruma demirine güvenip hemen yere brakyorum

benzin akıyor gerçektende tam dediğin yerden..
size başka bir olay anlatıcam
ister inanın ister inanmayın ....
23 kasım günü saat 8 30-8 35 gbi çamlıca dan 1. köprüye bağla o yolda bilmeyenler için dümdüz bir yoldur..
abim hyosung gt250r ı bende keewayimle gidiyoruz.. rüzgar yok ( benim motorda ön cam çıkarılmıştır) çok güzel ve sıcak bir havada yolda gayet boş iken basıyorum ben gaza ki abim beni beklemesin...
neyse yan yana gittik bir süre benim km 95 i gösterio abminki 110 u gösteriodu
ister inanın ister inanmayın daha önce kendi motorumda yokuş aşağı 110 a ibrem dayanmıştı genelde 100 ü geçmiyor ibrem
hatta ve hatta uzun zamandır fark etttiğim bir olayda ibre 95 e gelio 1-2 dk bu şekilde gittikten sonra motor kasmaya çekişten düşmeye başlıyor..
buna rağmen bizim motorlar 95 km de iken 110 yapıyor..
haberiniz olsun bunu daha öncede yazanlar olmuştu. 90 dayken 100 yapıyor diyenler vardı haklılar
radar görürseniz bi 10 km fazzla koyun hızınızı kesin
