- Katılım
- 23 Nis 2006
- Mesajlar
- 7
merhaba
merhabaa dostum senle tanışmak isterim ben bir kez uzun yola gittim motor dağıldı ankarada nerde servise gidiyosun ben açıkçası pişman oldum aldığıma motoru durmadan vidası düşüyor egzosu daha evvel değiştim ama durmadan bağlantı yerinden çatlıyor ben ya satacam ya yakacam......
merhabaa dostum senle tanışmak isterim ben bir kez uzun yola gittim motor dağıldı ankarada nerde servise gidiyosun ben açıkçası pişman oldum aldığıma motoru durmadan vidası düşüyor egzosu daha evvel değiştim ama durmadan bağlantı yerinden çatlıyor ben ya satacam ya yakacam......
walla dostum aynen durmaadaan bişeyleri düşüyor motorun nasıl düşüyor anlamıyorum birkez uzun yola gittim dağıldı ve eğer istersen görüşelim ankarada organize olalım haklarımızı savunalım.....Cemal Özoğlu,benim de artçının ayak koyma yeri komple düşmüştü,21 dolara takıolar.. Bu arada herşey 21 dolar heralde bu KeewaydeKullanım kulavuzunda lastikler için ön 28 - arka 28 dio arkadaşlar,yolcu varsa arkayı 2 birim arttırınız dio(ön 28 - arka 30). Bi de şuna dikkat ettim,servisler aklına esen parçayı garantiye sokmuo,aklına eseni garantiden değiştirio.. Lütfen kazıklanmayın arkadaşlar,birisi dio ki flaşör garanti dışı,birisi dio depo garanti dışı.. En son biriniz yazmıştı yine,plastik aksamlar garanti dışı die.. Yuh diorum.. Ne kaldı geriye
Tüketici haklarınız var lütfen dangalak bi servisin her dediğine inanmayın.. Üretici firma,ürettiği malın HER BİR PARÇASINA garanti vermek zorundadır.. Bu kanuni bir zorunluluktur. Sadece akü garantisini vermez çünkü akülerin KENDİ GARANTİSİ vardır. Aman ha hakkınızı sonuna kadar arayın,eğer o servis sizi reddediyosa hemen Motomax e iletin durumu. O da olmuosa gelin bana bişiler yaparız
![]()
Son düzenleme: