thunder dostum bence 29 altına indirme
bende özkan arkadasa hayırlı olsun diyorum allah kazasız belasız kullanmasını nasip etsin darısı bana inşallah.
bu havada motor işi biraz sıkıntı olabilir hele istanbulda allah muhafaza heryer göl gibi
Bugün motoruna atlayıp işe gelmiş olan benim dışımda bir SL ci daha varmıdır?
hjm benimkide metzeler 29 da benimki . ewden çıktıktan 50 mt sonra kaydı hızım 3 mü 5 mi ööle birşeydi. kullanım kılavuzunda 26 olmasını söylüyor. birde 26 denemeye karar verdim benBen varım... valla dün bir alt yağmurluk aldım Richa bugünde testtim
... gayet kuru geldim.. ayrıca rüzgarda arkanın o kadar kayması lastik havasından değil lastik kalitesinden ... benim ilk yaptığım şeylerden biri motorun standart arka lastiği aşırı dandik ve slick kıvamında olduğundan Metzeler ile değiştirmek olmuştu... bugün sahil yolundan gelirken yediğim sert rüzgarlara rağmen motor ciddi bir lastik tutunma kaybı yaşamadı... Ve lastik havalarım ön 29 arka 33 zira ben genelde iki kişi geziyorum
.. düşük havalı lastikte çok şişmiş lastikte aynı oranda tutunma sorunu yaşıyor... inik lastikler virajda yan yattığında yetersiz yanak direnci oluşturuyor sanırım ve heran yolu bırakacak gibi oluyor... en azından ben kullanırken bu şekilde hissettim... gecen hafta virajda güvensizlik yaşayınca benzincide lastik havalarını kontrol ettim ön 24 e arka 28 e inmişti (uzun zamandır bakmamanın kabaati
) 29 a 33 e hava basıp normale cevirdiğimden beri kuru viraj perf i düzeldi...
lastik havalarını sıkca kontrol etmekte fayda var ... benim gibi iri değilseniz ve ardcınız yok ise ideal hava 28-30 ön 30-32 arka ... yük var ise 2 şer birim yukarı çekin...
ben bi kere yazın suya girdim motor asfaltta kaydı çok az hiç gaza basmadım üstelik... o yuzden lastiklerede kendimede güvenmiyorum..
![]()
şimdi düşünüyorum da bir yamaha tdm alsak metzeler lastiklerle yine kaymaz mı kayar?
evet istersen dubleks hale getırebılırsınArkadaşlar bizim lastiklerimiz dubles hale getirilebiliyormu ya da o camtlara dubles lastik takılabiliyormu? Yolda patlayıpta yere yapıştığını hayal bile etmek istemem:silent:
akuyle degıl elektırk sıtemıyle ılgılı gotur hemen bakarlar yaparlarÖncelikle tekrar selamlar, yaklaşık 2 aydır yazmıyordum, çünkü başlığımız amacından uzaklaşmıştı, umarım artık düzelmiştir. Neyse, dostlar benim motoru alalı 3 ayı geçti ve sorunlar ufak ufak kendini göstermeye başladı, ama motorumdan hala memnunum. Öncelikle havaların yağışlı olmasından dolayı biçok arkadaş kayma vs. problem yaşamış. Ben lastik ayarı vs. hiçbişey yaptırmadım, her yağmurda nerdeyse motorumu kullandım, fakat temkinli kullandım kayma problemi yaşamadım. Sanırım yine de tavsiyenizle bi lastikleri kontrol ettirsem fena olmayacak. Gelelim ciddi probleme motorumun kısa farları 15-20 sn yanıyor, 15-20 sn sönüyor, bu sürekli böyle devam ediyor. Ampül kesik olsa farlar tekrar yanmaz, sanırım problem aküyle ilgili, dostlar bu konuda fikri olan var mı? Bir de son zamanlarda motor bana da yetersiz gelmeye başladı, sanırım artık daha büyük bir makinaya ihtiyacım varHyosung gv250 benimde dikkatimi çekiyor, ama 2.el bir dragstarda düşünülebilir. Kafam karışık.
Arkadaşlar benim lasdtiklerin havası 28 e 32 ve memnunum ayrıca servisteki adam bana böyle yapmamı söyledi
kesinlikle haklısın arkadaşım ben yarın kesin servise gidiyorum alarmım içinCemal Özoğlu,benim de artçının ayak koyma yeri komple düşmüştü,21 dolara takıolar.. Bu arada herşey 21 dolar heralde bu KeewaydeKullanım kulavuzunda lastikler için ön 28 - arka 28 dio arkadaşlar,yolcu varsa arkayı 2 birim arttırınız dio(ön 28 - arka 30). Bi de şuna dikkat ettim,servisler aklına esen parçayı garantiye sokmuo,aklına eseni garantiden değiştirio.. Lütfen kazıklanmayın arkadaşlar,birisi dio ki flaşör garanti dışı,birisi dio depo garanti dışı.. En son biriniz yazmıştı yine,plastik aksamlar garanti dışı die.. Yuh diorum.. Ne kaldı geriye
Tüketici haklarınız var lütfen dangalak bi servisin her dediğine inanmayın.. Üretici firma,ürettiği malın HER BİR PARÇASINA garanti vermek zorundadır.. Bu kanuni bir zorunluluktur. Sadece akü garantisini vermez çünkü akülerin KENDİ GARANTİSİ vardır. Aman ha hakkınızı sonuna kadar arayın,eğer o servis sizi reddediyosa hemen Motomax e iletin durumu. O da olmuosa gelin bana bişiler yaparız
![]()