Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Acil

Günaydın Cruiserların ve kaldırımların kralı SL in değerli binicileri :cherry:
Bu lastiklerin havası ne olmalı? Durup dururken rüzgarla kaymaya başladı. 29 demekki fazla
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
thunder dostum bence 29 altına indirme

şööle diyim düz yolda yağmur yağarken belki 5 ile giderken bir rüzgar esti benim arka teker yaklaşık 10 cm kaydı yüreğim ağzıma geldi kaydı derken frenden değil oturuş posizyonuna göre sola önceden 22 idi arasında bayağı fark var
 
Katılım
10 Eki 2006
Mesajlar
2
bende özkan arkadasa hayırlı olsun diyorum allah kazasız belasız kullanmasını nasip etsin darısı bana inşallah.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
bu havada motor işi biraz sıkıntı olabilir hele istanbulda allah muhafaza heryer göl gibi
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
bu havada motor işi biraz sıkıntı olabilir hele istanbulda allah muhafaza heryer göl gibi

Ön lastik hava bas›nc› 1,8 Bar
Arka lastik hava bas›nc› 1,8 Bar diyo 1 bar yaklaşık 14,5 psi buna göre arka ve ön 26 psi olmalı...

istanbulun kışı yağmur binmezsem olmaz :D ama benim ew iş arası 2,7 km o sebeple pek fazla ıslanmıyorum.
 

SoD

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
65
Bugün motoruna atlayıp işe gelmiş olan benim dışımda bir SL ci daha varmıdır?

Ben varım :bounce: ... valla dün bir alt yağmurluk aldım Richa bugünde testtim :) ... gayet kuru geldim.. ayrıca rüzgarda arkanın o kadar kayması lastik havasından değil lastik kalitesinden ... benim ilk yaptığım şeylerden biri motorun standart arka lastiği aşırı dandik ve slick kıvamında olduğundan Metzeler ile değiştirmek olmuştu... bugün sahil yolundan gelirken yediğim sert rüzgarlara rağmen motor ciddi bir lastik tutunma kaybı yaşamadı... Ve lastik havalarım ön 29 arka 33 zira ben genelde iki kişi geziyorum :) .. düşük havalı lastikte çok şişmiş lastikte aynı oranda tutunma sorunu yaşıyor... inik lastikler virajda yan yattığında yetersiz yanak direnci oluşturuyor sanırım ve heran yolu bırakacak gibi oluyor... en azından ben kullanırken bu şekilde hissettim... gecen hafta virajda güvensizlik yaşayınca benzincide lastik havalarını kontrol ettim ön 24 e arka 28 e inmişti (uzun zamandır bakmamanın kabaati :p ) 29 a 33 e hava basıp normale cevirdiğimden beri kuru viraj perf i düzeldi...

lastik havalarını sıkca kontrol etmekte fayda var ... benim gibi iri değilseniz ve ardcınız yok ise ideal hava 28-30 ön 30-32 arka ... yük var ise 2 şer birim yukarı çekin...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Ben varım :p ... valla dün bir alt yağmurluk aldım Richa bugünde testtim :) ... gayet kuru geldim.. ayrıca rüzgarda arkanın o kadar kayması lastik havasından değil lastik kalitesinden ... benim ilk yaptığım şeylerden biri motorun standart arka lastiği aşırı dandik ve slick kıvamında olduğundan Metzeler ile değiştirmek olmuştu... bugün sahil yolundan gelirken yediğim sert rüzgarlara rağmen motor ciddi bir lastik tutunma kaybı yaşamadı... Ve lastik havalarım ön 29 arka 33 zira ben genelde iki kişi geziyorum :) .. düşük havalı lastikte çok şişmiş lastikte aynı oranda tutunma sorunu yaşıyor... inik lastikler virajda yan yattığında yetersiz yanak direnci oluşturuyor sanırım ve heran yolu bırakacak gibi oluyor... en azından ben kullanırken bu şekilde hissettim... gecen hafta virajda güvensizlik yaşayınca benzincide lastik havalarını kontrol ettim ön 24 e arka 28 e inmişti (uzun zamandır bakmamanın kabaati :p ) 29 a 33 e hava basıp normale cevirdiğimden beri kuru viraj perf i düzeldi...

lastik havalarını sıkca kontrol etmekte fayda var ... benim gibi iri değilseniz ve ardcınız yok ise ideal hava 28-30 ön 30-32 arka ... yük var ise 2 şer birim yukarı çekin...
hjm benimkide metzeler 29 da benimki . ewden çıktıktan 50 mt sonra kaydı hızım 3 mü 5 mi ööle birşeydi. kullanım kılavuzunda 26 olmasını söylüyor. birde 26 denemeye karar verdim ben
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
ben bi kere yazın suya girdim motor asfaltta kaydı çok az hiç gaza basmadım üstelik... o yuzden lastiklerede kendimede güvenmiyorum..

:)
 

SoD

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
65
şimdi düşünüyorum da bir yamaha tdm alsak metzeler lastiklerle yine kaymaz mı kayar?

bazı lastik hamuru ve desenleri suda daha az kaymak ile beraber helede ilk çiselediği anlarda, lastik tam ıslanmadan hangi motorun tepesinde hangi lastikle gidiyor olursan ol kayıyor.... yada kuru asfaltta giderken virajda ıslak zeminle hızlı karşılaştın mı hich şansın yok denedim şahsen biliyorum tavsiye etmem :) ... 26 yı nerede okudun merak ettim ben hich bir yerde rastlamadım? servisler 29 diyor... yük varsa arkayı daha yüksek kullanın diyorlar vs...
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
56
Arkadaşlar benim lasdtiklerin havası 28 e 32 ve memnunum ayrıca servisteki adam bana böyle yapmamı söyledi
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Öncelikle tekrar selamlar, yaklaşık 2 aydır yazmıyordum, çünkü başlığımız amacından uzaklaşmıştı, umarım artık düzelmiştir. Neyse, dostlar benim motoru alalı 3 ayı geçti ve sorunlar ufak ufak kendini göstermeye başladı, ama motorumdan hala memnunum. Öncelikle havaların yağışlı olmasından dolayı biçok arkadaş kayma vs. problem yaşamış. Ben lastik ayarı vs. hiçbişey yaptırmadım, her yağmurda nerdeyse motorumu kullandım, fakat temkinli kullandım kayma problemi yaşamadım. Sanırım yine de tavsiyenizle bi lastikleri kontrol ettirsem fena olmayacak. Gelelim ciddi probleme motorumun kısa farları 15-20 sn yanıyor, 15-20 sn sönüyor, bu sürekli böyle devam ediyor. Ampül kesik olsa farlar tekrar yanmaz, sanırım problem aküyle ilgili, dostlar bu konuda fikri olan var mı? Bir de son zamanlarda motor bana da yetersiz gelmeye başladı, sanırım artık daha büyük bir makinaya ihtiyacım var :) Hyosung gv250 benimde dikkatimi çekiyor, ama 2.el bir dragstarda düşünülebilir. Kafam karışık.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar bizim lastiklerimiz dubles hale getirilebiliyormu ya da o camtlara dubles lastik takılabiliyormu? Yolda patlayıpta yere yapıştığını hayal bile etmek istemem:silent:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Arkadaşlar bizim lastiklerimiz dubles hale getirilebiliyormu ya da o camtlara dubles lastik takılabiliyormu? Yolda patlayıpta yere yapıştığını hayal bile etmek istemem:silent:
evet istersen dubleks hale getırebılırsın

Öncelikle tekrar selamlar, yaklaşık 2 aydır yazmıyordum, çünkü başlığımız amacından uzaklaşmıştı, umarım artık düzelmiştir. Neyse, dostlar benim motoru alalı 3 ayı geçti ve sorunlar ufak ufak kendini göstermeye başladı, ama motorumdan hala memnunum. Öncelikle havaların yağışlı olmasından dolayı biçok arkadaş kayma vs. problem yaşamış. Ben lastik ayarı vs. hiçbişey yaptırmadım, her yağmurda nerdeyse motorumu kullandım, fakat temkinli kullandım kayma problemi yaşamadım. Sanırım yine de tavsiyenizle bi lastikleri kontrol ettirsem fena olmayacak. Gelelim ciddi probleme motorumun kısa farları 15-20 sn yanıyor, 15-20 sn sönüyor, bu sürekli böyle devam ediyor. Ampül kesik olsa farlar tekrar yanmaz, sanırım problem aküyle ilgili, dostlar bu konuda fikri olan var mı? Bir de son zamanlarda motor bana da yetersiz gelmeye başladı, sanırım artık daha büyük bir makinaya ihtiyacım var :) Hyosung gv250 benimde dikkatimi çekiyor, ama 2.el bir dragstarda düşünülebilir. Kafam karışık.
akuyle degıl elektırk sıtemıyle ılgılı gotur hemen bakarlar yaparlar

Arkadaşlar benim lasdtiklerin havası 28 e 32 ve memnunum ayrıca servisteki adam bana böyle yapmamı söyledi

arkadaslar bu motorların lastık standartı 28:30 dur bilginize
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Cemal Özoğlu,benim de artçının ayak koyma yeri komple düşmüştü,21 dolara takıolar.. Bu arada herşey 21 dolar heralde bu Keewayde :) Kullanım kulavuzunda lastikler için ön 28 - arka 28 dio arkadaşlar,yolcu varsa arkayı 2 birim arttırınız dio(ön 28 - arka 30). Bi de şuna dikkat ettim,servisler aklına esen parçayı garantiye sokmuo,aklına eseni garantiden değiştirio.. Lütfen kazıklanmayın arkadaşlar,birisi dio ki flaşör garanti dışı,birisi dio depo garanti dışı.. En son biriniz yazmıştı yine,plastik aksamlar garanti dışı die.. Yuh diorum.. Ne kaldı geriye :) Tüketici haklarınız var lütfen dangalak bi servisin her dediğine inanmayın.. Üretici firma,ürettiği malın HER BİR PARÇASINA garanti vermek zorundadır.. Bu kanuni bir zorunluluktur. Sadece akü garantisini vermez çünkü akülerin KENDİ GARANTİSİ vardır. Aman ha hakkınızı sonuna kadar arayın,eğer o servis sizi reddediyosa hemen Motomax e iletin durumu. O da olmuosa gelin bana bişiler yaparız :p
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
56
arkadaslar bu motorların lastık standartı 28:30 dur bilgini

AİDİKURT; herkes başka birşey deyince lastik havasıyla ilgili bocalıyoruz hangisidir hangisi değildir diye, o zaman 30 yapayımda bakiim nasıl olucakk
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Cemal Özoğlu,benim de artçının ayak koyma yeri komple düşmüştü,21 dolara takıolar.. Bu arada herşey 21 dolar heralde bu Keewayde :) Kullanım kulavuzunda lastikler için ön 28 - arka 28 dio arkadaşlar,yolcu varsa arkayı 2 birim arttırınız dio(ön 28 - arka 30). Bi de şuna dikkat ettim,servisler aklına esen parçayı garantiye sokmuo,aklına eseni garantiden değiştirio.. Lütfen kazıklanmayın arkadaşlar,birisi dio ki flaşör garanti dışı,birisi dio depo garanti dışı.. En son biriniz yazmıştı yine,plastik aksamlar garanti dışı die.. Yuh diorum.. Ne kaldı geriye :) Tüketici haklarınız var lütfen dangalak bi servisin her dediğine inanmayın.. Üretici firma,ürettiği malın HER BİR PARÇASINA garanti vermek zorundadır.. Bu kanuni bir zorunluluktur. Sadece akü garantisini vermez çünkü akülerin KENDİ GARANTİSİ vardır. Aman ha hakkınızı sonuna kadar arayın,eğer o servis sizi reddediyosa hemen Motomax e iletin durumu. O da olmuosa gelin bana bişiler yaparız :p
kesinlikle haklısın arkadaşım ben yarın kesin servise gidiyorum alarmım için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst