Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
7
merhaba

merhabaa dostum senle tanışmak isterim ben bir kez uzun yola gittim motor dağıldı ankarada nerde servise gidiyosun ben açıkçası pişman oldum aldığıma motoru durmadan vidası düşüyor egzosu daha evvel değiştim ama durmadan bağlantı yerinden çatlıyor ben ya satacam ya yakacam......

Cemal Özoğlu,benim de artçının ayak koyma yeri komple düşmüştü,21 dolara takıolar.. Bu arada herşey 21 dolar heralde bu Keewayde :) Kullanım kulavuzunda lastikler için ön 28 - arka 28 dio arkadaşlar,yolcu varsa arkayı 2 birim arttırınız dio(ön 28 - arka 30). Bi de şuna dikkat ettim,servisler aklına esen parçayı garantiye sokmuo,aklına eseni garantiden değiştirio.. Lütfen kazıklanmayın arkadaşlar,birisi dio ki flaşör garanti dışı,birisi dio depo garanti dışı.. En son biriniz yazmıştı yine,plastik aksamlar garanti dışı die.. Yuh diorum.. Ne kaldı geriye :) Tüketici haklarınız var lütfen dangalak bi servisin her dediğine inanmayın.. Üretici firma,ürettiği malın HER BİR PARÇASINA garanti vermek zorundadır.. Bu kanuni bir zorunluluktur. Sadece akü garantisini vermez çünkü akülerin KENDİ GARANTİSİ vardır. Aman ha hakkınızı sonuna kadar arayın,eğer o servis sizi reddediyosa hemen Motomax e iletin durumu. O da olmuosa gelin bana bişiler yaparız :p
walla dostum aynen durmaadaan bişeyleri düşüyor motorun nasıl düşüyor anlamıyorum birkez uzun yola gittim dağıldı ve eğer istersen görüşelim ankarada organize olalım haklarımızı savunalım.....
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Beyler bu muhabbet daha önce de geçti sanki ama benim motorun alarmı ötmüyor sadece ışık yakarak belli ediyor kendini bende dedim ki herhalde anahtarlıktaki pil bitti zannettim ve bugün yeni bir pil aldım ama değişen birşey olmadı, hala ışığı yanıyor.Sonuş olarak ne yapmam gerekiyor???Servise götürücem mecburen,büyük birşeymi bu ki motordan herhalde birşeyler yapıcaklar para vercezmi bunu için --ne vercez ,böyle sorunla karşılaşıpda çözüm üreten arkadaşlar?????????????????????????

servıse gıtbaksınlar yada hassasıyet ayarına kedın bak larm kutusunun ustunde servıse gıdeceksende para verme sakın garantı kapamında
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
29 Ekim

29 Ekim Öğlen korteji...
Bir SL in tepesinden Bağdatta kortej anısı :D

http://www.youtube.com/watch?v=eTsc5YO8UFs

arkadaşlar ziverbey istanbulda menderes usta var. Kendisi bazı ayarlar yaparak SL in 120 yi rahat görebileceğini söylüyor. yarın bizzat deneyeceğim şimdi orda. sizi yarın akşam 120+ ile haberdar etmek üzere... :cat:
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
56
Sod;alarm kutusu falan dedin ya sen ayar yapmak için ,anlamadım nerde olduğunu bozarım falan diye servise götürdüm direkt. Gece_ ve Aidikurt arkadaşlar serviste adam önce benzin deposunu ardından koltuğu falan çırılçıplak soydu ve içinde dikdörtgen şeklindeki kutunun(sigorta mı ne bilmiom) kenarını bişeyler yaptı falan ötmeye başladı alarm eskisi gibi birde zinciri sıktırttım para falan da istemedi ssağolsun bende 5 kağıt verdim böylece hallettik sanırımm...Bir de birşey daha sorucam km. 4500 lerdeyken bakıma gel dedi(4355 şuan) fiyatı sordum işçilik dedi 30 kağıt yağdı bilmemne 50-60 ytl arası dedi(orda çalışan eleman fiyat listesine bakmadan bilemem dedi))Bir de arka frenlerden acayip ses geliyor bazen bazı arkadaşlar balata değiştirmekten bahsetti önceki topiklerde ben de gittiğimde servise balatayı mı değiştireyim(yine tahmini 20 ytl gibi bişey dedi tahmini-fazla da değil yanii ))yoksa temizletsem mi?????
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Cemal Özoğlu,özelden mesajlaşalım,gerekli herşeyi seve seve anlatırım..

Bu arada arkadaşlar dün ilk kazamı yaptım :farao: İki şeritli yolda sol şeritte bi araba sağ şeritte ben ilerliodum,yaklaşık 5 metre gerisinde çaprazındaydım yani..

Neyse sürücü arkadaş,kaldırım kenarında boş park yerini görünce aynaya bakma gereksinimi duymadan kırdı direksiyonunu sağa.. Tabi refleksle asıldım frenlere,motor saniyesinde yattı yere,ben de asfalta kapaklandım,çok diil 1 metre falan sürüklendim,motor da benden 2-3 metre sonra durdu..

Tüm korumalarımı motorla birlikte almıştım (kask-mont-eldiven-dizlik ve bellik) ama kaza anında üstümde sadece kask ve eldivenim vardı.. Korumalı montum yerine deri montum vardı.. Herkes forumlarda bas bas bağırıo "kısa mesafe demeyin takın korumalarınızı" diye.. Eşeklik bendeki takmadım,üstelik her zaman da takardım,"aman zaten arka sokağa geçicem" dedim ama kaza beni arka sokağa geçemeden yakaladı arkadaşlar.. Ben de bas bas bağıranlar arasına katıldım böylece dün.. AMAN ARKADAŞLAR KORUMALARINIZI TAKMADAN KONTAĞI DAHİ AÇMAYIN!!!

Neyse bir musibet bin nasihattan iyiymiş,ben artık dikkat ederim ama trafikten korkmaya başladım.. Çünkü dünkü kazamda potansiyel hiç bir tehlike yoktu,ben bi şeritte, adam diğer şeritte,hızımız makul.. Eve dönerken inanın bana gaz vermeye korktum,yanımdan geçen her arabada yavaşladım,hiç bi tarafa yanaşamadım.. Umarım atarım bu tedirginliği üstümden..

Hasara gelince,ayak tırnağım kırıldı(botum olmasına rağmen bu nasıl oldu bilmiyorum),sağ dizimde çok hafif sıyrıklar var,sağ dirseğimde sürtünmeden 2 cm çapında bi yara oldu.. Başka bişi yoktu ama geceden itibaren kolumda ağrı başladı,dayak yemiş gibiyim.. Motora gelince çizik dahi yok.. Koruma demirini çıkaran arkadaşlara sesleniorum "bi daha düşünün"! Dün motorda hasar olmadıysa ve daha önemlisi bacağım motorun altında kalmadıysa bunun tek sebebi koruma demiri..

Çok uzun yazdım başınızı ağrıttım,özür dilerim ama hem çıkardığım dersleri paylaşıyım hem de çevremdekilerin vıdı vıdıları olmadan gönül rahatlığıyla kazamı anlatayım istedim.. Malum insanlar hemen "e işte motor tehlikeli" demeye başlıo,sizin de acınız siniriniz içinizde kalıo..

Allah kimseye daha büyüğünü yaşatmasın arkadaşlar.. Çok dikkatli olun,kendinize iyi bakın..
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
29 Ekim Öğlen korteji...
Bir SL in tepesinden Bağdatta kortej anısı :D

http://www.youtube.com/watch?v=eTsc5YO8UFs

arkadaşlar ziverbey istanbulda menderes usta var. Kendisi bazı ayarlar yaparak SL in 120 yi rahat görebileceğini söylüyor. yarın bizzat deneyeceğim şimdi orda. sizi yarın akşam 120+ ile haberdar etmek üzere... :cat:

zıverbey menderese bılıyorum ılk bakımımı yaptırmıstım ve kazık yemıstık 30 ytl alması gerekırken 50 ytl kaptırmıstı sordugumdada 30 ytl yag 20 ytl ıscılık demıstı ve bıda kendısıne hıc gıtmemıstım.!!!
Kendisi bu işten anlıyor ama sl150 bakımında servısler sadece hele ılk bakımda yag parası alırlar baska bı para talep edemezler unutmayın bu tur kısıler ne kaptırırsak kardır havasında hıc hoslanmam

Sod;alarm kutusu falan dedin ya sen ayar yapmak için ,anlamadım nerde olduğunu bozarım falan diye servise götürdüm direkt. Gece_ ve Aidikurt arkadaşlar serviste adam önce benzin deposunu ardından koltuğu falan çırılçıplak soydu ve içinde dikdörtgen şeklindeki kutunun(sigorta mı ne bilmiom) kenarını bişeyler yaptı falan ötmeye başladı alarm eskisi gibi birde zinciri sıktırttım para falan da istemedi ssağolsun bende 5 kağıt verdim böylece hallettik sanırımm...Bir de birşey daha sorucam km. 4500 lerdeyken bakıma gel dedi(4355 şuan) fiyatı sordum işçilik dedi 30 kağıt yağdı bilmemne 50-60 ytl arası dedi(orda çalışan eleman fiyat listesine bakmadan bilemem dedi))Bir de arka frenlerden acayip ses geliyor bazen bazı arkadaşlar balata değiştirmekten bahsetti önceki topiklerde ben de gittiğimde servise balatayı mı değiştireyim(yine tahmini 20 ytl gibi bişey dedi tahmini-fazla da değil yanii ))yoksa temizletsem mi?????
servısterkı adam bakar eger balata artık degısmek ıstıyorsa degıstırır eger balata saglamsa temızlet duzelır ses mes kalmaz
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
chimeraby gecmıs olsun
tedirginligini 1 hafta sonra atmıs olursun aynısını yasadım ama dallama park etmeye calısmıyodu tam solumdaydı dırek girdi sol taraftan kendımı kurtardıgıma sevındım sadece sol canta gıttı goren kurye abı ıyı kurtardın dıyodu ama ne yaptıgımı hatırlamıyorum cok tırsmıstım bı hafta elımı surmedım motora ama ıkı kere sakın sakın turlayınca ucup gıdıyo hepsı daha dıkkatlı oluyosun
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar havalar anormal gidiyor motoruma pek binemiyorum sizler yağmur sel demeden binebiliyorsunuz ne güzel. kaza yapan arkadaşım geçmiş olsun.
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Arkadaşlar merhaba

Thunder79
Dostum sayende 29 ekimi bizde yaşadık ne güzel bir kortej olmuş.:)
Chimeraby
Arkadaşım çok geçmiş olsun.Herşeyden önce korumalar herzaman üzerimizde olacak 2-Dört tekerlekli kutuya binen insanlar maalesef bizi görmüyorlar:farao:
onun için her araç bizim için potansiyel tehlike gözümüzü DÖRT açalım lütfen...
Allah beterinden hepimizi saklasın
Allaha emanet olun...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
yaaw arkadaslar benim alarmda bozuldu ne yapmam lazım aslında calısıtor ama motoru kaldırım 3üncü kattan atsan gene ötmeyecek yaa:mrgreen: ne yapmak lazım onu
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
selam alarm nasıl bozuluyor hayret ediyorum başımıza gelmeden anlayamayacağız heralde ressam.:cyclopsan
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
zıverbey menderese bılıyorum ılk bakımımı yaptırmıstım ve kazık yemıstık 30 ytl alması gerekırken 50 ytl kaptırmıstı sordugumdada 30 ytl yag 20 ytl ıscılık demıstı ve bıda kendısıne hıc gıtmemıstım.!!!
Kendisi bu işten anlıyor ama sl150 bakımında servısler sadece hele ılk bakımda yag parası alırlar baska bı para talep edemezler unutmayın bu tur kısıler ne kaptırırsak kardır havasında hıc hoslanmam
Hjm hiç endişelenme 7 gibi servisteydim 9 da çıkabildim anca servisten tabii muhabbet cabası. Dediği gibi yaptı iridyum bujimi ayarladı karbüratör sübap vs... Şu an motor canavar oldu. Malum bugün karla karışık yağmur ve ben içlik giymediğimden maximum hızım 45 oldu :p ama pazardan sonra hava ısınacak o zaman maximum hızı test edip size söylerim. Ama şunu söylemeliyim aldığı para çok cüzzi birşey fakat motor şu an 250 cc den bile güçlü onu söyliyeyim... (kardeşim gv 250 ile kıyaslama tabiiki.) :p
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
56
Cemal Özoğlu,özelden mesajlaşalım,gerekli herşeyi seve seve anlatırım..

Bu arada arkadaşlar dün ilk kazamı yaptım :farao: İki şeritli yolda sol şeritte bi araba sağ şeritte ben ilerliodum,yaklaşık 5 metre gerisinde çaprazındaydım yani..

Neyse sürücü arkadaş,kaldırım kenarında boş park yerini görünce aynaya bakma gereksinimi duymadan kırdı direksiyonunu sağa.. Tabi refleksle asıldım frenlere,motor saniyesinde yattı yere,ben de asfalta kapaklandım,çok diil 1 metre falan sürüklendim,motor da benden 2-3 metre sonra durdu..

Tüm korumalarımı motorla birlikte almıştım (kask-mont-eldiven-dizlik ve bellik) ama kaza anında üstümde sadece kask ve eldivenim vardı.. Korumalı montum yerine deri montum vardı.. Herkes forumlarda bas bas bağırıo "kısa mesafe demeyin takın korumalarınızı" diye.. Eşeklik bendeki takmadım,üstelik her zaman da takardım,"aman zaten arka sokağa geçicem" dedim ama kaza beni arka sokağa geçemeden yakaladı arkadaşlar.. Ben de bas bas bağıranlar arasına katıldım böylece dün.. AMAN ARKADAŞLAR KORUMALARINIZI TAKMADAN KONTAĞI DAHİ AÇMAYIN!!!

Neyse bir musibet bin nasihattan iyiymiş,ben artık dikkat ederim ama trafikten korkmaya başladım.. Çünkü dünkü kazamda potansiyel hiç bir tehlike yoktu,ben bi şeritte, adam diğer şeritte,hızımız makul.. Eve dönerken inanın bana gaz vermeye korktum,yanımdan geçen her arabada yavaşladım,hiç bi tarafa yanaşamadım.. Umarım atarım bu tedirginliği üstümden..

Hasara gelince,ayak tırnağım kırıldı(botum olmasına rağmen bu nasıl oldu bilmiyorum),sağ dizimde çok hafif sıyrıklar var,sağ dirseğimde sürtünmeden 2 cm çapında bi yara oldu.. Başka bişi yoktu ama geceden itibaren kolumda ağrı başladı,dayak yemiş gibiyim.. Motora gelince çizik dahi yok.. Koruma demirini çıkaran arkadaşlara sesleniorum "bi daha düşünün"! Dün motorda hasar olmadıysa ve daha önemlisi bacağım motorun altında kalmadıysa bunun tek sebebi koruma demiri..

Çok uzun yazdım başınızı ağrıttım,özür dilerim ama hem çıkardığım dersleri paylaşıyım hem de çevremdekilerin vıdı vıdıları olmadan gönül rahatlığıyla kazamı anlatayım istedim.. Malum insanlar hemen "e işte motor tehlikeli" demeye başlıo,sizin de acınız siniriniz içinizde kalıo..

Allah kimseye daha büyüğünü yaşatmasın arkadaşlar.. Çok dikkatli olun,kendinize iyi bakın..



Dostum çok geçmiş olsun .Koruma demiri ise dediğin gibi gerçekten önemli.Motoru aldığım ilk zamanlarda hızdan kaynaklanan bir şekilde arabanın tamponuna motorla hafifçe çarpmıştım ve dizim kırılmadıysa bunun tek sebebi KORUMA DEMİRİ'ydi,tekrardan geçmiş olsun...
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
thunder 79 iridyum buji takmak performansı 2 kat etkiliyorsa bende takmak isterim. bu bujinin bir markası varmı, fiyatı nedir,heryerde bulurmuyum? şimdiden teşekkürler.:)
 
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
33
öncelikle büyük geçmiş olsun...Kaza daha farklıda sonuçlanabilirdi ve senin yapabiliceğin hiç bir şey olmazdı tamamen arabanın şuursuzluğu...

Bugün bende ilk kazamı yaptım:( ışılarda durmuş yeşil ışığın yanmasını beklerken,birden arkadan bir araba bana çarptı.hemen çektik sağa baktım stop lambası kırılmış az ilerdede polis duruyor...Adam çok özür dilerim bir 10ytşl vereyim hallolsun dedi.benim ehliyetim olmadığından ve duraklama yapılamayacak bir yerde olduğumuzdan birde emniyet:(tama boşver dedim... fakat işyerime geldiğimde gördümkü arka çamurluğum resmen parçalanmış ancak bantlayabildim:(

şimdi benim bir şikayetim var...50km hızı gördüğüm anda arka teker resmen sağ öne doğru çekiyor motoru.bildiğin motor altımdan kayıyormuş gibi oluyor.ek olarakta çok tehlikeli bir biçimde kaydım arka frene fazla sıkı basmamama rağmen. son anda dengemi sağlayıp devam ettim.nedir bu durum ne öneririsiniz bir fikriniz varmı?

pek sık nete giremiyorum malazgirt destanı gibi yazdım özür.... kazasız belasız sürüşler herkeze..
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
şimdi benim bir şikayetim var...50km hızı gördüğüm anda arka teker resmen sağ öne doğru çekiyor motoru.bildiğin motor altımdan kayıyormuş gibi oluyor.ek olarakta çok tehlikeli bir biçimde kaydım arka frene fazla sıkı basmamama rağmen. son anda dengemi sağlayıp devam ettim.nedir bu durum ne öneririsiniz bir fikriniz varmı?

QUOTE]
arka tekerın sag ve solundakı vıdayı kontrol et altında cızgıler olan bır kısım var ıkı taraf ta da esıt mesafe olmalı ( uzerınde cızgıler olan kısma bak )
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
thunder79 hayırdır neden uzak kalıcaksın?.motoruma 5 gunden berı bınmıyorum özladım yaw:queen:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
204
Geçmiş olsun eternity.. Cobalt haklı,sanırım doğru ayarlanmamış ve tekerin düz değil,arabalardaki balans ayarı gibi..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst