- Katılım
- 23 Tem 2006
- Mesajlar
- 331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben camı daha kalın olarak ve yüksek yaptıracağım. cumartesi günü bir tavsiye üzerine Rahmanlar/ kartalda bulunan stopçu rıza ustaya gidip soracağım.
Gerçi camsız daha güzel gibi görünüyo ama, aslında bir de büyük kahverengi yada siyah renkte motor nasıl görünür merak ediyorum doğrusu...