Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alırsın nıkolayco ılk basta bı askerlıgı bıtır.askerlıgın cok daha safagan kaç:)
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
75
Arkadaşlar bugünlerde Motomax tan pozitif şeyler almıyorum yedekparça sıkıntısı var gibi inşallah motorlar elimizde kalmaz bu firma yolcu gibi
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
21
abilerim meraba.17 yaşındayım,4 senedir kendi motorum olan peugeot speed fight'ı kullanıyorum, baya uzun bi süredir keeway sl 150 hakkındaki yorumlarınızı okuyorum we sonunda babama aldırdım :). yarın motoru teslim alıyoruz,size bir sorum olacak motora sissy bar taktırmak istiyoruz ama kendi servisindeki sissy bar hariç. antalyada oturuyoruz, antlayada sl 150 ye uyan farklı sissy bar satan bi yer warmı? yardımcı olursanız çok mutlu olurum.. teşekkürler...:)
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
110
zam

bi kaç bayiyle görüştüm motora epey zam gelmiş. 4100 ytl diyorlar yeni fiyatına!!! 2,700 ytl den motor almaya çalışıyorum; hayırlısı ...
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
smack kardeşim

mondial mct250 nin arka minderi ve canta koymak ıcın platformunu mondıal servisinden bulabılırsın ıkısı 60 ytl monte etmek ıcın kanunı seyhan ın sısy bar montaj aparatı da bu motora uyuyor balkı presletıp duzeltmen gerekebılır bununda fıyatı 2 adedı 15 ytl toplam 75 ytl ye sıssy barı maledersın
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
smack kardesım bak kanunı seyhanın sısy barı gayat guzel ve öle buyuk fln degılde cokta rahat onu tavsıye ederım sana ucuza mal edersın.kanunı bayısıne gıt konus ıste.motomax sa hıc bısı olmaz rahat olun. bu arada bızım motorlar 4,100 olmus:) demekkı 2. elde 3-3,5 mılyar oldu cok iyi ya:)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
smack kardesım bak kanunı seyhanın sısy barı gayat guzel ve öle buyuk fln degılde cokta rahat onu tavsıye ederım sana ucuza mal edersın.kanunı bayısıne gıt konus ıste.motomax sa hıc bısı olmaz rahat olun. bu arada bızım motorlar 4,100 olmus:) demekkı 2. elde 3-3,5 mılyar oldu cok iyi ya:)

Şu an hala 2000 de ama 3000 olur. Ben lastiklerin ikisinide metzeler yaptırdım. Camı ve çantaları daha şık olanlarla değiştiriyorum. Kalitesiz buji yerine iridyum buji taktırdım hem sesi hemde yakıt performansı güzel oldu :queen: giderek mazimum hızı artarken titreşim azalıyor. Hem yağını kaliteli koyuyorum hemde kaliteli benzin koyuyorum. 2000 bakımında hava ve benzin filitrelerini değiştircem karbüratör, subap buji ayarlarını yaptıracağım. Tam kışa hazırlık olacak.
Bakımlarınızda hava,benzin filitrelerini temizletip karbüratör, subap ve buji ayarlarını yaptırmayı unutmayın. Kışın daha bir önemli
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
hava filitresi nerededir ve kaç paradır acaba ben değiştirebilirmiyim

çok ucuzdur hava filtresi ama tam alman gereken şeyi almalısın yağ filitresini iiki dememişim :D hava filitremiz motorun oturuş pozisyonuna göre sağ tarafında motomaz yazılı bir parça mevcut onu kaldırdığında görebilirsin şimdi ilgili resimden gösteriyorum. Beyaz nokta orası diye tahmin ettim ama biraz daha yukarda olabilir.Açınca göreceksin. ama unutma o bölüm 3 tane klipsle takılmıştır. klipsleri bulup çekmen koparmamanı sağlar

 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
lastik

Şu an hala 2000 de ama 3000 olur. Ben lastiklerin ikisinide metzeler yaptırdım. Camı ve çantaları daha şık olanlarla değiştiriyorum. Kalitesiz buji yerine iridyum buji taktırdım hem sesi hemde yakıt performansı güzel oldu :queen: giderek mazimum hızı artarken titreşim azalıyor. Hem yağını kaliteli koyuyorum hemde kaliteli benzin koyuyorum. 2000 bakımında hava ve benzin filitrelerini değiştircem karbüratör, subap buji ayarlarını yaptıracağım. Tam kışa hazırlık olacak.
Bakımlarınızda hava,benzin filitrelerini temizletip karbüratör, subap ve buji ayarlarını yaptırmayı unutmayın. Kışın daha bir önemli



abii lastikler kaç para tuttu
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ırıdyum bujı bıraz abartıya kacmazmı?? ben bugun sormustum 35 ytl dedı soke oldum
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
21
Cobalt we GeCe abilerim werdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim..en yakın zamanda kanunı bayisine gidicem..tekrar teşekkür ederim:)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
18
arkadaşlar benimde ön fren hidrolğim boşalıyo ya :) bakarmısnz motoru alalı bir ay oldu soruna bakın . servise götürdüm ama hala parçaa bekliyorum.....
ayrıca yakıt sarfiyatı benimkinde çok fazla bir 150cc ye göre . bu pas konusunda bilgisi olanlar varsa bana aktarabilirmi . şimdi dönüp gerçekten 180 sayfa eskiden ne yazılmış diye okumak istemiyorum .....
kazasız belasız sürüşler diliyorum herkese kış geliyo dikkat edin . geri bir dergide okudum. ölümcül kazaların hepsi kaliteli bir motor , mükemmel bir zemin kendine güvenen bir sürücü ve güneşli açık bir havada gerçekleşiyo ....
bizim duruma gelicek olyrsak ... kalitesiz bir motor hava yağişlı .. tecrube desen yok zaten aldığımz motrdan belli .... kaza yapma şasımız yok anlıcanız ehehehe hızda yapamıyoz ama motorumu seviyorum ilk göz ağrım benim bu motor:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne demek smack
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
Arkadaşlar merhaba smack iyi bir seçim yapmışsın hayırlı olsun.demireronur
kardeşim pas sökücü spreyler var sanayide satılıyor 3 ytl idi sanırım.Bnce al ve kullan gayet iyi ayrıca ben bu motorun en fazla yakıt cimriliğini sevşyorum.Bence sen bir baktır motora karbüratörde problem olabilir...
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
56
Arkadaşlar bugünlerde Motomax tan pozitif şeyler almıyorum yedekparça sıkıntısı var gibi inşallah motorlar elimizde kalmaz bu firma yolcu gibi

Dostum haklısın, motorun sağ tarafındaki keeway kapağı varya ortasında gri bişey olan bende ki ayrıldı ordan ben de doğal olarak servis vasıtasıyla istettim , sanırım 1 ay-oldu olucak hala yokmuş MOTOMAX da.....
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
61
Dostum haklısın, motorun sağ tarafındaki keeway kapağı varya ortasında gri bişey olan bende ki ayrıldı ordan ben de doğal olarak servis vasıtasıyla istettim , sanırım 1 ay-oldu olucak hala yokmuş MOTOMAX da.....


Benim de flasor arizalanalandi. motomaxtan istedik. 2 aya yaklasiyo,hala tık yok.arada bir motomaxtan ugur beyle gorusuyorum, bugun gelecek, yarın gelecek, haftaya gelecek deyip oyaliyo. Arkadaslar, dikkat edin, motorunuza gözünüz gibi bakin, problem cikarsa, motomaxin eline duserseniz vay halinize...
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
8
Arkadaşlar motor 1500kmde, üzerinde çizik yok. Fiyatı arttı diye iki tarafı da memnun edecek bir fiyat olursa satmak istiyorum. Motordan çok ama çok memnunum, yine de 10 15 milyar verip yüksek ccli bir şey alırım diye düşünüyorum. İsteyenler yazsın. Moda'da oturuyorum. [email protected]
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
arkadaşlar bayramınız mübarek olsun :rendeer:


ben demiştim size dimi fiyat doğru diye 4000 lira oldu motor diye şimdi şunu çok merak ediyorum acaba bu olay diğer bütün markalardada olacakmı yoksa sadece motomax mı yaptı sizce noolur?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst