Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Tem 2006
Mesajlar
331
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben camı daha kalın olarak ve yüksek yaptıracağım. cumartesi günü bir tavsiye üzerine Rahmanlar/ kartalda bulunan stopçu rıza ustaya gidip soracağım.

Gerçi camsız daha güzel gibi görünüyo ama, aslında bir de büyük kahverengi yada siyah renkte motor nasıl görünür merak ediyorum doğrusu...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Gerçi camsız daha güzel gibi görünüyo ama, aslında bir de büyük kahverengi yada siyah renkte motor nasıl görünür merak ediyorum doğrusu...

http://www.motorcyclecruiser.com/accessoriesandgear/windshield_comparison/

burda camları anlatmışlar neden uzun olmalı veya neden kısa olmalı diye. Camlı olmanın avantajı nedir diye. Önümüz kış cam çok faydalı olacaktır. Ama istemeyen takmayabilir. Şahsen ben yüksek ama görüşü kapatmayacak kalın bir plexi taktırmak istiyorum. hem böcek yemeden hemde rüzgar yemeden sürmek istiyorum :queen:

Birde extra bir not daha: renkli camlar(plexiglass) renksizlerden bariz daha ucuzdur...

Örnek:
Renkli
M100.jpg

fiyatı =>84 $


Renksiz
M1500.jpg

fiyatı => 420 $

Siyah
M500.jpg

fiyatı=> 360 $

renksiz
M700.jpg

fiyatı=>406$
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
CAM SIKINTISI ÇEKEN ARKADAŞLAR


SİRKECİDE MOTOMAX BAYİİ VAR ORDA CAM 20 YTL:cat:

*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geldiği için ve sayfa düzeninde kargaşa yarattığı için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız. Kullanıcılar forum sayfalarına yazmış oldukları mesajlarını düzenleme yetkisine sahiptir. Lütfen yazmış olduğunuz mesajın sağ alt köşesinde göreceğiniz değiştir butonuna tıklayarak mesajınızı düzenleyin...

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: olcan138 **************
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler lastıklere kaca kac hava basayım???
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
56
Beyler servise gidip lastiklerimi kontrol ettireyim dedim hani elle kontrol etmenin dışında havası uygunmu falan diye, servisteki adam dediki ; onların hava basan aletin ucu bizim motorlara uymuyomuş bu yüzdende girmiyormuş, lastikçiye gidip ucunu uzattır dedi lastikçiler yapıyormuş böylece bakılamadı siz böyle bir şeyle karşılaştınız mı yoksa şansıma benim servisime özel bir durum mu??
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Beyler servise gidip lastiklerimi kontrol ettireyim dedim hani elle kontrol etmenin dışında havası uygunmu falan diye, servisteki adam dediki ; onların hava basan aletin ucu bizim motorlara uymuyomuş bu yüzdende girmiyormuş, lastikçiye gidip ucunu uzattır dedi lastikçiler yapıyormuş böylece bakılamadı siz böyle bir şeyle karşılaştınız mı yoksa şansıma benim servisime özel bir durum mu??

benim teker patladıgında en yakın benzinciye itekledim ama dedigin gibi uymuyor aslında uyuyorda jantın arasından gecmiyor ama biraz zorlarsan oluyor ben ndenedim oldu:)

Dünyalı dostum sen ciddimisin hesapladım motor km de yaklaşık 58 krş yakmış bu harika bence ve rekor...Motor gerçekten hiç sorun çıkarmadımı sayende bu motoru aldığıma tekrar sevindim...

arkadaslar ben bu olayı anlayamıyorum nasıl olur bu yaa... nbenim ki km de 100ykrş yakıyor yaa ne yapmam lazım onceleri çok iyiydi fakat şimdi bence çok fazla yakıyor hele bide bu yazıları okuyunca deli olacaam.bu arada ben eksozları açmıştım ama komple degil 2şer susturucusunu çıkarmiştim ondan olabilirmi ama oda bu kadar etkilemez sanırım yaa
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
87
eksoz acmamak yakışı coğaltır bide ses kulağına güzel geliyor arada aragazları filan da veriyorsan yakışın artıyordur aynı sorunu bende ilk eksozu actığımda yaşadım soradan farkına vardım ses hoşuma gidiği icin ara gazı verip hep eksoz sesi diliyordum bu alışkalıtan vaz gecince yakıt düştü taabi bide supap ayarı karbüratör vede buji ayarları hepsi tam olmalı birisinin ayarı kacık olunca yakış cekiş darkeder arkadaşım benim bilgim bu kadar.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler cok acıl ya nox marka kask duydunuzmu yada iyimidir? 12 taksıt yapıyor bızım burdakı ıstanbulmotor tanıdık bıde.nolan ısterım ama baktım 6 taksıtten fazla yapan yok 12 taksıt yapan yer bılıyorsanız nolanı sölersenız sevınırım bıde telını tabı.yanlız 12 taksıt pesın fıyatına vade yok..saygılar.kask alıcamda:)

bu arada nox avusturya malımıs kendı ımalatlarımız gıttım baktım guzel yanı fena degeıl saglama benzıyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
lastiklerim kayıyor diyenler birde havalarına baksınlar muhtemelen bu da ciddi bir etkendir benim arka lastik 38 cıkmıstı duzeltın ce o kayma savrulma kalmadı
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anlasilan kimse kasktan anlamiyor neyse sadece onerilerinizi merak etmistim
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
anlasilan kimse kasktan anlamiyor neyse sadece onerilerinizi merak etmistim

NOX u duymadım. Önemli olan iç yapısının sağlamlığı ile sürdüğün motorunun orantısı. Bunu sağlarsa her çeşit kask alınabilir. Ben Cox aldım bir cruiser sürüyorum ki 150cc ile 100 ü zor görüyor. 300 e çıkacak hali olsada bende o yürek yok o sebeple Cox un kaskını tercih ettim. 150 € ve world e 8 taksit yaptılar. Kızıltoprakda özen motor. Ne kadar iyi olduğunu zamanla göreceğim. Ama şiunu söyliyeyim çok rahat bir kask.

Sevgiler saygılar

BU arada arkadaşlar artık lütfen motorlara "Macar malı demekten vazgeçelim".
Motomax'ta çok komik.Her yazışmada macar patentli firmadır, farkmı sebeplerden farklı ülçelerde üretim yapmaktadır diyor.
Halbuki adamlar biz Çinliyiz diye gururla bağırıyor :)
İsterseniz alttaki linklerden bu konudaki orjinal yazıları incelebilirsiniz arkadaşlar
http://www.keewaymotor.com/about.html
http://www.qianjiang.com.cn/ZY2.asp

Bildiğim kadarıyla keeway macaristan doğumlu ama nufusunu çine taşımız bir firma. Firmanın kalitesi son yaptıkları anlaşmayla harley motorlarını çindeki tesislerinde üretmeleri oldu. Sonuçta keeway avrupada kullanılıyor yani onayını almış bir firma.

"The most up-to-date design concepts are ensured to be demonstrative in KEEWAY models. To further consolidate the design expertise, KEEWAY established its R&D center in Italy, where creative and skilled designers from some of the best motorcycle manufacturers or design firms are hired to contribute."

Arge bölümü italyada olduğunu belirtiyor bu paragraf.
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
5
yaw ben bugun büyükdere caddesi doğuş otomotiv-NTV binasının önünde gördüm bi tane sl150 acaba kimindir saat 3buçuk 4 civarıydı bekledim ama sahibi gelmedi... motor bayagı kirliydi buhar yapmamış tarafı yoktu sissy bar vardı- mavi kask takılıydı sissy bar'a...
 
Katılım
21 Ağu 2006
Mesajlar
56
Brandaaa

Arkadaşlar herkese selamlar bugün motora branda aldım önceden su geçirmez ama naylon korumam vardı baktım böyle olacağı yok kar yağmurlar başlıcak birde en önemlisi motorun küçük civataları hafiften pas olmaya başlamış ben de bunu aldım ki çok iyi oldu hem su geçirmez hem de kaliteli.İsmi de "GUARD" 72 ytl di 55ytl'ye aldım, tabiki çok daha ucuzları var ama uzun ömüğrlü olsun eh kaliteli de olsun diyosanız bu marka hem iç hem dışı olmak üzere çok iiyi her ne kadar bugün almış olsamda.
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
10
Bu motorun sesine hastayım ben hemde ne hastayım. Askerliğimi yaptıktan sonra Allahın izniyle alacam bitane bundan şu scooterden kurtulmam lazım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst