Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2005
Mesajlar
10
arkaşlar en fazla bu motor ile kaç km yapan var ve kaç km hız gördünüz ben 20000 deyim en fazla 127 gibi gördüm hızı cevap verirseniz sevinirim
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
arkaşlar en fazla bu motor ile kaç km yapan var ve kaç km hız gördünüz ben 20000 deyim en fazla 127 gibi gördüm hızı cevap verirseniz sevinirim

127 Km'yi gorebiLdiysen buyuk ba$ari :)

SL 150 adindan da anLadigimiz uzere 150 cc'Lik bir motor... SL kuLLanirken tek ki$i son hizi 115 iki ki$i 110 civarindaydi.. Duz yoLda tabi.. EgimLi yoLda bu hiza cikabiLmen mumkun.. Ben en uzun mesafe 600 Km civari yaptim .. Ama bi arkada$ emin degiLim ama diyarbakir'dan istanbuL'a geLmi$ti.. TopLamda kac km yaptiniz diyorsan eger 10000'i gecen yoktu bu forumda sanirim.. 20000 iLe rekor sende :cat:

kowboy oğuzhanerol ve lucas görüşleriniz benim içi önemli çok teşekkür ederim.

Rica ederim :) umarim yardimci oLabiLmi$izdir..
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
alaaddin bilader gerçekten 20.000 km yaptınmı
birde ben 100 ü geçemiyorum sen 127 diyosun bu nası iş ya
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
loisnowifu cantalar konusunda oncekı sayfalarda olcan138 ın bır cozumu vardı ve resımlerını de eklemıstı northern de gereklı sac kısım ıcın yardımcı olabılecegını yazmıstı kendılerıyle ırtıbat kurabılırsın
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
snrtrt fren balatalrinin degisimi kullaniciya gore degisir. 1 ayda biiren de var 1 senede de , servise sorman en dogrusu. Onlar bir binsin motora hemen anlarlar. On diskin bitmesi biraz zordur ama sen bitti diyorsan baksinlar bence. Fren papuclari pahali bir sey degil.Arka papuclar 25 ytl disk icin bir bilgim yok.

Motorunun akusu bitene bir uyari. Akulerimiz gercek Yuasa degildir. Yuasa Turkiye temsilcisi ile gorustum. Bu konuda sikintili olduklarini belirtiler. Akumuzun satis fiyati 33 ytl ve sanayide pek bulunan bir aku. Yuasa da ise 98 ytl. Bizimkiler gibi bir kac marka daha Yuasa adi altinda aku ile Turkiye ye motor ithal ediyorlar ama Yuasa firmasi bu konuda hic bir sorumluluk tasimiyor.

Alarminda ariza yasayinlar. Alarm kutusu icinde bir hassasiyet vidasi var. Titresimden o vida dusuyor ve alarm devre disi kaliyor.Garantiden kutuyu degistirmeniz en dogrusudur.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yan, alt kısımlar ve fermuarın ön tarafında kalan 5-10 cm'lik bölmenin iç tarafına ince sac döşenerek bu şekile getirildi:
antalarm9pv.jpg

antayan4qc.jpg

antaapraz9za.jpg

Çanta fotoğraflarım bunlar.Levha halinde sac çantaların müsait olabilecek her tarafına döşenip, üstüne tekrar astar kaplandı, çantanın içinde fazladan yer kaplamıyor, yani yerden kayıp yaşamıyorsunuz, fakat fermuar kısmından içeriye birşeyler sokmak biraz daha zor oluyor.
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
alarm

snrtrt fren balatalrinin degisimi kullaniciya gore degisir. 1 ayda biiren de var 1 senede de , servise sorman en dogrusu. Onlar bir binsin motora hemen anlarlar. On diskin bitmesi biraz zordur ama sen bitti diyorsan baksinlar bence. Fren papuclari pahali bir sey degil.Arka papuclar 25 ytl disk icin bir bilgim yok.

Motorunun akusu bitene bir uyari. Akulerimiz gercek Yuasa degildir. Yuasa Turkiye temsilcisi ile gorustum. Bu konuda sikintili olduklarini belirtiler. Akumuzun satis fiyati 33 ytl ve sanayide pek bulunan bir aku. Yuasa da ise 98 ytl. Bizimkiler gibi bir kac marka daha Yuasa adi altinda aku ile Turkiye ye motor ithal ediyorlar ama Yuasa firmasi bu konuda hic bir sorumluluk tasimiyor.

Alarminda ariza yasayinlar. Alarm kutusu icinde bir hassasiyet vidasi var. Titresimden o vida dusuyor ve alarm devre disi kaliyor.Garantiden kutuyu degistirmeniz en dogrusudur.



abi alarm garantiye girmiyor dediler nasıl hallettin
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
7
arkadaşlar öncelikle merhaba bende bir sl kullanıcısıyım ve motorumu çok seviyorum. Size bir sorum olacak geçenlerde mecidiyeköyde düştüm, arka sinyalin muhafazası kırıldı ve ön çamurluk çatladı. bunları nerden ve kaça değiştirebilirim? parça sıkıntısı oluyormu? fahiş fiyat istiyorlarmı? daha önce böyle sıkıntılar yaşayan arkadaşlar olduysa bana yardımcı olurlarsa sevinirim. Herkese iyi rüzgarlar
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
selam dostlar yaklaşık 1,5 saattir formu okuyorum. bişi dikkatimi çekti,
tecrübeli olan arkadaşları tenzih ederim.
artık kimse aman ben ne yaptım demiyor ne kadar güzel sanırım hemen herkes yavaş yavaş profesyonelleşiyor yada abuk sabuk lar aradan elenmiş.
bu gerçekten sevindirici bir durum.
sağlıcakla kalın
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
27
Çanta fotoğraflarım bunlar.Levha halinde sac çantaların müsait olabilecek her tarafına döşenip, üstüne tekrar astar kaplandı, çantanın içinde fazladan yer kaplamıyor, yani yerden kayıp yaşamıyorsunuz, fakat fermuar kısmından içeriye birşeyler sokmak biraz daha zor oluyor.

toplam ne kadara mal ettin?hemen yaptirmak istiyorum ama dediim gibi benim cantalarin biri vida deliklerinin oldugu kisimdan yirtildi.cantalari bu sekilde yaptirsam cozum olurmu?
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
sissy bar ?
birkac değişik cozum var piyasada profil borudan yapılıp uzerı krom kaplananlar ( bıraz kaba duruyor )
bu arada motohobi ve ercanmotorcycle ın sıtesinde resımlerı olanlarda oldukca sık ve guzel tasarımlar ıkı sı de anadolu yakasında bır gıtmek lazım

kendı ugrasmak ısteyen kanunı seyhan ın yada tıger 250 nın sırtlıgını alıp takabılırler onu begenmedım dıyenlere tuyo 250 mct nın sırtlıgının genıslıgı sl150 nın arka camurluk genıslıgı ıle aynı 19 cm :)ustelık bagajı da var sadece bağlantı aparatını yaptırmak kalıyor artık ona da sanayıı den bırıne sac kestıreceksınız vaktım olsa ugrasırdım.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
381
arkadaşlar geçen bi arkadaş yazmıştı sanırım bi sitede gördüm sl 150 için yapmışlar sissy bar bagajıda var güzel olmuş ama fiyat yüksek biraz 200 ytl dediler takdir sizin
sitenin aksesuar bölümüne girerseniz resimleri görebilirsiniz
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
1
Selam arkadaşlar...
Ben SL150 almaya karar verdiğimden beri forumu takip ediyorum... O kadar ki daha almadan aletin problemlerini biliyordum ve alır almaz hemen sissy barla birlikte aynaları değiştirttim ama o kadar kalitesiz aynalar taktılar ki (bayinin adı bende saklı) sol aynayı da düşüp kırınca tekrar eski aynalarını taktım. Orijinal aynalar çok güzel (özellikle gece göz almaması v.s.) ama malum problem var. Bir uzatmayla v.s. orijinal aynaları biraz daha iyi açıya getirten varsa aranızda lütfen bana nerde yaptırdığını söylesin. Bir de rodajım devam ediyor ve acaip zor çalışıyor motor. (Normal midir) 490 km.deyim. Umarım 500 bakımından sonra daha kolay çalışmaya başlar...
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
arkaşlar en fazla bu motor ile kaç km yapan var ve kaç km hız gördünüz ben 20000 deyim en fazla 127 gibi gördüm hızı cevap verirseniz sevinirim

yuh beee nasıl 127 benim moto 110 u gecmiyor onuda arada sırada yapıor kardeşim senin motordamı yoksa bizimkilerde mi sorun var anlamıyorm.serviz motora bktı iyi acıldıgını söyledi cok ta dikkat ettm rodaj süresince neden acebaa??????


Yaa arkadaşlar sizin motorlar litreye kaç km gidiyor.ben cok bastıgımda 30km gidiyor sizce nasıl ban cok gbi geldi..
arkadasın biri dediben 45in altına düsmüyorum nasıl sasıdım benim ki hayatta demez o kadar sizceee?????????????????????
 
Katılım
10 Ara 2005
Mesajlar
276
yuh beee nasıl 127 benim moto 110 u gecmiyor onuda arada sırada yapıor kardeşim senin motordamı yoksa bizimkilerde mi sorun var anlamıyorm.serviz motora bktı iyi acıldıgını söyledi cok ta dikkat ettm rodaj süresince neden acebaa??????


Yaa arkadaşlar sizin motorlar litreye kaç km gidiyor.ben cok bastıgımda 30km gidiyor sizce nasıl ban cok gbi geldi..
arkadasın biri dediben 45in altına düsmüyorum nasıl sasıdım benim ki hayatta demez o kadar sizceee?????????????????????
Dostlar merhaba Ressam benim motorda full depo ile yaklaşık 400 km gidiyor.Diğer arkadaşlar nasıl bilmem..
Olcan motorun çantaları çok iyi olmuş haftasonu sanayideyim abi bakalım yaptırabilecekmiyiz.
Strateji abicim aynen katılıyorum görüşlerine.
Alaattin bir laf edip kaçmışsın abicim ya 20000 km sen herhalde en tecrübelimizsin.Konuşalım hoşgeldin aramıza...:cat:
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
198
benimkide 110 maximum yapıyor son zamanlarda denemedim ama yokuş aşağı inmeme rağmen ibreee 110 u geçmedi
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
15
arkadaşlar sizin çamurluklarında plaka bağlantı yerlerinde çatlama var mı benimki öyle oldu. plakanın çamurluğa vidalanan kısımlarında çatlama var. sanırım hız yapınca rüzgarın uyguladığı kuvvetten oldu. sizde kontrol edip bi cevap yazarsanız...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst