Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
Arkadaşlar topici okumadan gelen sorular nedeniyle, aynı sorular ve aynı cevaplar topici şişiriyor. Tecrübelerimizi aktarsak ve farklı soruları yanıtlasak topic sanki amacına daha çok hizmet edecek. Örnek olarak son 10 sayfayı okuyun en kayda değer konu buji olayı... :cat:
Lucas geçen hafta yalova daydım sana nasıl ulaşacağımı bilemedim. Gelen geçen bütün motorlarda gözüm seni aradı.
Bu arada ben İzmit'teyim yolu buralara düşen uğrarsa memnun olurum..505 8141712.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
Popüler başlıklardaki mesajlar Moderatorler tarafından takip edilmektedir, belli bir zaman içinde önemini yitiren ve başlığı şişiren mesajlar bir düzene sokmak için Moderatorler tarafından silinir. Genelde bu silinen mesajlar başlıkla ilgili olmayan ve silinse dahi başlığın içeriğine herhangi bir zarar ve yararı olmayan mesajlardır. Burada amaç üyelerin bu konu hakkında bilgi almak için bu başlığa girdiklerinde %50 si boş muhabbet olan 20 sayfayı okuyacaklarına %100 ü bilgi ve deneyim dolu olan 10 başlığı yorulmadan ve sıkılmadan okumalarıdır.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: olcan138 **************
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
taktiracain koltugun resmi varmi elinde?walla bende dusunuodum deistirmeyi ama nasil olacak die dusunuodum varsa resmi cok sevinirim yollarsan

vala resmı var eyer gecmıstekı sayfalara bakarsan zeytınburnundakı öncü motora gıdıcem ben pazar gunu bızım koltugu alıyorlar gene hemen hemen aynısı takıyorlar ama tabı daha konforlu yanı ıcıne gömuk bıde 30 ytl verıyorsun o kadar ben alıcam vala..resmını atarım..
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar selam. ben forumda yeniyim, bir hafta içinde kısmetse keeway sl 150 almayı planlıyorum. yazdıklarınızın çoğunu okudum, karar verme aşamasında kafamdaki bi çok soru işaretini giderdiniz. bi kaç sorum olcak cevap verebilirseniz. uzun yol yapcam şuanki motorumla (scooter diyelim) 4 ayda 8000km yaptım.
bu motor kilometrede kaç para yakıo tam hesaplayan var mı ?
sisi bar kaç paraya mal oluyo ortalama?
dikiz aynası sorununu çözen var mı, ne tavsiye edersiniz bu sorunla ilgili?
hasanpaşadaki servis kullanan oldu mu, memnun kaldılar mı? (benim ev oraya 5 dakka uzaklıktada ondan soruyorum)
genel anlamda servislerden bi şikayetiniz var mı?

cevap yazabilirseniz sevinirim. şimdiden teşekkürler. kazasız belasız sürüşler herkese..

dostum
sirkeciden ayna problemini 8-15 ytl arasına halledersin, 8,000 km yapmış arkadaşlar var sıkıntıyok km de hesaplayan arkadaşlar 85-90 ykrş yaktığını söylüyolar, servisler herzamanki her motordaki gibi Türkiyede yetişmiş kalifiye eleman sıkıntısı var herkes usta
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
vala resmı var eyer gecmıstekı sayfalara bakarsan zeytınburnundakı öncü motora gıdıcem ben pazar gunu bızım koltugu alıyorlar gene hemen hemen aynısı takıyorlar ama tabı daha konforlu yanı ıcıne gömuk bıde 30 ytl verıyorsun o kadar ben alıcam vala..resmını atarım..

gece pazar gunu oncu motor kapalı gelıceksen ctesı gel o kadar yolu bosuna yapma
gelmeden ararsan belkı bı cay ıcer bıras laklak yaparıs 05058908501
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vala aynaları yaptırmaya hıc gerek duymuyorum ben orjınalını bozmak ii olmaz böle gayet memnunum bakın sıze kucuk bısey söylıgım ..ben motorumda sol aynıyı dıkız kullanıyorum yanı dıklemesıne o zaman cok rahat arkanı göruyorsun.. sag aynamı ıse normal sekılde sag tarafımı görebıelcek sekılde yanı..hıcte sıkayetım yok.. aklına gelmıyen yapsa benım taktıgı denesın ısteyen ıkısınıde dık kullanabılır..

alp_can hasanpasadakı servıs bes para etmez..madem oralarda oturuyorsun hem banada yakınsın demekkı.. neyse sen uzman gruba gıt gözcubaba tarafında cok ii insanlar benıde tanıyorlar işide bılıyorlar hemde cok ii bi esnaftır alı usta oranın sahıbı bıde mehmet usta var orda calısan adımı versende olur....adamlar bakıma para almıyorlar sadece yag parası 15 ytl bu konu hakkında da bırılerının dıkatını cekerım aynı zamanda...

cobalt cok tesekkur ederım ılgılendıgın ıcın ama ben kenan ustayla konustum hıc vakıt yok naparız dıye oda pazar sen ara ben gelırım acarım dukkanı dedı:) bu arada sabah yanı ogelene dogru uygun olursan ararım vala görusmus oluruz:)..zaten ben donustede arkımı alıcam fatıhten gene gelsem bıle bosu bosuna karsıya gecmıs olmıcam yanı:)..telını kaydettım
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
GeCe'nin bahsettiği ilgili koltuk aşağıdaki resimdeki koltuktur.



Kenan abiye Halil'den slm söyleyin. Kendisi tecrübeli ustadır. :)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CARLİTOTURCO dogru söyledın evet o koltuk:)
 
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
127
Arkadaşlar mont için diğer topiclerde pek çok öneri var ama sizindefikrinizi alabilir miyim? Kış için ne önerirsiniz?

Arkadaşlar üstü açık kamyonlara dikkat derim! Dün İzmit'te E-5'de gidiyorum. Kamyon beni solladı ama hıyar kum taşıyormuş ve üstü açık! Gözlüklerim olmasına rağmen ağzım,yüzüm,gözüm kumla doldu. Az kalsın bankete yapışıyordum Allah dan arkadan kamyonu görünce hızımı azaltmışdım...

Ehliyetimi dün aldım inşallah kazasız belasız kullanırım, kullanırız. Bazı kurslar B ehliyeti olanları A2 için motor sınavına(yazılı) sokuyorlar. Ben yazılıya girmedim. Kursdaki arkadaş bu konuda yasal boşluk olduğunu B ehliyeti olanların yazılıya girmesine gerek olmadığını söyledi, ehliyet alacakların bilgisine....
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostlar hafta sonu Paris teydim is icin . ne 150 cc var ne bir sey .Herkez 500 cc ve uzeri motorlar ile ahh ahh icim gitti.Ne aletler. Bir cade uzerinde 5 kez lamborghini gormezki insan yahu..Ducatiler etrafta mobilet hesabi. Kiskanmamak elde degil.

Ne ise motorun fren balatasi yine bitti . Her 6 ayda bir balata sacmalaigi benim de jnm sikiyor.Iscilik balatadan daha pahaliya geliyor nerde ise. Iyi marka balata bakacam 1 sene gider garantisi var ise verecem parayi yoksa baska bir yontem var onu deneyecez.
Kavrama yayini yine haftaya degistirmeye karar verdim.YBR yada titan yayi deniyecem hazir yag degisecek iki kez masraf olmasin.
Egzozu sasiye tutan bolum bir plaka ile bagli ve hem ses hemde vibrasyon yapiyor.Haftaya oraya ek kaynak yapacaz.Egzoz iyice sabitlesin
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
Arkadaslar müjde müjde müjde vibrasyon işine çözum buldum... motoru tutan üst şaseye baglı 3 tane vida var onları bir güzel soktüm (alt sağ-sol vidalar motoru tutmaya yeterli) sadece bir vidayı tekrar taktım oda motosikletin sag tarafında ki yuvarlak kapgı tutsun diye yani üst şaseyeye bağlı degil artık motor ve vibrasyon yüzde 50 düşmüs durumda herkese tavsiye ederim şimdiden hayırlı olsun
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
Arkadaslar müjde müjde müjde vibrasyon işine çözum buldum... motoru tutan üst şaseye baglı 3 tane vida var onları bir güzel soktüm (alt sağ-sol vidalar motoru tutmaya yeterli) sadece bir vidayı tekrar taktım oda motosikletin sag tarafında ki yuvarlak kapgı tutsun diye yani üst şaseyeye bağlı degil artık motor ve vibrasyon yüzde 50 düşmüs durumda herkese tavsiye ederim şimdiden hayırlı olsun

aman hjm zaten vatandaş yüksek hızda (2 hanelilerin uç kısımlarında 99 :queen: )
pek güven vermiyor bide vida sökmek uygun olmaz aman dikkat.
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
27
Arkadaslar müjde müjde müjde vibrasyon işine çözum buldum... motoru tutan üst şaseye baglı 3 tane vida var onları bir güzel soktüm (alt sağ-sol vidalar motoru tutmaya yeterli) sadece bir vidayı tekrar taktım oda motosikletin sag tarafında ki yuvarlak kapgı tutsun diye yani üst şaseyeye bağlı degil artık motor ve vibrasyon yüzde 50 düşmüs durumda herkese tavsiye ederim şimdiden hayırlı olsun

amcaolu iyiki muhendis falan olmamissin:) butun vidalari sokelim rahatlayalim.ne urasacaz:mrgreen:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
lastiklerin saplamalarını da sök abi böyleca şaseye titreşim iletmez tabi zinciride çıkarmayı unutma alla alla üstad ne yapıyosun sen bu çinliler zaten her şeyi sınırda kullanıyolar sen 2 vida sökmekten bahsediyosun aman gözünü seveyim
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar müjde müjde müjde vibrasyon işine çözum buldum... motoru tutan üst şaseye baglı 3 tane vida var onları bir güzel soktüm (alt sağ-sol vidalar motoru tutmaya yeterli) sadece bir vidayı tekrar taktım oda motosikletin sag tarafında ki yuvarlak kapgı tutsun diye yani üst şaseyeye bağlı degil artık motor ve vibrasyon yüzde 50 düşmüs durumda herkese tavsiye ederim şimdiden hayırlı olsun

baba sen ucmaya hazırlanıyorsun sanırım motorla gıderken:):) vıda sokmekmı zuahha
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
31
haha ressam_01

cavres

1 litreyle 35-45 km 100 km de 2,5 - 3 litre falan oluyo yani 100 binin altında. çok iyi o zaman benim şuanki motordan çok az. kullanıma göre değişir heralde bu fiyat ama gayet makul görünüyo.

dikiz aynası konusunda görüş açısı çok az kazaya sebebiyet verebilir tarzı şeyler okudum forumdada ondan yazdım. görüş açısı çok mu düşük arkayı iyi göstermiyo mu ? yana doğru artı bi aparat yaptırıp açmak falan gerekiyo gibi şeyler yazıo forumda. o açıdan sordum.

cavres
servislerle ile ilgili bi şikayetin var mı onuda bi yazarsan sevinirim. masraf falan açıo mu bu motor yoksa düzgün kullanıldığında masrafsız binilio mu ?

tüm servislerden nefret ediyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
5
keeway sl 150 ayna

Ayna konusunda 40.00 ytl'ye ayna ayağını dökümden bir aparat ile uzatan bir usta var.. Adamın reklamını yapmak istemiyorum fakat keewaycilerin can güvenliği açısından çok önemli ben çok memnunum allah razı olsun o ustadan.... Çağlayan'dadır... Aslan usta... 2198824
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
1,020
goruntu268yu0zv7.jpg

goruntu172cu9zn4.jpg

goruntu166ji6nr3.jpg


*************************************************
»»»»»» Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.»»»»»»
SAYFA DÜZENİNİ ETKİLEDİĞİ İÇİN RESİM/RESİMLER YENİDEN DÜZENLENMİŞTİR.Foruma BÜYÜK boyutta resim göndermeyiniz ..!! Tekrarı halinde resminiz silinecektir.

icon2.gif
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.

icon2.gif
Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.

icon2.gif
Şikâyetler için...
[email protected]
************** Site Yöneticisi: olcan138 **************
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
31
ArkadaŞlar Ön Cam TİtreŞİmden Çatladi Ben De Gerİye Kalani Tamamladim. Fİyatini Bİlen Var Mi?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst