Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
THUNDER79 eyw ama takmamıs gereken bujı omu yanı ngk plantuımdan ne farkı var?? ben cunku yakında degıstırıcemde bujımi.... dedıgın yerı bılıyorum ben yanı bulurum orayı..turkıs bloklarında eskı manıta oturuyorda:)

motomot kendını ne kadar cok uzun tanıtmısın öle saol:)

yaw sky dıye bı arkadas sl150 satıyor 3400 km motora 1600 demıs cıkcık vala ben ayıpladım bu kadarmı dusuk bızım motorun 2. elı yaw hemde hıcbır sorun yok memnunum dıyor neymıs yukseltıcekmıs tmm degıstır ama yanı 1600 yazık bence..ötekı satanlar bunun yuzunden ındırmek zorundada kalabılırler yanı yazık
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
361
yaw sky dıye bı arkadas sl150 satıyor 3400 km motora 1600 demıs cıkcık vala ben ayıpladım bu kadarmı dusuk bızım motorun 2. elı yaw hemde hıcbır sorun yok memnunum dıyor neymıs yukseltıcekmıs tmm degıstır ama yanı 1600 yazık bence..ötekı satanlar bunun yuzunden ındırmek zorundada kalabılırler yanı yazık

::plus1:: ::plus1:: ::plus1:: ::plus1::
katiliyorum o adaminda amaci nedir anlamis degilim memnunsan sorun yoksa makinada neden ucuz fiyata veriyorsunki ? :farao: :farao:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
gece hjm iridyumun özelliği şu vatandaş element olarak sağlam olduğundan ömrü çok uzun yaklaşık 25000km ayrıca rezistansı var buda kışın problemlerimizi ortadan kaldırır düşünüyorum. Yanma deneylerinde hızlı yanması ve güçlü arkı nedeniyle tam yanmayı sağlıyor. Motora beygir kazandırmıyor ama az gazla aynı verimi sağladığından dahada az benzin harcanıyor çiğ benzin kokusundan deli olcam. Yaklaşık 22 ytl olduğunu düşünürsek maximum 1000 kmde kendisini amorti edeceğide bir gerçek. Bizim model bujileri başka hangi araç kullanıyor diye sorarsan örnek olarak sana ferrarinin bir kaç modelini söyleyebilirim :queen:
SL= ferrari ne motor ama :queen:
http://www.ngk.com/results_fitment.asp?pid=DR8EIX den bakılabilir
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
thunder79 acıklaman ıcın saol:) bı deneyelım o zaman..varmı sen aldınmı pekı suan kullanıyormusun
 
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
230
Bende motorumu değiştirdiğimde bahsettiğiniz bujinin benzeri bir buji takmıştım. DPR8EIX-9 kodlu, aynı şekilde iridyum ve rezistörlü. 5000km oldu takalı herhangi bir problem yaşamadım bujiden yana ve oldukça memnunum. 25 lira civarı bir para vermiştim sanırım.

Thunder79'un dediklerine ek olarak, iridium platinium'dan 6 kere güçlü ve 8 kere de sertmiş. İletkenliği de gümüş ve altından daha iyiymiş. Rezistör (rezistans, direnç) ise ateşleme esnasında oluşan RFI'ı (radyo frekans enterferansı) sönümleyerek araç üzerindeki elektronik aksam ve yol bilgisayarı gibi üzerindeki kötü etkisini yokediyormuş. Hani şu eski araba radyolarında gaza bastıkça çıkan vıjjj sesi etkisi.

Bu arada kış ayı için bujilerin tırnak aralıkları değiştirilir, biraz daha kapatılır. Hazır mevsimi gelmişken servislere uğrayıp bir ayar yaptırın derim ki kışın marşla falan uğraşmayın.

İyi Sürüşler...
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aytekın dogru söyluyorsun kıs ayı ıcın bujılere baktırıp ayar yaptırmak gerekır..senın kullandıgın bujı suan bende var ıste ngk plantuım o DPR8EIX-9..bende memnunum ama artık yenıleme zamanı geldı cunku..ırıdyum alım bakalım nasılmıs görunuse göre ii bıseye benzıyor..thunder79 olmazsa beraber gıder alırız:)
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar şu yopaş mıdır nedir oraya sordum bizim motorun 2. eliini 1500-1600 arası dedi çüş dedim ya 2. elde para etmeyen tek model bu heralde
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
aytekın dogru söyluyorsun kıs ayı ıcın bujılere baktırıp ayar yaptırmak gerekır..senın kullandıgın bujı suan bende var ıste ngk plantuım o DPR8EIX-9..bende memnunum ama artık yenıleme zamanı geldı cunku..ırıdyum alım bakalım nasılmıs görunuse göre ii bıseye benzıyor..thunder79 olmazsa beraber gıder alırız:)

Sonu IX olan iridyum AX olanda platinium :queen: ben henüz almadım ancak cumartesi malum çalışıyorum

Bide croos karşılaştırmada baktığımda
DPR8EIX-9 ile DR8EIX çıkıyor neden bööle bir fark var anlamış değilim
pic_plug411.jpg

DPR8EIX-9
Iridium IX plug, 12mm, 3/4" reach, 18mm hex, gasket seat, resistor, projected tip, fine wire (0.6mm) iridium center electrode, tapered cut ground electrode, .036"gap, threaded terminal stud. Does not include terminal nut, if necessary, order part # TN.

NGK iridium plugs represent the ultimate evolution of spark plug technology and performance. The iridium center electrode is both stronger and harder than platinum. This allows NGK engineers to design an ultra-fine (0.6mm)center electrode reducing the voltage requirement for spark. This allows for a brighter, stronger spark from your existing ignition system. The ground electrode has a tapered cut at the firing end which reduces quenching for better flame core growth and increased ignitability. The combination of fine wire center electrode and tapered cut ground will increase performance, improve acceleration, and fuel efficiency. Manufactured with a threaded terminal stud. Does not include terminal nut, if necessary, order part # TN.


DR8EIX
Iridium IX plug, 12mm, 3/4" reach, 18mm hex, gasket seat, resistor, fine wire (0.6mm) iridium center electrode, tapered cut ground electrode

NGK iridium plugs represent the ultimate evolution of spark plug technology and performance. The iridium center electrode is both stronger and harder than platinum. This allows NGK engineers to design an ultra-fine (0.6mm)center electrode reducing the voltage requirement for spark. This allows for a brighter, stronger spark from your existing ignition system. The ground electrode has a tapered cut at the firing end which reduces quenching for better flame core growth and increased ignitability. The combination of fine wire center electrode and tapered cut ground will increase performance, improve acceleration, and fuel efficiency.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aytekın tmm ama benım bujının degısme zamanı geldı anladın.. edındıgım bılgılere göre 7000-8000 km den saonra bujının degısmesı gerekıyormus...e o zaman benım bujı ırıdyummu oluyor yanı:)

thundeer79 sonu ıx ama kutuda plantuım yazıyor nasıl olucak bu ıs:)...nesye ya fazla kafamızı yormıyalım bence böle seylere:):)

obkavı o fıyat ne öle ya sımdı bısey derdım ama neyse..yopas ısın b.. cıkarmıs sanırım baksın dalgasına o cok bılıyorlar bence 2 den assaga vermeyın
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
306
aytekın tmm ama benım bujının degısme zamanı geldı anladın.. edındıgım bılgılere göre 7000-8000 km den saonra bujının degısmesı gerekıyormus...e o zaman benım bujı ırıdyummu oluyor yanı:)

thundeer79 sonu ıx ama kutuda plantuım yazıyor nasıl olucak bu ıs:)...nesye ya fazla kafamızı yormıyalım bence böle seylere:):)

obkavı o fıyat ne öle ya sımdı bısey derdım ama neyse..yopas ısın b.. cıkarmıs sanırım baksın dalgasına o cok bılıyorlar bence 2 den assaga vermeyın

hjm platinium u yanlis yazmislar :queen: iridyum o iridyum :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadı ya:):)..ama iyi patlatıyor vala...ben pazar gunu aynı zmanda koltugu degıstırıcem zeytınburnundakı servıste yumusak ıcıne gömuk daha ii olur..
 
Katılım
20 Tem 2006
Mesajlar
27
hadı ya:):)..ama iyi patlatıyor vala...ben pazar gunu aynı zmanda koltugu degıstırıcem zeytınburnundakı servıste yumusak ıcıne gömuk daha ii olur..

taktiracain koltugun resmi varmi elinde?walla bende dusunuodum deistirmeyi ama nasil olacak die dusunuodum varsa resmi cok sevinirim yollarsan
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Daha onceden de yazmi$tim.. Motomax'in fiyat poLitikasi yuzunden Keeway markasinin 2. el piyasasi hic bir zaman oLu$amadi..
Kimimiz 3000 YTL verdik kimimiz 2500 YTL.. 2500 YTL'ye aLanLar kuLLandigim kâr mantigiyLa 1500 YTL'ye biLe motorLarini satiLiga cikardiLar.. Kisaca sorunu yaratan biz degiL Motomax oLdu..
ikinci eL siteLeri Keeway SL ve Honda CBR 125 iLe doLup ta$ti.. Ben de dahiL oLmak uzere bir kismimiz motorumuzu dei$tirdik, dei$tirmeyenLerimizde maddi imkanLari dahiLinde eLbet birgun dei$tirecekLer.. Ama 3000 YTL verip 1500 YTL'ye satanLarda oLucak, satmam bu kadar zarar etmem diyenLer de cikacak..
Keeway topigi surekLi kontroL ediLiyo ve biriLeri surekLi okuyor biLiyorum.. Ve soruyorum kendiLerine, cogumuz 3000 YTL verip motor aLdik, 2 gun gecti 2490 oLdu, kampanya 1 hafta surdu..Yine eski fiyata sattiniz.. OTV cikti biz oduyoruz dediniz, sonra yine ayni cereme.. Ve yine ve yine ve yine.. Seneye Keeway SL 1.500 YTL oLursa da $a$irmam, 5.000 YTL oLursa da.. Evet bu motor $u anda 3.000 YTL eder mi? Eder ..Ama nie bunca insana 500 YTL fazLadan odettiniz ? Sizden ba$ka fiyatLari surekLi dei$en bir distributor daha var mi ? Ben motoru OTV yururLuge girdigi gun aLmi$tim, 3 gun sonra OTV'yi biz oduyoruz dediniz.. Benim OTV'mi de odeyecek misiniz ? Ya da diger arkada$Larin ?
Motordan, servisten, servis anLayi$indan ve motomax dan $ikayetci degiLdim.. Fiyat poLitikaniz haricinde...
 
Katılım
28 Tem 2006
Mesajlar
230
onu bunu bilmem ama bu durum pek normal deyil yani 3300 mesajı bi forumda bı topicde pek akıl karı deyil yane:)birazda çene düşüklüğüne bağlı tabi anormalsiniz:)bak dylan topicine :)

O hoo, bu topiğin temizlenmiş hali, sen bir de silinmemiş mesaları görsen şaşırırdın :p






Vmax motosiklet kavramı içerisinde kendine bambaşka bir yer edinmiş imza bir makine. Onun üzerine konuşulacak fazla birşey yok. Gerçekten de MOTOR yani..
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
31
YAMAHA VMAX ebay.com da 2bin-9bin usd arasında satılıyor.dışarda olmak vardı yahu.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
3
arkadaşlar selam. ben forumda yeniyim, bir hafta içinde kısmetse keeway sl 150 almayı planlıyorum. yazdıklarınızın çoğunu okudum, karar verme aşamasında kafamdaki bi çok soru işaretini giderdiniz. bi kaç sorum olcak cevap verebilirseniz. uzun yol yapcam şuanki motorumla (scooter diyelim) 4 ayda 8000km yaptım.
bu motor kilometrede kaç para yakıo tam hesaplayan var mı ?
sisi bar kaç paraya mal oluyo ortalama?
dikiz aynası sorununu çözen var mı, ne tavsiye edersiniz bu sorunla ilgili?
hasanpaşadaki servis kullanan oldu mu, memnun kaldılar mı? (benim ev oraya 5 dakka uzaklıktada ondan soruyorum)
genel anlamda servislerden bi şikayetiniz var mı?

cevap yazabilirseniz sevinirim. şimdiden teşekkürler. kazasız belasız sürüşler herkese..
 
Katılım
29 Ağu 2006
Mesajlar
31
ALP CAN SL ile 8.000 yol yaptım 1 litrede kullanıma bağlı olarak ortalama 35-45 km yapabildigine sahit oldum.Ayrıca dikiz aynasından yana bir sıkıntım yok.Ne tür bir sorundan bahsediyorsun biraz daha açsan iyi olur.
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
3
cavres

1 litreyle 35-45 km 100 km de 2,5 - 3 litre falan oluyo yani 100 binin altında. çok iyi o zaman benim şuanki motordan çok az. kullanıma göre değişir heralde bu fiyat ama gayet makul görünüyo.

dikiz aynası konusunda görüş açısı çok az kazaya sebebiyet verebilir tarzı şeyler okudum forumdada ondan yazdım. görüş açısı çok mu düşük arkayı iyi göstermiyo mu ? yana doğru artı bi aparat yaptırıp açmak falan gerekiyo gibi şeyler yazıo forumda. o açıdan sordum.

cavres
servislerle ile ilgili bi şikayetin var mı onuda bi yazarsan sevinirim. masraf falan açıo mu bu motor yoksa düzgün kullanıldığında masrafsız binilio mu ?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst