- Katılım
- 6 Haz 2005
- Mesajlar
- 526
aidikurt hayırlı olsun abi güle güle kullan:rendeer: ..nasıl memnunmusun regalden
locco' Alıntı:http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=12172&page=9
bknz satıcılar listesi
arkadaşım benden de tafsiye alma henüz yaş kücük ehliyetsiz hic tafsiye etmem şahsen ben de motora başlarken ehliyetsiz başladım ama ozamanlar ist bukadar kalabalık değildi alah göstermesin kazası var belası var trafikte kimsenin kimseye saygısı yok artı 2 teker askerlik gibidir düşmeden de olmaz yaz gelince hükümet amcalar cok kontrol yaparlar.OĞUZ KAĞAN' Alıntı:beyler babamla kararlaştırdık sl150 alacağız ama benim yaş 16. kimisi bişi olmaz al diyor.kimisi yaşın küçük diyor. kimisi mobilet al hafif olsun falan diyor... sizce 16 yaşında motosiklet almanın zararları olur mu???
eyvallah.umarım hepimizin istediği makineler olur altımızda 212 toplantısı organize edinde gelelim ya.hem yollrda muhabbet ederiz:queen:aitho' Alıntı:A aaa?? Bak darılırım walla locco, nasıl olsa hepimiz biliyoruz ki markalar geçicidir ama iki teker baki kalır, bir de dostluklar tabiki. Asıl muhabbet yıllar sonra bile farklı motosikletlerin üzerindeyken muhabbet edebilmek. Umarım şu an keeway kullanmakta olan arkadaşlar ileride daha da iyi motorlara sahip olurlar, japon alman italyan makinelerinde yol teperler. Hatta locco umarım yamaha önümüzdeki sene orta segment boşluğunu doldururda hyosungdan daha iyi bir alternatife sahip olursun![]()
İyi Seyirler...
kapalı kask alıcam lazer marka vbShamyl' Alıntı:locco, pendik'te tanıdığım bir yer var...nasıl bir kask?
aidikurt' Alıntı:Millet size bi süprizim var bugun itibariyle DADYW DD250E-9 Su soğutmalı Regal Raptor sahıbı oldum cok acıl bı kararla yopasa gıdıp keeway sl150 verıp yerıne DADYW DD250E-9 Su soğutmalı Regal Raptor aldım
promethe76' Alıntı:Yaw iki gündür düşünüyordum bu mesajı görünce şundan bi tane de ben alayım dedim. yopaş la görüştüm az önce muhtemelen yarın gidip alıcam bi tane. pazartesi filan teslim alırım herhalde.
aidikurt' Alıntı:Millet size bi süprizim var bugun itibariyle DADYW DD250E-9 Su soğutmalı Regal Raptor sahıbı oldum cok acıl bı kararla yopasa gıdıp keeway sl150 verıp yerıne DADYW DD250E-9 Su soğutmalı Regal Raptor aldım
obkavi' Alıntı:zeda üstad bu regali gördünmü bilmiyorum ne artısı var bizimkine oranla birde kim üretiyo bunu ya