Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
locco' Alıntı:

A aaa?? Bak darılırım walla locco, nasıl olsa hepimiz biliyoruz ki markalar geçicidir ama iki teker baki kalır, bir de dostluklar tabiki. Asıl muhabbet yıllar sonra bile farklı motosikletlerin üzerindeyken muhabbet edebilmek. Umarım şu an keeway kullanmakta olan arkadaşlar ileride daha da iyi motorlara sahip olurlar, japon alman italyan makinelerinde yol teperler. Hatta locco umarım yamaha önümüzdeki sene orta segment boşluğunu doldururda hyosungdan daha iyi bir alternatife sahip olursun:)

İyi Seyirler...
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
87
OĞUZ KAĞAN' Alıntı:
beyler babamla kararlaştırdık sl150 alacağız ama benim yaş 16. kimisi bişi olmaz al diyor.kimisi yaşın küçük diyor. kimisi mobilet al hafif olsun falan diyor... sizce 16 yaşında motosiklet almanın zararları olur mu???
arkadaşım benden de tafsiye alma henüz yaş kücük ehliyetsiz hic tafsiye etmem şahsen ben de motora başlarken ehliyetsiz başladım ama ozamanlar ist bukadar kalabalık değildi alah göstermesin kazası var belası var trafikte kimsenin kimseye saygısı yok artı 2 teker askerlik gibidir düşmeden de olmaz yaz gelince hükümet amcalar cok kontrol yaparlar.
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aitho' Alıntı:
A aaa?? Bak darılırım walla locco, nasıl olsa hepimiz biliyoruz ki markalar geçicidir ama iki teker baki kalır, bir de dostluklar tabiki. Asıl muhabbet yıllar sonra bile farklı motosikletlerin üzerindeyken muhabbet edebilmek. Umarım şu an keeway kullanmakta olan arkadaşlar ileride daha da iyi motorlara sahip olurlar, japon alman italyan makinelerinde yol teperler. Hatta locco umarım yamaha önümüzdeki sene orta segment boşluğunu doldururda hyosungdan daha iyi bir alternatife sahip olursun:)

İyi Seyirler...
eyvallah.umarım hepimizin istediği makineler olur altımızda 212 toplantısı organize edinde gelelim ya.hem yollrda muhabbet ederiz:queen:

bu arada anadolu yakasında kask alabileceğim tanıdıgınız yer varmı.?***
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
zeda üstad bu regali gördünmü bilmiyorum ne artısı var bizimkine oranla birde kim üretiyo bunu ya
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Shamyl' Alıntı:
locco, pendik'te tanıdığım bir yer var...nasıl bir kask?
kapalı kask alıcam lazer marka vb
 
Katılım
12 Eki 2005
Mesajlar
194
Zeda iki gözüm Salı günü Antalya Finikede olacağım 5 gün senin motoru görmek,sohbet etmek isterim
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
aidikurt' Alıntı:
Millet size bi süprizim var bugun itibariyle DADYW DD250E-9 Su soğutmalı Regal Raptor sahıbı oldum cok acıl bı kararla yopasa gıdıp keeway sl150 verıp yerıne DADYW DD250E-9 Su soğutmalı Regal Raptor aldım


Yaw iki gündür düşünüyordum bu mesajı görünce şundan bi tane de ben alayım dedim. yopaş la görüştüm az önce muhtemelen yarın gidip alıcam bi tane. pazartesi filan teslim alırım herhalde.


İyide neden suratım asık??? neden sanki dostumu kaybediyomuş gibiyim? çokmu duygusal oldu yaa???:salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
149
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
promethe76' Alıntı:
Yaw iki gündür düşünüyordum bu mesajı görünce şundan bi tane de ben alayım dedim. yopaş la görüştüm az önce muhtemelen yarın gidip alıcam bi tane. pazartesi filan teslim alırım herhalde.

Arkadaşlar bana hiç bulaşmayın, bu motor değiştirme olayında hiç payım parmağım falan yok, kendi hür iradesiyle aldığı bir karardır bu promethe76'nın. Ben karışmam ona göre :cherry:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyleeeeeeeer kafam guzel uleeeeen:D:D:D:D:D::D:D:D::D:D:D

:queen: :queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
46
slm.lar, yeni katılanlara hoşgeldiniz, locco ya kazasından dolayı geçmiş olsun, sana da bir kasa bira gece__ iç, motorlarınızı değiştiriyorsunuz sanırım ya da benzeri şeyler yapıyorsunuz.. bu motorları çoğumuz öğrenmek için aldık beyler, ve umduğumuzdan da iyi oldukları söğleniyor, yine sınıfında en iyi olduğu da bir gerçek.. bu yüzden haksızlık etmeyiniz, tecrübeli motorcuların amiyane tabiri ile unutmayın size aşıyı bu motor yaptı...
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
420
aidikurt' Alıntı:
Millet size bi süprizim var bugun itibariyle DADYW DD250E-9 Su soğutmalı Regal Raptor sahıbı oldum cok acıl bı kararla yopasa gıdıp keeway sl150 verıp yerıne DADYW DD250E-9 Su soğutmalı Regal Raptor aldım

Keeway superlight grubu yavaştan fire veriyo:p Aidikurt kardeş... Hayırlı olsun izlenimleri bekliyoruz tabi fotoğrafları da... unutmayasın hee .. yeni sl 150 alanlar olmazsa grupta bi ben bi de locco kalıcak sanırım önümüzdeki 1 sene boyunca :cherry: :cherry: aha promethe76 de gitti :silent: :cherry: Bu arada Galata buluşmasında Sl'cilerden frontier ve locco ile tanışma fırsatım oldu. Büyük zevkti :) :cat: . Selim kardeş kısa zamanda bi sl org yapalım ama nirde???
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla blacat ben 212 toplantısı dedim.promethe aitho dan ve senden hiçsescıkmıyor zaten motoruda değiştiriyormuşlar.sende yakında değiştirirsinartık baksana 212 sosyete oldu.sosyete sosyete sıngır mıngır sosyete :queen:
bu arada yayları değiştirdikten sonra benim debriyaj kaçırmaya başladı arkadaşlar.yorum yapabilirmisiniz? sebep nedir diye.balatanın bittiğini zannetmiorum cunku yay değiştirmeden once hiçbirşey yoktu.
ccdora gecmişolsun dileklerin için allah razı olsun.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
obkavi' Alıntı:
zeda üstad bu regali gördünmü bilmiyorum ne artısı var bizimkine oranla birde kim üretiyo bunu ya


Dostum Regal Cindeki en ciddi chopper uretici firmalardan biri aslinda. Ilk islerini Ingiltereye satarak basladilar o yuzden malzeme ve kalite olarak bizim motorlardan biraz daha iyidir.Regalin mazisi bayagi uzun ve sadece chopper uretiyor. 250 cc lik motoru parelel silindirli cift pervane su sogutmali dir.Motor iyidir ve gucludur 120km/h hiza rahatlikla ulasir.Daha alcaktir.Duz gidon ile cok havali durur.Sonuc 250 cc olarak iyi bir secim , 150 cc ise bizimki. Daha fazla bilgi lazim ise ozelden mesaj at burayi sisirmeyelim.

borty
Zeda iki gözüm Salı günü Antalya Finikede olacağım 5 gün senin motoru görmek,sohbet etmek isterim

Dostum ben Antalya merkezdeyim gel goruselim bir cayimi ic , umarim motorla geliyorsundur.Bir turlariz soyle.Sana ozelden numarami atiyorum. Ordan ulasirsin bana.Antalyadan bir istegin var ise soyle hal etmeye calisiriz.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
zeda dostum iyiki varsın teşekkürler "aman motoru satayım deme" yandık ozaman
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst