- Katılım
- 28 Nis 2006
- Mesajlar
- 54
slm arkadaşlar nasılsınız hayat nasıl gidiyor zeda dostum nasılsın kusura bakma baya bir gelemedim buralara doğal alarak slmınıda daha yeni gördüm sağol arkadaşlar bu ayna mevzusuna izninizle bir şey söyliyeceğim bunlarla uğraşacağınıza istanbulda olanlar için söylüyorum özenden hawhawk kın malzemelerindon orjinal ayna uzatma aparatı var ondan aldım ben 1 2 gün sonra gelecek onlardan almanızı tavsiye ederim yada yeni ayna almak