Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
54
slm arkadaşlar nasılsınız hayat nasıl gidiyor zeda dostum nasılsın kusura bakma baya bir gelemedim buralara doğal alarak slmınıda daha yeni gördüm sağol arkadaşlar bu ayna mevzusuna izninizle bir şey söyliyeceğim bunlarla uğraşacağınıza istanbulda olanlar için söylüyorum özenden hawhawk kın malzemelerindon orjinal ayna uzatma aparatı var ondan aldım ben 1 2 gün sonra gelecek onlardan almanızı tavsiye ederim yada yeni ayna almak
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Guray dostum selam , yaa su aparati bildir bana da alirim burda bulamadim daha aramam lazim. Zor oluyor bu aynalar ile.Fuarda Land crusier gordum gusel ama bizim ki daha sik duruyor.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
GeCe__' Alıntı:
stratejı dostum gercekten uzuldum bak sana gecmıs olsun, tabı nıye öle onun ıcın yorum yapmak ıstemıyorum yanlıs olabılır, senın yapıcagın gec bıle kalmısın ama neyse, dogru servıse götur arkadasım anlat skkıntını,kötü bı olay tabı benım basıma gelse ben hemen ustanın yolunu tutarım.. benım kendı sahsı gorusum bu yanı dostum veya arkadaslar.. obkavi dostum ngk dpr-8evx alıcagın bu aynı zamanda benım motora takılı tabı:queen: dun 117 yedı gordum be 117:cherry: tabı marıfet olmadıgını bılıyorum kımse yanlıs anlamasın.. bı sorum olucak bıde arkadaslar ya benım motor rölanti 2000 devırde calısıo normalmıdır?? sızınkıler kaçta calısıo?? saygıalr.. göztepeli..:bounce:
1400-1500 normal ama bu motorların ılk alındıgında fabrıka cıkısları 2000 devır gelıyor bende 500 bakımında ayarlattım 1500 e
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
polo34' Alıntı:
max hız ne kadar bu motorda? konforlu titremeden gidilen hız ne kadar ?
250 cc ile karşılaştırarak cevaplayabilirmisiniz lütfen...
250cc ile dağlar kadar fark var mı? ben sabit 90-100 km/h ile gitsem bu motor beni yorar mı ?

allah rızası için :)
 
Katılım
9 Haz 2005
Mesajlar
229
GeCe__' Alıntı:
stratejı dostum gercekten uzuldum bak sana gecmıs olsun, tabı nıye öle onun ıcın yorum yapmak ıstemıyorum yanlıs olabılır, senın yapıcagın gec bıle kalmısın ama neyse, dogru servıse götur arkadasım anlat skkıntını,kötü bı olay tabı benım basıma gelse ben hemen ustanın yolunu tutarım.. benım kendı sahsı gorusum bu yanı dostum veya arkadaslar.. obkavi dostum ngk dpr-8evx alıcagın bu aynı zamanda benım motora takılı tabı:queen: dun 117 yedı gordum be 117:cherry: tabı marıfet olmadıgını bılıyorum kımse yanlıs anlamasın.. bı sorum olucak bıde arkadaslar ya benım motor rölanti 2000 devırde calısıo normalmıdır?? sızınkıler kaçta calısıo?? saygıalr.. göztepeli..:bounce:


arkadaşlar motorun rolantisi 1100-1200 devir ona göre ayarlayın

leventkozcu' Alıntı:
slm dostlar, izmirden kimse yok mu? hoş ben izmirde trafikte baya SL ciyle tanıştım. sevgilerle

selam topragım benı unutma ya olmaz mı kımse ben yeterım butun ızmıre :) bu arada ayna manyak olmus arkadasım tebrık ederım helal olsun harbıden yalnız bıraz goruntuyu bozmus kabul etmek lazım herkes saglıcakla kalsın


bana ulaş tanışalım bilgehan yetişen 05552781263
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
beyler yarın yanı cumartesi saat 19:30 bulusma var gelmeyen slcılerın ıfadesını lınacaktır:pr: devamlı bulussak fılan dıyordunuz bu cok guzel bı fısat dızelım 20-30 tane sl ı yanyana boy gosterelım bunu yapcak gucteyız daha once 20 sl dızmıstık yanyana sıle gezısınde sımdı bu rekoru asmanın zaman gelıyorsunuz dımı
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
42
Herkese günaydın. Aidikurt dostum bu akşam buluşma düzenliyormuşsun. İçim cız etti valla. Gelebilmeyi bende çok isterdim ama motorumu (tabiki keeway sl) p.tesi alacağım. Daha önce maabadı motor selesine değmemiş körpe sevdalı olarak hiç endişeli değilim. 6 ayı aşkın süredir bu forumu takip ediyorum ve motor hakkında notlar alıyorum. Daha motorum olmamasına rağmen jigle, ayna, cc bar, bujiler, vb. hakkında neler yapmam gerektiğini biliyorum. Geriye bi tek uygulamaya koymak gelecek. Benimle birlikte ayın 20 sinde sınava girecek tüm arkadaşlara başarılar diliyorum. Aslında ehliyetimi almadan trafiğe çıkmamayı düşünüyorum ama dediğim gibi daha önce hiç motosiklet kullanmadığım için sınava girmeden önce motorumla biraz alıştırma yapayım bari. Sizce bu doğru bi karar mı? Yoksa yanlış yoldayım ve motor sürmeyi çok mu hafife alıyorum?
Ama şundan eminim bi sonraki buluşmada bende olacağım. Herkese saygılar...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu akşam sl 150 gecesi olucak.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Dostlar size soylemeyi unuttum benim benzin deposunun muslaga baglanan kisminda bir catlama oldu.Olusan catlama sonucu benzin sizintisi yasadik ve o gun tum depoyu bosaltip almis oldugum katalizorlu yapistirici ile o kismi yaoistirdim.Bir sey dikkatimi cekti benzin depo kisminda pembemsi bir siva maddesi goreceksiniz bu adamlar orayi siva surmusler ama kaynak noktasina surmemisler.Basiniza boyle bir olay gelir ise hic korkmayin benzin deposunu bosaltip kuruttuktan sonra oraya katalizorlu yapsitirici ile yeni siva yapin.Aklinizda bulunsun
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
picture14212may067gy.jpg



arkadaşlar eski sissy barı söktüm bunu taktım düşüncelerinizi bekliyorum.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaslar nerde bulusucaksınız ben 9 da cıkıyorum gerci ama bılmek ısterım belkı sıze sonradan katılabılırım bensız olurmu hıc:queen:

huuuuu bulusma nerde yaw ben 9 da cıkıyorum gercı ama belkı sonradan katılabılırım :queen: aidikrt gelmıyenlerın ıfadesı alınacak demısın ama bugun cumartesı aksamı yanı özel bı aksam mıllet kız arkıyla olabılır yada bı eyere egelenmeye fln gıdilebılır malum yarın pazar tatil, ama ben gene erken kalkıcam mangala gidicegımız ıcın:queen: mzs92 den saygılar....göztepeli:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar dün bellik almak için sirkecideydim.CC bar taktırmak isteyeninz varsa diye yazıyorum.kkewaylere uygun cc bar getirecekmiş dun tanıştıgım yer.fiyaı ise yaklaşık 90 ytl olucakmış
www.tumopar.com
0212 5272222
piri reis sok.nO:2/4 sirkeci
Hüseyin ÇOBAN
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
56
promethe76' Alıntı:
picture14212may067gy.jpg



arkadaşlar eski sissy barı söktüm bunu taktım düşüncelerinizi bekliyorum.
göründüğü kadarı ile oldukça şık... bir de nerden temin ettiğini bizimle paylaşırsan seviniriz... :)
 
Katılım
13 May 2006
Mesajlar
10
:pr: :pr: arkadaşlar bende de asya 150 t var ama bunu stıp keeway superlight 150 alaagım umarım kullanan arkadaşlar memnundur ve asya dan dolayı ugradıgım hayal kırıklıgına ugramam
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Romeo1907 essekten inip Ata bineceksin dostum , sanirim bu aciklama sana yeterli olur.Bir daha da almazsin scooter filan zaten.
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya beyler cok sacma ama bulusmadan bahsetmısınız yer ve zaman yok ne bızım ıs bu:pr:

huuuuuuuuuuuuuuuuuuu
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
44
Bu ne biçim iştir ya . Buluşalım diyorsunuz iyi güzel , gelmeyene hesap soracam deniyor ama. nerede buluşulacak ? zamanı anladık ama yer neresi ? Böyle organizasyon olmaz kardeşim.
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
TEASER' Alıntı:
göründüğü kadarı ile oldukça şık... bir de nerden temin ettiğini bizimle paylaşırsan seviniriz... :)


elbette paylaşırım bu kanuni tiger 250 nin siisy barı... 95 ytl fiyatı var. bu tip şeylerin montajını kendimiz yapıyoruz o yüzden montaj ücreti ne olur bilemem. açıkçası biraz uğraştırıyor. ama değdi doğrusu. salı günü sipariş ettiğim iki parçalı koltukta gelince daha detaylı resimlerini koyacağım.

Bu arada satın aldığım yer. çağlayan kanuni servisi murat oto. kanuni ni sitesinde adres ve telefonu mevcut.

Kazasız belasız ve arızasız sürüşler.

onurcan' Alıntı:
promethe76 gerçekten güzel olmuş güle güle kullan.
teşekkür ederim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst