Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Teknik Hadiseler...
Selamlar Arkadaşlar;
Bu makinenin bir iki sıkıntısı var belli başlı, zincir şakırtısı, ayna körlüğü vs vs... Ben aslında bu gibi işerle ve motor ustalarıyla uğraşmamak için 0 km makine aldım ve ısrarla da Promethe76 (ki kendisi iş arkadaşım olur) arkadaşımıza aldırdım. Fakat motoru alırken 2500 YTL civarı bir fiyat verdiğimiz için bu tür teknik aksaklıkları hoş görmeye çalışıyoruz, bilinçli tüketici ayaklarına yatıyoruz :mrgreen:
Şimdi öncelikle şu "ŞAKIRTI, ÇATIRTI, ZİNCİR SESİ" denen hadise debriyaj balatası kaynaklı değil onu tecrübe ederek anladık, en azından sesi azalttık ama kesin sonuç alamadık. Çözünce hepinizi bilgilendireceğim demiştim ama işler yoğun olduğu için fazla uğraşamadım. Yarın gidip motoru indirtecem şanzımanı aşağı aldıracağım ve bu FABRİKASYON HATAYI Motomaxın karşılaması için elimde mevcut olan olmayan tüm tüketici haklarını kullanacağım. Israrla ben motorumu sevmeye devam ederken ve hala ısrarla insanlara sanki bir çıkarım varmış gibi satın almaları yönünde öneride bulunurken ve çoğumuzun farkında olduğu bir TANITIM FİYATIYLA piyasaya girmeye çalışan KEEWAY markasının ilk kullanıcıları olarak sanırım Motomax bizi bu konularla ilgili olarak üzmeyecek ki reklam kampanyalarının en etkilisi olan FISILTI GAZETELERİ kendilerini üzmesin
"DÖRTLÜ" hikayesi ve "SELEKTÖR" olayı çok ufak bir iki hareketle çözülebilecek sorunlar olduğu ve kendi başıma halledebileceğim için henüz o problemlere kafamı takmadım, daha doğrusu sırası gelmedi. Çok cüzi paralara ve ciddi ustalığa gerek kalmadan halledilebilecek dörtlü-selektör sorunları için gerekirse kare kare resimleyerek herkesin yapabilmesi için foruma yazacağım. Şu an motor ustalarına bağımlı olduğum ŞANZIMAN-ŞAKIRTI denkleminde kilitlenmiş durumdayım ki işlerimin biraz hafiflemiş olduğu bu üç beş günlük dönemde işimi gücümü bırakıp, gerekirse yıllık iznimi de kullanıp çözecem bu hadiseyi.
"ZİNCİR" dumadan uzuyor, 50-100 km yol yapınca başlıyor kendini salmaya, en kısa zamanda iyi bir zincirle değiştirilmesi gerektiği kesin.
Geçmişte çokça ikinci el motor satın aldığımdan motordan çok iyi anlayan bildiğim ustalar var ama YETKİLİ SERVİS olmadıkları ve motorun garantisini iptal ettirebileceklerinden dolayı henüz onlara başvurmadım ama kafayı çizip ve de parayı bastırıp her an için bu sorunları çözme inkanına sahibim ama önce motomax-garanti-servis üçleminde konuyu çözmeye gayret ediyorum.
Dediğim gibi henüz pes etmedim ve yeni kullanıcılara bu tarz problemleri BU MOTORLARDA BÖYLE diye yutturmaya çalışanların karşısındayım. Çözüme ulaşır ulaşmaz gerekli bilgilere sahip olacaksınız. Bu arada 2005 çıkışlı makinelerin çoğunda bu tür problemler yaşanmıyor, birkaçını bizzat deneme şansım oldu.
SL150 motor ve şanzıman aksamı olarak Honda Titan-CG125'in tasarımı ve parçalarını kullanmış, dolayısıyla yıllar sonra bile yedek parça sıkıntısı yaşanmayacak.
Hep motorunuz sizi taşımaz, bazen de siz motorunuzu taşırsınız. Motoru ve SL'lerinizi sevmeyi bırakmayın.
Herkese İyi Seyirler...
Selamlar Arkadaşlar;
Bu makinenin bir iki sıkıntısı var belli başlı, zincir şakırtısı, ayna körlüğü vs vs... Ben aslında bu gibi işerle ve motor ustalarıyla uğraşmamak için 0 km makine aldım ve ısrarla da Promethe76 (ki kendisi iş arkadaşım olur) arkadaşımıza aldırdım. Fakat motoru alırken 2500 YTL civarı bir fiyat verdiğimiz için bu tür teknik aksaklıkları hoş görmeye çalışıyoruz, bilinçli tüketici ayaklarına yatıyoruz :mrgreen:
Şimdi öncelikle şu "ŞAKIRTI, ÇATIRTI, ZİNCİR SESİ" denen hadise debriyaj balatası kaynaklı değil onu tecrübe ederek anladık, en azından sesi azalttık ama kesin sonuç alamadık. Çözünce hepinizi bilgilendireceğim demiştim ama işler yoğun olduğu için fazla uğraşamadım. Yarın gidip motoru indirtecem şanzımanı aşağı aldıracağım ve bu FABRİKASYON HATAYI Motomaxın karşılaması için elimde mevcut olan olmayan tüm tüketici haklarını kullanacağım. Israrla ben motorumu sevmeye devam ederken ve hala ısrarla insanlara sanki bir çıkarım varmış gibi satın almaları yönünde öneride bulunurken ve çoğumuzun farkında olduğu bir TANITIM FİYATIYLA piyasaya girmeye çalışan KEEWAY markasının ilk kullanıcıları olarak sanırım Motomax bizi bu konularla ilgili olarak üzmeyecek ki reklam kampanyalarının en etkilisi olan FISILTI GAZETELERİ kendilerini üzmesin
"DÖRTLÜ" hikayesi ve "SELEKTÖR" olayı çok ufak bir iki hareketle çözülebilecek sorunlar olduğu ve kendi başıma halledebileceğim için henüz o problemlere kafamı takmadım, daha doğrusu sırası gelmedi. Çok cüzi paralara ve ciddi ustalığa gerek kalmadan halledilebilecek dörtlü-selektör sorunları için gerekirse kare kare resimleyerek herkesin yapabilmesi için foruma yazacağım. Şu an motor ustalarına bağımlı olduğum ŞANZIMAN-ŞAKIRTI denkleminde kilitlenmiş durumdayım ki işlerimin biraz hafiflemiş olduğu bu üç beş günlük dönemde işimi gücümü bırakıp, gerekirse yıllık iznimi de kullanıp çözecem bu hadiseyi.
"ZİNCİR" dumadan uzuyor, 50-100 km yol yapınca başlıyor kendini salmaya, en kısa zamanda iyi bir zincirle değiştirilmesi gerektiği kesin.
Geçmişte çokça ikinci el motor satın aldığımdan motordan çok iyi anlayan bildiğim ustalar var ama YETKİLİ SERVİS olmadıkları ve motorun garantisini iptal ettirebileceklerinden dolayı henüz onlara başvurmadım ama kafayı çizip ve de parayı bastırıp her an için bu sorunları çözme inkanına sahibim ama önce motomax-garanti-servis üçleminde konuyu çözmeye gayret ediyorum.
Dediğim gibi henüz pes etmedim ve yeni kullanıcılara bu tarz problemleri BU MOTORLARDA BÖYLE diye yutturmaya çalışanların karşısındayım. Çözüme ulaşır ulaşmaz gerekli bilgilere sahip olacaksınız. Bu arada 2005 çıkışlı makinelerin çoğunda bu tür problemler yaşanmıyor, birkaçını bizzat deneme şansım oldu.
SL150 motor ve şanzıman aksamı olarak Honda Titan-CG125'in tasarımı ve parçalarını kullanmış, dolayısıyla yıllar sonra bile yedek parça sıkıntısı yaşanmayacak.
Hep motorunuz sizi taşımaz, bazen de siz motorunuzu taşırsınız. Motoru ve SL'lerinizi sevmeyi bırakmayın.
Herkese İyi Seyirler...