Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ebru_soldier' Alıntı:2500 ytl ye ilk göz ağrımı zeytin siyahı SL'yi satmayı düşünüyorum daha alalı 1 hafta oldu motor 32 km dedir onun 20 km zaten eve getirtirken oldu..yani böle ben satıyorum bu motor beni aşar 1 hafta oldu daha kullanamadım kursta racinglere biniyorum aha bunu yapamadım..en iiisi ben bir scooter aliyim 125 lik ..çok acele ettim çok motoru benden başka herkes ama herkes beğeniyor..yaf annem bile beğeniyor kardeşime kalsa motordan inmeyecek
2500 ytl ye satıyorum ...acilen
Eninde sonunda vitesli motora bineceksen neden satıyorsun ki motorunu, ayrıca scooter'dan bu keyfi alamazsın bence, devrini istediğin gibi ayarlayıp kafana göre kullanırsın. Herneyse dediğim gibi eğer iki sene sonra vitesli alırım binerim dersen boşa zaman kaybı gün bugündür. Yinede hayırlısı olsun...
Herkese İyi Seyirler...