Keeway Keeway Superlight 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 May 2006
Mesajlar
37
Evet en sonunda bende bitane aldım superlight daha 1 ay olmadı , dün 500 bakımınıda yaptırdım , sonuç nedir derseniz mükemmel bir alet notebook parasına motosikletimiz oluyor , olumsuz yorum yapanlara hiç kulak asmıyorum çünkü param buna yetiyordu... problem varmı derseniz hiç problemim yok yada var belki ben okadar kafaya takmıyorum... sonuçta hareket eden mekanik bir şey. sesler olmazsa zaten ona motor denmezdi ... neyse şimdilik bu kadar benimkini resmini ekliyorum umarım becerebilirim , eğer görünmesse yolunu bildirinde bende ekleyim, hani tek malvarlığım olduğu için biraz hava atmak isterim :) şimdilik bu kadar herkese selamlar....
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
METALI
Foruma nasıl foto ekleneceği detaylı şekilde yazıyor.Ama bulamazsan da 2 yol var biri
http://tinypic.com/ adresine git. koyacağın resmi upload yap
upload image bas biraz bekle altta 3 satır çıkacak
IMG olan satırdakini copy ve paste yap buraya resmini burda yayınlarsın
Kazasız belasız gunler herkese
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
39
promethe76;
Arkadasim,verdigin bilgiler icin tesekkur ederim.Bugun veya yarin degistirecegim debriyaji.''Sorun simdilik cozuldu,ama az da olsa ses var'' diyorsun.Taktirdigin 40 ytl'lik debriyajdan daha kalitelisi war midir? Yoksa bizimkilere uyan bu mudur?Belki o zaman bahsettigin az olan sesi de kesebiliriz..Tekrar tesekkurler:)
 
Katılım
10 May 2006
Mesajlar
37
xnf7s9.jpg
[/IMG]

Ve işte benim yeni canavar , herkese tekrar selam olsun....

Arkadaşlar yeni aynamı alayım yoksa tamer kardeşin yaptırdığı yerde uzun kolmu yaptıralım. adamı aradım ben 40 ytl diyor , e yeni aynalarda o civarda ucuzu bile var... deniyen arkadaşlardan yorum rica olunur....
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaslar bu arada yenı slcılere hos geldınız ve iyi secım yaptınız dıyorum neyse ben konuya dönıgım su ses ıcın olan formlarınızı okudumda sımdı, ben söle dıgım, ben motora tek bınınce kesınlıkle öle bısey yapmıyo bende, yanı 1.vıtesdeyken 2 ye atıp ve debrıajı bırakırken o tınkırtı senı fln gelmıo,he nasıl gelıyo söle, arkaya bırısını aldıktan bı muddet sonra oda her 2 ye attıgımda degıl gercı ama o zaman gelıo bendekıde böle yanı:mrgreen: bu arada benım sınyel kutum kırılmıstı ama demın ustayı aradım geldımıs sıparıs vermıstık cunkı neyse yarıns abah gidip takıcak:p yanı sınyalım suan ıcın yanmıo.. bıde gecenlerde aksam motorumun ıcıne bakıgım derken bı baktım kenjektör sallanıo ıcınde cıkmıs vıdadan kaynakta gıtmıs:cyclopsan neyse hemen sabah olunca bıraktım bızım ustaya onuda yaptı:).. bıde motorumu ılk aldıgımda dıreksıyon kılıtım calısmıodu onuda hemen goturup taktırdım yenısıyle tabı bunların hepsi parasız yanı arklar neyse yanı böle ufak tefek sorunlar oldu ama bana sorarsanız ben bunları sorunlardan saymıyorum hıc önemlı degıl sonucta motor bu honda suzukı fln degılya, ben cok memnunum suan 1933 km fılanım masallah duz yolda 110 goruyorum tabı bellı bı zorlamadan sonra oluyo..ve dun gece 3 cbr 125 bıde ben gezerken benım arkımın cbr 125 bırden bıre stop ettı:queen: calıstırıyo tabı gaz vererek ama gazı bıraktıgında motor tekrar stop edıyo hemen yanı rölantı ayarı gitti durup dururken bu olay dun gece saat 3,30 gibi oldu vede o saate kadar gezdık cok hız yaptık ve hepımız zorladık motorları ben sıctım agızına zorluya zorluya zaten ama varya tas gibi tas hıcbısı olmadı, zatenn arklarda dedı vala cok guzel ve saglam gidio dıye:queen: yanı honda bozuldu ben hala ayaktayım:bounce: .. bu arada dun aksam mondıal 150 zat ıle kalktım agbımın motoru tabı gecıcegını bılıyodum ve gectide zaten ama uzun yolda her turlu elıne verırım o ayrı konu fakat kısa mesafelerde ve dumduz yolda bızı gecerler arklar.. neyse benım cenem cok dusmus bu arada ben de ehlıyette yok o kadarda trafıkten egctık hepberaber onlarda da ehluyet he he korkmayın arklar korkmayın:cherry: saygılar ruzgarınız eksık olmasın.. göztepeli:cat:
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
sorunsuz uzun km yapmış keeway var mı arkadaşlar ? 80 km den sonra vibrasyon rahatsızlığı var mı ?
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
35
ben alalı 3 hafta oldu deli gibi gezdim 1300 km deyim şuan her geçen gün vibrasyon azalıyor....80 den sonra değil bende 8000 devirden sonra hissediliyor.. rodaj daki kullanımına motoru açmana da bağlı ben ilk 500 km de 5000-6000 deviri geçmedim
 
Katılım
17 Eki 2005
Mesajlar
231
tüzemen' Alıntı:
Ben 4 lü için ne kadar aynı anda bastıysam hiçbir cevap alamadım. Bu arada sol sinyalde tutukluk yapıyor illaki elim üzerinde basılı duracak ki yanmaya başlasın.Sağ sinyalde sorun yok ta.
Motomax sitesindeki kitapçıktada aynı şey yazıyor ama 4 lüyü yakanı görmedim serviste bilmiyor adana da.

sol sinyalde ki sorun bende de var hareket halindeyken mutlaka basılı tutmam gerekiyor. Ama önce sağ sinyali verip sonra sol sinyale basınca otomatik yanıyor :queen: acayip gülüyorum buna yaa :queen:

dörtlülere gelince 500 bakıma gittiğimde motovizyona ustaya sordum nasıl yanıyor bu diye gayet tereddütlü bir şekilde denedi ama helal olsun yakmayı başardı. Arkadaşlar, her iki sinyalede basılı tutunca yanıyor ama bırakınca hemen sönüyor. yani Allah vermesin yolda kaldınız napıcaksınız her iki sinyalede basılı tutacaksınız ve bırakmayacaksınız :queen: :queen: :queen:
yıkılıyorum yaa :queen: :queen: :queen:

bu arada arkadaşlar 1000km yi devirdim ama hala 80 i geçmiyor ve 6000 devirin üstüne çıkmıyor :silent:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
20
Dün akşamki sürüşümde sarsıntı, tıkırtı meselesi olmadı. Galiba kavrama ani olursa oluyor, debriyajı daha ince kumanda ederek o zincir sesinin gelmesini engelledim.

Ancak başka şeyler oldu; bir yerden elektrik kaçağı var, sağ sinyal temas etmiş, durduğu yerde akü bitmiş, tabi alarm da devre dışı kalmış, ayak pedalı ile çalıştırdım her stopdan sonra, birazdan elektrikçiye götürecem.

Yopaş'ı aradım Göztepe sanayide Uzman Elektriği tarif etti. Akşama raporu veririm.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Millet cumartesi saat 19:30 de beersa gıdelım
[MT İstanbul] 13 Mayis Beer,s Haydi Buluşalim bulusma var keeway sl150 cıler gosterelım gucumuzu artık boy gostermenın zamanı
Aşagıdakı lınkten organızasyonla ılgılı bılgı alabılırsınız?
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13524
buluşma organızasyonla ılgılı dusunce ve gelıp gelmeyecegınız fun clubımızdan bıldırırsenız sevınırım
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
30
2500 ytl ye ilk göz ağrımı zeytin siyahı SL'yi satmayı düşünüyorum daha alalı 1 hafta oldu motor 32 km dedir onun 20 km zaten eve getirtirken oldu..yani böle ben satıyorum bu motor beni aşar 1 hafta oldu daha kullanamadım kursta racinglere biniyorum aha bunu yapamadım..en iiisi ben bir scooter aliyim 125 lik ..çok acele ettim çok motoru benden başka herkes ama herkes beğeniyor..yaf annem bile beğeniyor kardeşime kalsa motordan inmeyecek
2500 ytl ye satıyorum ...acilen
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
ebru_soldier' Alıntı:
2500 ytl ye ilk göz ağrımı zeytin siyahı SL'yi satmayı düşünüyorum daha alalı 1 hafta oldu motor 32 km dedir onun 20 km zaten eve getirtirken oldu..yani böle ben satıyorum bu motor beni aşar 1 hafta oldu daha kullanamadım kursta racinglere biniyorum aha bunu yapamadım..en iiisi ben bir scooter aliyim 125 lik ..çok acele ettim çok motoru benden başka herkes ama herkes beğeniyor..yaf annem bile beğeniyor kardeşime kalsa motordan inmeyecek
2500 ytl ye satıyorum ...acilen
oldumu sımdı bu
olsun kendını bılmek bir erdemdır.
sen scooter tarzı bıseyle acemılıgını at sonra gene beklerız aramıza
 
Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
Halbuki bayanlara da yakışıyor bu SL150 biraz ağır gelir ama zamanla alışırdın.
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
Millet cumartesi saat 19:30 de beersa gıdelım
[MT İstanbul] 13 Mayis Beer,s Haydi Buluşalim bulusma var keeway sl150 cıler gosterelım gucumuzu artık boy gostermenın zamanı
Aşagıdakı lınkten organızasyonla ılgılı bılgı alabılırsınız?
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=13524
buluşma organızasyonla ılgılı dusunce ve gelıp gelmeyecegınız fun clubımızdan bıldırırsenız sevınırım
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
%90 gelirim ama oraları bilmiyorum, tarif lazım kadıköy e5 den doğru gelirken yolu tarif edin lütfen,
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
rebet' Alıntı:
promethe76;
Arkadasim,verdigin bilgiler icin tesekkur ederim.Bugun veya yarin degistirecegim debriyaji.''Sorun simdilik cozuldu,ama az da olsa ses var'' diyorsun.Taktirdigin 40 ytl'lik debriyajdan daha kalitelisi war midir? Yoksa bizimkilere uyan bu mudur?Belki o zaman bahsettigin az olan sesi de kesebiliriz..Tekrar tesekkurler:)


ustanın elinde olan debriyaj baskı balatası buydu 20 ytl balata 20 de işçilik toplam 40 ytl verdim. iyisi vardır herhalde bu honda titanlarda kullanılan baskı balatanın aynısı.
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
707
alper daha once de yazmıstım ruzgalı havada kopruden motorla gecmem abı :p bı kere can ı zıyarete gıttım o ruzgardan ne cektıgımı bır ben bılırım bır allah ecelle pazarlık yaptım kopruyu gecene kadar ::123434::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst