Evet en sonunda bende bitane aldım superlight daha 1 ay olmadı , dün 500 bakımınıda yaptırdım , sonuç nedir derseniz mükemmel bir alet notebook parasına motosikletimiz oluyor , olumsuz yorum yapanlara hiç kulak asmıyorum çünkü param buna yetiyordu... problem varmı derseniz hiç problemim yok yada var belki ben okadar kafaya takmıyorum... sonuçta hareket eden mekanik bir şey. sesler olmazsa zaten ona motor denmezdi ... neyse şimdilik bu kadar benimkini resmini ekliyorum umarım becerebilirim , eğer görünmesse yolunu bildirinde bende ekleyim, hani tek malvarlığım olduğu için biraz hava atmak isterim
şimdilik bu kadar herkese selamlar....